Gå til innhold

Provoserende klesvask


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Nå ser jeg ingen andre balkonger fra vår (eller fra vinduene), men ærlig talt, litt klesvask er da ikke noe å ta på vei for. Det er ikke lov å henge klesvask ute på verandaen i vårt borettslag, fordi styret mener det ser stygt ut. Skulle tro det dreide seg om liv og død. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare måtte kikke på denne tråden. Lurte på hva provoserende klesvask var for noe! Gjett om jeg er blitt skuffet da, - bare vanlig klesvask jo!

Men jeg husker fra mine dager i blokkleilighet. Da hadde vi "bur" med tørkestativ i. En dag så jeg en eldre gråhåret dame som klådde på min vask. Hun likte nemlig ikke at sportsbehåene mine hang på ytterst slik at alle kunne se dem, så hun hadde hengt de opp midt inne blant håndkler o.l. slik at de ikke syntes! :o :ler:

Kanskje unødvendig å fortelle at det ble en rimelig høylydt diskusjon ut av det ja. :wink:

Nå er ute-tørking en saga blott. Ikke sunt for pollen-allergikere å tørke tøyet ute dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kommet på å tenke over det en gang.

Og om noen hadde hengt ut kinky undertøy så hadde det hevet underholdningsverdien på dagen min betraktelig... :ler:

:ler: min også....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hverken lov til å henge opp klesvask, eller lufte sengetøy på verandaen. Dette står i reglene til sameiet!!

Greit nok med klesvasken..

men sengetøyet mitt må jeg få lov å lufte! Og jeg gir f.. i om naboene blir irriterte!

Enig at det ser "stygt" ut, men så lenge det er under rekkverket ser jeg ikke problemet overhodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kommet på å tenke over det en gang.

Og om noen hadde hengt ut kinky undertøy så hadde det hevet underholdningsverdien på dagen min betraktelig... :ler:

Min også :ler:

Syntes forøvrig det er greit å henge opp undertøy inne, men alt annet henges ut. Nå bor ikke vi i blokk da, men liker ikke å henge ut undertøyet mitt til allmenn beskuelse allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får da være grenser for hva folk lar seg irritere over :klaske:

Ja, det tenkte jeg også.

Hvordan andre mennesker tørker sine klær er noe jeg gir blanke f i, og tenker at i grunnen er det trist at slike dustete ting provoserer noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Leo, f.eks håndklær som henger over rekkverket i blokker får hele huset til å se slumt ut. Tørkestativ på verandaen er en litt bedre men ser ikke bra ut det heller. På byggefelt har det ikke noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg overhodet ikke om hva naboene gjør med klesvasken sin! Bodd lenge i studentblokk, og der hang alle vasken i fellesgangen fordi det ikke var plass på selve hybelen. Kunne ikke falle meg inn å kikke på naboenes ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er stygt. Bor i blokk. Lavblokk. Alle har pyntet og masse blomster.

Så har komunen kjøpt opp noen leiligheter som dem har leid ut til flykninger.

De har hengt opp snorer i taket, så balkongen er full. tepper over rekken osv....Svære parabol.

Ikke noe er lov. Du kan ha klesstativ og parabol i gulvet. Om alle gjør slikt, hvordan vil det se ut?

Dem bryr seg ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hae forøvrig også en venninne som er veldig nøye med å henge opp klærne "riktig" på tørkestativet ute. Alt må henges i grupper' date=' f eks ikke undertøy ved siden av kjøkkenhåndklær og alle håndklærne ved siden av hverandre etter størrelse. Ellers ser det så stygt ut på snora! :o[/quote']

HÆ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...