AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Gjør jeg noe feil om jeg aldri får roser av kjæresten min? Uansett om du er bursdag eller Valentines Day? Har fått en gang roser, og det var da han hadde følt seg dårlig for noe han hadde gjort. Er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: 98d85...bcc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Gjør jeg noe feil om jeg aldri får roser av kjæresten min? Uansett om du er bursdag eller Valentines Day? Har fått en gang roser, og det var da han hadde følt seg dårlig for noe han hadde gjort. Er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: 98d85...bcc Mente å skrive, uansett om det er bursdagen din eller Valentines Day?* Anonymous poster hash: 98d85...bcc
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Han er sikkert bare ikke så romantisk av seg. Hva visst du overrasker han med en liten gave, så kanskje han gjør det samme med deg Anonymous poster hash: d3e39...7b9
julie90 Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Jeg får ved bursdag, valentines og årsdager Men han vet også at jeg blir veldig, veldig glad for det, og det er på en måte blitt en tradisjon. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Han er sikkert bare ikke så romantisk av seg. Hva visst du overrasker han med en liten gave, så kanskje han gjør det samme med degAnonymous poster hash: d3e39...7b9 Kanskje det er noe galt med meg, og derfor vil han ikke gi meg. Eller at han ikke liker meg mer. Jeg har jo sagt flere ganger at jeg liker å få roser av han, og han sier det er greit men han gjør det aldri... Ikke engang da han var med fettern sin på Valentines Day at han sendte meg noe...... Jeg har flere ganger bakt han kaker og gjort ting som gjør han glad. Men han er aldri villig til å gi meg noe føler jeg. Anonymous poster hash: 98d85...bcc 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har fått blomster av menn tre ganger totalt tror jeg, en gang av en fyr jeg datet som var av typen for det - jeg fikk champagne, sjokolade og blomster ved flere anledninger. En annen gang av en jeg hadde hatt EN date med som fikk blomster levert til meg. Jeg var ikke interessert, så det var awkward. Akkurat på Valentine's Day forventer jeg ikke så mye. Er i grunnen ikke så opptatt av det og har noe forståelse for at mange menn synes det er stress. Det tvinger menn til å vise omtanke på en måte som ligger veldig unaturlig for dem, Valentine's er jo på mange måter en jentedag. Dersom han ikke foretar seg noe risikerer han at hun blir sur, dersom han går ut handler blomster og sjokolade blir han litt noldus som gir etter for et press som egentlig bare er medieskapt. Så det blir teit uansett. Ellers er det jo viktig at man setter pris på hverandre. Jeg gir mitt i et forhold - tar godt vare på meg selv og kler meg opp og pynter meg, er der for ham og gir ham rom når han har mye stress på jobben, sier ikke nei til sex, er generelt positiv og ikke en type som krangler om småting. Til gjengjeld blir jeg invitert ut på middag som han spanderer og slike ting. Husk at det som teller er jo hva du gir av deg selv som han bryr seg om, ikke hva du mener du gir. Det er ikke sikkert nybakt kake er av de viktigste tingene for ham. Anonymous poster hash: da15f...a2a 2
Skygge Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Nix, men løvetannen i hagen, den er bare min! Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har fått blomster på 15+ år. Ro-man-tikk? Kan du stave det? 1
Gjest morhjertegod Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Jeg får ofte blomster/roser av min mann, varmer ekstra mye om det kommer utenom merkedager, bare forde han har tenkt på meg. Men mannen min er veldig romantisk av seg, jeg gjør det samme, vi liker gi hverandre små gaver.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #9 Skrevet 31. mai 2015 Jeg hater blomster, så hadde blitt sur om han ga meg roser. Anonymous poster hash: 56410...497
Daiquiry Skrevet 31. mai 2015 #10 Skrevet 31. mai 2015 Jeg får roser minst to ganger i mnd, samt gaver. Fikk 80 roser dagen etter at jeg fødte vårt barn
Tibbie Skrevet 31. mai 2015 #11 Skrevet 31. mai 2015 Har aldri fått, men når jeg får det skal jeg bli så glad at han har lyst til å gi meg det hele tiden x) ELSKER røde roser! Det er nok ikke noe galt med deg, TS x) Blomster er bare noe vi jenter alltid lengter etter å få, men som gutter kanskje ikke tenker så ofte på. Hehe
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. mai 2015 #12 Skrevet 31. mai 2015 eg får roser titt og ofte med eksen, som eg var saman med i 10 år, fekk eg roser ein gong
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 31. mai 2015 #13 Skrevet 31. mai 2015 Har kun fått roser en gang i hele mitt liv. Det var på Valentines day, men ikke fra han jeg var sammen med da.
Tabris Skrevet 31. mai 2015 #14 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har vært sammen med min samboer i over ti år, og aldri fått blomster av ham. Jeg tviler likevel ikke på at han elsker meg, han viser det på andre måter.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #15 Skrevet 31. mai 2015 Mannen min kjøper ofte roser til oss. Det er sjelden han kommer og gir meg en bukett, men han kjøper ofte roser, og han setter dem i vase selv. Anonymous poster hash: 3c3af...255
Sølvrosen Skrevet 31. mai 2015 #16 Skrevet 31. mai 2015 Mannen min gir meg ikke roser, men det er fordi jeg har sagt at jeg ikke synes så mye om at først brukes masse vann og sprøytemidler i Afrika til å dyrke dem, og så sendes de med fly og trailer hit. Uansett bør du snakke med kjæresten din, for det kan være du føler litt behov for bekreftelse i hverdagen uten at han er romantisk nok til å innse det. Du kan foreslå at han kan overraske deg med massasje, blomster, sjokolade eller annet en gang i blant, fordi du trenger det. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #17 Skrevet 31. mai 2015 Vi har et godt kjæresteforhold, men jeg har kun fått blomster av han to ganger. Begge ganger er på valentinsdagen, og da sa han "fordi av alle som får idag, så fortjener du å få de mest", selv om han hater valentin. Ingen av de to gangene var blomsten roser, men favorittblomsten min er av en helt annen type. På den andre siden gir min far roser til min mor på bi-ukentlig basis. De har vært gift i over 30 år. Du gjør nok ingenting feil, men om det er viktig for deg, så er det bedre å si det til han. Anonymous poster hash: 8b27e...528
Gjest hockeyfrue Skrevet 31. mai 2015 #18 Skrevet 31. mai 2015 Jeg får ikke roser, men tulipaner. Jeg elsker tulipaner! Han er mye borte i helgene under sesongen, så når han kommer hjem igjen da får jeg som oftest en bukett med tulipaner. Får det også på spesielle merkedager og til bursdagen min. Valentines er vi lite opptatt av, så da får jeg som regel ikke noe.
Puny Skrevet 31. mai 2015 #19 Skrevet 31. mai 2015 får blomster innimellom, men ikke bare roser da. Kanskje du kan si det til han, at du er veldig glad i roser, er jo ikke sikkert at han tenker over det i det hele tatt...
Lennhy Skrevet 31. mai 2015 #20 Skrevet 31. mai 2015 Jeg får ofte blomster av sambo men i det siste har det blitt en liten sport for han å kjøpe små kaktuser å sette over alt. Spesielt på nattbordet så jeg stikker meg når vekkerklokken ringer. Alt dette for jeg slengte en liten kommentar at jeg ikke hadde nok blomster som et hint 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå