Gå til innhold

Er du en MILF?

Fremhevede innlegg

Gjest Godjente
Skrevet

Ja, i følge min unge elsker er jeg det, og har hørt det utallige ganger fra mine sønners kompiser at jeg er det, så da er jeg en MILF :fnise:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, i følge min unge elsker er jeg det, og har hørt det utallige ganger fra mine sønners kompiser at jeg er det, så da er jeg en MILF :fnise:

Hvor gammel er du? ;-)

Hilsen mann 20

Anonymous poster hash: d8e91...11d

Skrevet (endret)

Om ikke jeg selv vil definere meg som en MILF, tror jeg definitivt det er en trend i tiden at gutter/yngre menn fantaserer om eldre kvinner :fnise:

Det er selvfølgelig ikke et nytt fenomen, men tror det er spesielt utbredt nå om dagen. Andre som tror dette er en trend blant dagens ungdom/unge voksne? :vetikke:

Endret av Nemigirl
AnonymBruker
Skrevet

Om ikke jeg selv vil definere meg som en MILF, tror jeg definitivt det er en trend i tiden at gutter/yngre menn fantaserer om eldre kvinner :fnise:

Det er selvfølgelig ikke et nytt fenomen, men tror det er spesielt utbredt nå om dagen. Andre som tror dette er en trend blant dagens ungdom/unge voksne? :vetikke:

Hva legger du i eldre kvinne? :)

Skrevet

Hva legger du i eldre kvinne? :)

Mente ikke "eldre kvinne/-r" som en standard, men mere at det er spesielt trendy i dag at flere gutter/yngre menn fantaserer om kvinner som er en god del eldre enn dem selv.

Da tenker jeg kanskje 10-15 år eldre (tidvis opptil 20 år eldre eller mere) :vetikke:

Gjest Godjente
Skrevet

Hvor gammel er du? ;-)

Hilsen mann 20

42 :)

Skrevet

Man er ikke automatisk MILF bare man er pen og har barn, man må i teorien være gammel nok til å være MOREN til den som mener du er MILF. Aka Stiflers mom i American Pie filmene.

• Liker 4
Skrevet

42 :)

42 år ung! Tipper du er ei skikkelig hot dame!! Så bra at du har ung elsker :) .

Jeg er litt eldre enn deg (og mann) så jeg får finne meg ei dame på 52 eller noe sånt, da blir jeg yngre elsker... ha ha....

Gjest Godjente
Skrevet

42 år ung! Tipper du er ei skikkelig hot dame!! Så bra at du har ung elsker :) .

Jeg er litt eldre enn deg (og mann) så jeg får finne meg ei dame på 52 eller noe sånt, da blir jeg yngre elsker... ha ha....

:fnise: Ja, 52 år er en fin alder og mange pene damer i den alderen og :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nei, dessverre, ikke særlig pen. skulle ønske jeg var det da.

Anonymous poster hash: c4c9a...168
Skrevet

:fnise: Ja, 52 år er en fin alder og mange pene damer i den alderen og :)

Ja jøss!!

Skrevet

Åh gid... Kanskje noen kjekke menn synes jeg er dette?? Ble svært nysgjerrig nå, tar jeg meg kanskje litt godt ut? :rodmer:

• 4 uker senere...
Skrevet

Om noen ønsker ei milf så er det nare å ta kontakt :P mange av de i førde i sogn og fjordane.

Skrevet

Så du er en milf-formidler? Heter ikke det hallik?

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg er bare en kjekke pappa. Det holder i massevis  :fnise:

Skrevet

I mine øyne finnes det ingen såkalte "MILF's", da en kvinne blir totalt uinteressant så fort hun har fått unge( r ).

Gjelder det om kvinnen føder dine barn også?

Gjest Castielz
Skrevet

Gjelder det om kvinnen føder dine barn også?

Yup

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...