Gå til innhold

Dere som har hatt en elsker eller ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det på noen måte annerledes eller bedre å sex med en kjæreste eller en dere har følelser for?



Anonymous poster hash: 49603...d27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært utro noen ganger, men jeg antar det er snakk om spenning og variasjon for de det gjelder. Mange får kanskje levd ut andre fantasier som kona ikke vil være med på (f.eks. analsex, rollespill etc.).

Jeg vil påstå at de som nyter sex til fulle mens man er utro er følelsesmessig kald. De som har noen form for empati vil garantert ikke kunne nyte dette fullt ut.



Anonymous poster hash: 0eb18...b67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bedre med en kjæreste. Men grunnen for at jeg har ONS og FF er fordi jeg slipper så mye unødvendig og kjedelig som f. Eks. Kos og masse snakking etter sexen

Gutt 20

Endret av Nysjerriggutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært utro noen ganger, men jeg antar det er snakk om spenning og variasjon for de det gjelder. Mange får kanskje levd ut andre fantasier som kona ikke vil være med på (f.eks. analsex, rollespill etc.).

Jeg vil påstå at de som nyter sex til fulle mens man er utro er følelsesmessig kald. De som har noen form for empati vil garantert ikke kunne nyte dette fullt ut.

Anonymous poster hash: 0eb18...b67

Det er ikke snakk om utroskap her.

Anonymous poster hash: 49603...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye bedre med en jeg har følelser for. Mye mer følelser med i spillet, og da slår hjertet gjerne enda fortere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bedre med en jeg har følelser for.

Men noen ganger i livet, så er livet såpass hektisk, at da orker jeg ikke å skulle gå inn i et seriøst forhold med en mann, da kan det være mye mer praktisk å bare ha en fast pulekompis. Så får man dekt noen behov, og det er bedre med en fast enn bare ONS.



Anonymous poster hash: 71bbf...f18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt rå og vill sex med en ons. Det er den beste sexen jeg noen gang har hatt. En hel natt med dampende het knulling.

Å ha sex med en partner er trygt og godt, og etter hvert så kjenner man hverandre så godt at en vet hva som tilfredsstiller.

De fleste ons tilfellene jeg har hatt har ikke vært den beste sexen for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 15bba...bae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Så klart mye bedre og deiligere med en man elsker. Føles som vi går i ett da. Med en ons, er det bare å få tømt seg (få orgasme). Men forspill er viktig uansett.

Endret av Fotballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre med kjæresten. Han kjenner meg og jeg føler meg trygg.

Anonymous poster hash: d5f19...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det to ulike ting. Det er noe helt eget å ha sex med en man elsker/er glad i. Men sex med en "fremmed" er spennende på en helt annen måte. Liker begge deler! :)



Anonymous poster hash: d4e76...93d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordeler ved begge!

Men en elsker er man mer "fri", det er mer spennende og man føler seg kanskje mer sexy...

 

Med en man er forelsket i får man en kribling man ikke får hos førstenevnte, og jeg føler at jeg bryr meg enda mer om at han skal ha det fantastisk. Også liker jeg kosen etterpå :P

 

Jeg elsket singellivet, men ser nå behageligheten ved å ha en fast partner også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

For meg er det to ulike ting. Det er noe helt eget å ha sex med en man elsker/er glad i. Men sex med en "fremmed" er spennende på en helt annen måte. Liker begge deler! :)

Anonymous poster hash: d4e76...93d

 

Samme her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar

ONS kan jo være deilig nok det, men sex med kjæreste er mye bedre. Får flere, lengre og deiligere orgasmer med kjæresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det kan sammenlignes. Med en kjæreste er man avslappet og trygg, det blir godt på en annen måte enn om man har sex med en ONS/elsker. Da er det mer spenning og råskap. Begge er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri hatt ONS, så det vet jeg ikke. Men mannen min dekker mine behov på beste måte, så jeg tror at en jeg elsker er best :)

 

 



Anonymous poster hash: 52c55...6b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...