Gå til innhold

Sopp? Eller ? Hvordan bli kvitt ?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 46 år, kun hatt sopp 1 gang, som jeg vet, da fikk jeg det av vått badetøy, og ble kvitt det etter 1 pille med Canesten + krem (den gangen klødde det veldig både innvendig og utvendig).

Denne gangen fikk jeg uvi symptomer 6 dager etter sex (og rett etter mens-slutt), trodde det var uvi, men fikk ikke utslag på stix, men fikk 2 antibiotika-kurer for å bli kvitt det, som ikke hjalp.

Mistenkte til slutt sopp, tok en Canesten pille, som hjalp, + en Difuclan kalpsel, som tok uvi-symptomene (tissetrang).

Men svien fortsatte nedentil.

Jeg klør ingenting, har ikke utflod, men det svir konstant littegranne både innvendig og litt utvendig.

Jeg spyler med eddikvann(med salt), det demper noe, men tar det ikke helt.

Er også på min 4 Dicuflan-pille, men tar ikke mer Canesten, da jeg er redd det kan føre til mer svie.

Er det sopp jeg har, når det kun svir, uten utflod?

Kan det være bakteriell viginose? Lukter ikke noe da, som jeg merker....

Noen erfaringer?

Prøver liksom alt, uten å vite helt....

Skal til GU om 12 dager, men vil jo gjerne bli kvitt det snart....



Anonymous poster hash: b24a2...d21
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 46 år, kun hatt sopp 1 gang, som jeg vet, da fikk jeg det av vått badetøy, og ble kvitt det etter 1 pille med Canesten + krem (den gangen klødde det veldig både innvendig og utvendig).

Denne gangen fikk jeg uvi symptomer 6 dager etter sex (og rett etter mens-slutt), trodde det var uvi, men fikk ikke utslag på stix, men fikk 2 antibiotika-kurer for å bli kvitt det, som ikke hjalp.

Mistenkte til slutt sopp, tok en Canesten pille, som hjalp, + en Difuclan kalpsel, som tok uvi-symptomene (tissetrang).

Men svien fortsatte nedentil.

Jeg klør ingenting, har ikke utflod, men det svir konstant littegranne både innvendig og litt utvendig.

Jeg spyler med eddikvann(med salt), det demper noe, men tar det ikke helt.

Er også på min 4 Dicuflan-pille, men tar ikke mer Canesten, da jeg er redd det kan føre til mer svie.

Er det sopp jeg har, når det kun svir, uten utflod?

Kan det være bakteriell viginose? Lukter ikke noe da, som jeg merker....

Noen erfaringer?

Prøver liksom alt, uten å vite helt....

Skal til GU om 12 dager, men vil jo gjerne bli kvitt det snart....

Anonymous poster hash: b24a2...d21

Lurer også på dere andre som bruker eddikvann: Bør man ikke samtidig bruke melkesyrebakterier fordi eddikvannet også dreper disse?

Anonymous poster hash: b24a2...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...