Gå til innhold

Stram forhud

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver og snakker med en fyr jeg møtte på nett på skype for tiden, og vi har en veldig god tone. Han bor et stykke unna, og vi har derfor ikke møttes enda, men vi har hatt nettsex. Jeg la merke til her en dag at forhuden hans ser veldig stram ut. Når han runker dras den ikke tilbake over penishodet, og det ser ikke ut til at det går an heller.

Jeg vet han er jomfru, så det har åpenbart ikke vært et problem tidligere. Jeg lurer på om dette kan bli et problem om vi faktisk har sex?

Anonymous poster hash: 714bd...b87
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex med kondom skulle gå greit, uten vel det kan gå gærnt med hele styret - og at han ender opp med spansk krave og priasme - og deretter legevakt og akutt operasjon.

Men send ham til fastlegen, og få det ordnet - dette er noe leger er vant til. Han blir nok henvist til nærmeste sykehus og urologisk avdeling, så blir han nok satt opp til operasjon. Men det er lang ventetid på offentlig sykehus, så be han vurdere privat.

Jeg ble omskjært for 13 år siden, og har ikke angret en dag siden.

http://www.aleris.no/Vi-tilbyr/sykehus-medisinske-tjenester/Urolog/Operasjon-av-trang-forhud/?gclid=COD2t7r968UCFSSzcgodJpgAdg

Eller her:

http://www.osloakutten.no/urolog/

Anonymous poster hash: 4344e...e56
AnonymBruker
Skrevet

Sex kan bli veldig smertefullt med trang forhud, pluss at hygiene kan være vanskeligere. Min kjæreste hadde samme problem, og fikk en operasjon for dette. Forhuden kan nå trekkes nedover penishodet, og han ville ikke vært foruten operasjonen.

Anonymous poster hash: 5ad55...54c

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Forhuden min blir heller ikke dratt tilbake når jeg runker, og når jeg var jomfru var jeg veldig redd for å få problemer knyttet til det.

Men sex ble aldri noe problem for meg, viste seg at den var mye mer medgjørlig når den ble våt :)

Anonymous poster hash: e3916...f7e
AnonymBruker
Skrevet

Typen min hadde det. Han smurte forbuden med en mild kortisonsalve og passet på å forsiktig tøye huden. Dette er nå mange år siden og han er helt fin der nede nå.

Anonymous poster hash: cded6...600

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Forhuden min blir heller ikke dratt tilbake når jeg runker, og når jeg var jomfru var jeg veldig redd for å få problemer knyttet til det.

Men sex ble aldri noe problem for meg, viste seg at den var mye mer medgjørlig når den ble våt :)

Anonymous poster hash: e3916...f7e

Typen min hadde det. Han smurte forbuden med en mild kortisonsalve og passet på å forsiktig tøye huden. Dette er nå mange år siden og han er helt fin der nede nå.

Anonymous poster hash: cded6...600

Hva syns dere han burde gjøre da? Skal jeg be han gå til legen?

Er redd han kommer til å synes at jeg blander meg for mye inn i dette, da det jo er veldig intimt og vi ikke har kjent hverandre veldig lenge.

Vil jo gjerne gi han en fin og god opplevelse når vi møtes og jeg skal ta jomfrudommen hans, men jeg bekymrer meg for om dette kan ødelegge hele opplevelsen for ham.

Skrevet

Er den litt stram kan kortison og tøying hjelpe, men om den er veldig stram så må det nok et lite kutt til.

Det kan gå helt fint å ha sex med trang forhud, men det er ikke optimalt. Det vil være større sannsynlighet for at kondomet sprekker, i tillegg til at det kan være smertefullt og en risikerer rifter.

Det lureste er nok et legebesøk.

Når det kommer til hvordan han kommer til å takle det om du sier i fra så ser jeg for meg at det vil være noe slikt som dette: Han vil ikke like at du sier i fra, han vil bli flau og har nok ikke lyst å snakke om det. Han vil imidlertid late som det motsatte og følge rådet ditt.

Du har altså ikke noe å tape.

Skrevet

Noe av problemet er at når man har for trang forhud så er jo penishodet beskyttet hele tiden, hvis fh er så trang at den nesten ikke kan trekkes tilbake altså. Dermed utsettes ikke penishodet (som er ganske så følsomt) for ytre kontakt med noe, derfor kan det føles ubehagelig om penishodet plutselig skulle bli blottet, da føles det ikke godt. Bare friksjonen mot undertøy, fingre eller hva det måtte være, vil føles ubehagelig. Da er det bedre å bruke kondom og la forhuden dekke penishodet. Det er vanskelig å ha sex uten at forhuden skyves bakover, derfor evt. kondom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til han at jeg syntes han kanskje burde ta en tur til legen. Endte med veldig dårlig stemning, og han ville ikke snakke med meg på en stund. Sa han trengte alene-tid, og ville i alle fall ikke snakke om dette. Vi har snakket litt i kveld, og han forstår at jeg bare sa det fordi jeg er bekymret, og for at jeg vil hans beste. Hva han kommer til å gjøre vet jeg ikke, men jeg tror ikke jeg vil presse dette så mye lenger.

Er jo lov å håpe at det går greit, og om det ikke gjør det så kan vi ta det når den tid kommer.

- TS

Skrevet

Hadde sex en gang med en mann med trangt pølseskinn og plutselig en dag så røyk den strengen hans, ble svært blodig, men etter det så hadde han aldri noe problem... :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex en gang med en mann med trangt pølseskinn og plutselig en dag så røyk den strengen hans, ble svært blodig, men etter det så hadde han aldri noe problem... :)

Husker du ca hvem av de 400 det var...?

Anonymous poster hash: 0ce3a...d51

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...