AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Mannen min har spart til skjegg og jeg holder på å klikke! Sier til han at han må korte det ned(det er veldig langt), og at det klør. Barten henger ned slik at jeg ikke klarer å kysse han og når han gnir seg mot meg synes jeg det er ekkelt. Får en gammelmann-følelse over det. Vi har en liten baby som får skjegget i fjeset når de koser, og jeg synes det er ekkelt. Har foreslått å betale for han på en barbershop for å få det velstelt men det vil han ikke! Hva gjør jeg?Anonymous poster hash: 3c355...198
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Hans skjegg, hans valg.Anonymous poster hash: 8cd67...6a1 6
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Hva gjør du? Ingenting, kjære deg. Han må da selv få bestemme hva han gjør med sitt skjegg 1
Gjest Olivia Benson Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Er ikke så mye du kan gjøre egentlig, annet enn å si fra at du ikke liker det. Og det har du jo gjort. Da blir det hans valg om han tar hensyn til det eller ikke. Men jeg må jo si at jeg syns det er rart at hsn med vilje gjør noe med utseende sitt som du ikke liker. Man vil vel gjerne være attraktiv for partneren sin. Jeg hadde ikke klippet meg guttekort hvis jeg visste at mannen min ikke syns det er noe fint. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Skjeggemenn pleier ofte å stusse håret rundt leppene, slik at ikke middager og annet henger igjen. Det syns jeg du kan spørre han om å gjøre for deg, men ellers må han få ha sitt skjegg om han vil det. Dessuten er det mote med kort hår og veldig langt skjegg nå for tiden. Kanskje han bare vil være moteriktig? Anonymous poster hash: 300f7...117
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Gro full jungel nedentil selv og la håret under armene vokse så langt som mulig, og se om han ikke etter hvert reagerer. Anonymous poster hash: 6d232...ac3
LilleSnupp Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Gro full jungel nedentil selv og la håret under armene vokse så langt som mulig, og se om han ikke etter hvert reagerer. Anonymous poster hash: 6d232...ac3 Haha.. genialt forslag!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #9 Skrevet 31. mai 2015 Æsj, det er så uhygienisk! Ikke la han drive i ansiktet på baby med skjegget hvertfall. Anonymous poster hash: 86847...027
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #10 Skrevet 31. mai 2015 Æsj, det er så uhygienisk! Ikke la han drive i ansiktet på baby med skjegget hvertfall.Anonymous poster hash: 86847...027 Kan jo ikke nekte faren å kose med sitt eget barn!Anonymous poster hash: 3c355...198 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #11 Skrevet 31. mai 2015 Æsj, det er så uhygienisk! Ikke la han drive i ansiktet på baby med skjegget hvertfall. Anonymous poster hash: 86847...027 Skjegg er da overhodet ikke uhygienisk. Det er naturlig for menn å ha skjegg, det å være glattbarbert eller bare ha litt skjeggstubb er unaturlig. Hvis det var noen helsefare ved det ville det ha blitt selektert bort i evolusjonen. Artiklene som gikk i noen aviser for 2-3 uker siden om bakteriefloraen i skjegg viste seg å være en avisand, altså at det ikke var hold i påstandene. Anonymous poster hash: 52cc4...18a 2
Leini Skrevet 31. mai 2015 #12 Skrevet 31. mai 2015 Hadde gubben anlagt skjegg, ville han ikke fått suss andre steder enn i panna, før det ble fjernet. -Men jeg trenger garantert ikke å bekymre meg
Gjest Fotballen Skrevet 31. mai 2015 #13 Skrevet 31. mai 2015 Haha kanskje han synes det er sexy ;D Uansett hans valg. Du kan ikke gjøre noe.
Cathj Skrevet 31. mai 2015 #14 Skrevet 31. mai 2015 Skjegg er jo så fint! Du må nok bare leve med det, dessverre. Men det er lov å foreslå at han kan få beholde litt bare han stusser og styler det. Uflidd skjegg er ikke fint. Det er jeg sikker på at han forstår!
Gjest Hofmann Skrevet 31. mai 2015 #15 Skrevet 31. mai 2015 Du er bare sjalu fordi du ikke kan anlegge skjegg selv.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #16 Skrevet 31. mai 2015 Fruen og jeg har en avtale om at om hår mot skjegg. Hvis hun klipper seg kort kan jeg gro skjegg. Hvis jeg gror skjegg kan hun klippe seg kort. Når vi møttes hadde jeg skjegg som en julenisse. Men siden hun syntes det var ubehagelig når vi kysset, var det naturlig å ta det. Tenåringen min fikk se sin far uten skjegg for første gang. Anonymous poster hash: 43ade...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå