Gå til innhold

Tisse ute i naturen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Straffbart? Er dere gale, jeg er ganske sikker på at 2,5 er under den kriminelle lavalderen.

Det er foreldrene ikke ungen som blir straffet.

Anonymous poster hash: 0704a...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er foreldrene ikke ungen som blir straffet. Anonymous poster hash: 0704a...ab9

hvis et barn gjør noe kriminelt går ikke straffen til den foresatte nei
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke gjør som den ungen jeg så løpe naken rundt i en fontene midt i byen. Han stilte seg opp midt i fontenen glad og fornøyd og laget sin egen lille fontene rett foran lunsjspisende mennesker på benkene. Mamma stolt tilskuer, de andre ikke like imponert over opptrinnet. 

Anonymous poster hash: adbb4...f76
AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt som er 2.5 år har sluttet med bleie på dagtid mens vi fortsatt bruker bleier på natta. Nå er vi ofte ute på lekeplassen, parken osv. i noen timer i strekk i disse varme dager. Hva gjor dere med så små barn når de vil på do og det er ingen toalet å se i nærheten?

Er det strafbart for små barn som har akkuratt sluttet med bleier og ikke kan "planlegge" turen sin?

Anonymous poster hash: d235f...2c3

Når barnet må, så må det, da er det bare å finne en grøft, busk eller lignende, om det ikke er toalett i nærheten. Våtservietter, papir og hundeposer er fast inventar i veska og bilen.

Det er klart man unngår det så langt det går, bruker jo toaletter der det finnes. Og mange er behjelpelige med toalett til et lite barn selv om det egentlig ikke er til utlån.

Anonymous poster hash: 516f9...8d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg bor på landet.

Tisser i en busk sjæl, jeg.

Anonymous poster hash: 96a3b...5ea

Skrevet

Bikkjene pisser da rundt de også og det lukter mer. La ungen tisse, det er bare i en overgangsfase uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...