AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Noen som har en positiv eller negativ erfaring med laseroperasjon for øyne? Hva het, hvor ligger og pris? Hva ble så resultatet eller bivirkningen til slutt? Vil gjerne garde meg ovenfor de dårlige alternativene men vil gjerne også høre ros på andre som har gjort en god jobb. Og hvordan er "regelen" for synet for at man skal kunne ta operasjon? Anonymous poster hash: d37ef...d8c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Noen som har en positiv eller negativ erfaring med laseroperasjon for øyne? Hva het, hvor ligger og pris? Hva ble så resultatet eller bivirkningen til slutt? Vil gjerne garde meg ovenfor de dårlige alternativene men vil gjerne også høre ros på andre som har gjort en god jobb. Og hvordan er "regelen" for synet for at man skal kunne ta operasjon? Anonymous poster hash: d37ef...d8c Du må ha hatt stabilt syn i minimum ett år, og de anatomiske forholdene dine i øyet må være slik at operasjon er forsvarlig, f. eks. kan ikke hornhinnen din være for tynn. Hva som er den beste operasjonsmetoden avhenger av hvordan dine øyne ser ut, og ikke hva andre brukere på kg har vært fornøyd med. Derfor må en øyekirurg undersøke deg for å finne ut av hvilken metode som vil gi best resultat. Det er ikke noe fasitsvar på dette, og det er pros et contras for alle operasjonsmetoder.Anonymous poster hash: 382f0...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Word ass. Takk skal du ha du. - TS Anonymous poster hash: d37ef...d8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå