AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Hei! For to uker siden var jeg ute på fylla. Jeg måtte veldig tisse, og bestemte meg for å tisse i en busk - noe som ikke var så lurt. Der var det masse busker, som har lagd ett sår i skjedeåpningen hos meg (Dette fant jeg først ut i dag) . Jeg trodde først det var sopp, og kjørte på med Canesten 500mg (som ikke fungerte). På Fredag kjøpte jeg Canesten kremen, og smertene er der fortsatt. Jeg kikket etter, og fant ut at jeg har en fin rift i skjedeåpningen. Resten av "åpningen" gjør også ganske vondt og er ganske sår. Er det noen som har noen tips til å bli kvitt dette fortest mulig? Skal jeg fortsette med Canesten for å se om det hjelper? Anonymous poster hash: bfedf...e5e Anonymous poster hash: cce21...a8d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Noen andre tips? Skal selvfølgelig ta turen til legen denne uken, dersom det ikke bedrer seg. Selvom det jeg har minst lyst til akkurat nå.. Anonymous poster hash: cce21...a8d
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 De færreste av oss (om noen) er kvalifisert legepersonell her! Slike spørsmål må du snakke med lege om. Du kan bestille hastetime hos legen til i morgen tidlig (ring klokka 08.00), eller dra på legevakta så fort du kan i kveld.
peppermyntete Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Canesten er mot sopp, ikke rifter i underlivet forårsaket av en busk.. Ring legen din du.
Gjest Limeprime Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Rift i skjeden gror som oftest fint av seg selv, men siden du fikk riften av en busk kan det kanskje være fare for infeksjon eller betennelse? Jeg er ikke lege, jeg bare gjetter. Kontakt lege eller gynekolog om du er usikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå