AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Samboeren min klarer ikke å gi meg like mye sex som jeg ønsker . Tips til en meget god dildo eller vibrator som kan hjelpe frustrasjonen min?Anonymous poster hash: 8d905...f5b
stan Skrevet 1. juni 2015 #3 Skrevet 1. juni 2015 http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/article246390.ece
Kvinneguide28 Skrevet 1. juni 2015 #4 Skrevet 1. juni 2015 Samboeren min klarer ikke å gi meg like mye sex som jeg ønsker . Tips til en meget god dildo eller vibrator som kan hjelpe frustrasjonen min?Anonymous poster hash: 8d905...f5b Er ikke onani utroskap?
Resignert Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 (endret) Er ikke onani utroskap? Nei Og svar til TS: "Vamp Sprinkle" er en stor og god silikondildo, det syns iallefall dama Endret 1. juni 2015 av Resignert
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Skrevet 2. juni 2015 Er ikke onani utroskap? Er vel bedre at jeg koser meg alene enn at jeg er sur når samboeren er sliten og jeg er kåt. Han jobber mye og foretrekker søvn i hverdagen og sex i helgen. Jeg vil gjerne ha sex hver dag. Takk for tips dere andre Anonymous poster hash: 8d905...f5b
Kvinneguide28 Skrevet 2. juni 2015 #7 Skrevet 2. juni 2015 Er vel bedre at jeg koser meg alene enn at jeg er sur når samboeren er sliten og jeg er kåt. Han jobber mye og foretrekker søvn i hverdagen og sex i helgen. Jeg vil gjerne ha sex hver dag. Takk for tips dere andre Anonymous poster hash: 8d905...f5b Det kan si.
Brødd Skrevet 13. juni 2015 #8 Skrevet 13. juni 2015 Anbefaler denne på det sterkeste hvis du ikke må ha en ¨stav¨ inni deg. Her kan du komme fort hvis det er ønskelig. 5 av5 stjerner her i huset http://www.nytelse.no/parvibrator/we-vibe-4-plus-parvibrator-med-app-lilla/par/ WE-vibe kombinert med en dildo med sugekopp gjør at du har hendene fri til andre ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå