AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Det svir så ille at jeg vil kaste opp, helt intenst vondt. Stråler bak i ryggen på høyre side. Pleier å bli vondt om jeg drikker noe med kullsyre, men ikke så ikle som dette. Nå ligger jeg rett ut. Noen som vet hva dette kan skyldes? Anonymous poster hash: bbd82...a8c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Jeg tenker magesår. Kom deg heller til legen enn å bruke KG til slikt. Anonymous poster hash: e2256...689
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Har spurt legen flere ganger, men han sier det ikke er magesår. Gått på nexium i 8 mnd men det går ikke bort.. Anonymous poster hash: bbd82...a8c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 For mye syre. Hjelper ikke tablettene?Anonymous poster hash: 0601f...de5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 For mye syre. Hjelper ikke tablettene?Anonymous poster hash: 0601f...de5 Fikk dem som en kur som skulle gå over 2-4 uker. 40mg. Virker der og da, så fort jeg forsøker å stoppe er det tilbake med en gang. Er bare litt merkelig, aldri hatt problemer med dette før. Nå kan jeg plutselig ikke spise et par skiver salami på brødskiva eller krydder på maten uten at det betyr mange timer med smerte.. Utrolig frustrerende. Anonymous poster hash: bbd82...a8c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Fikk dem som en kur som skulle gå over 2-4 uker. 40mg. Virker der og da, så fort jeg forsøker å stoppe er det tilbake med en gang. Er bare litt merkelig, aldri hatt problemer med dette før. Nå kan jeg plutselig ikke spise et par skiver salami på brødskiva eller krydder på maten uten at det betyr mange timer med smerte.. Utrolig frustrerende. Anonymous poster hash: bbd82...a8c Ja, kjipt det. Men ikke spis matvarer som fremkaller syre. Har du hatt gastroskopi?Anonymous poster hash: 0601f...de5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Hmmm, tenker galleproblemer. Gallestein kanskje? Anonymous poster hash: 72be6...66e
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Har du ikke tatt gastroskopi? Du kan ha for mye syre, da kommer symptomene tilbake når du slutter med medisinene (somac/nexium ol) Du kan også ha et magesår som heles sakte, da kommer også symptomene tilbake når du slutter på medisinene. Spis mild mat. Anonymous poster hash: 303bc...a97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå