Gå til innhold

Uutholdelig svie i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ett par dager siden merket jeg at det startet å svi litt i skjedeåpningen. Jeg har nå lenge vært syk og gått på mange antibiotikakurer helt siden juletider og tenkte da at dette kunne være sopp, siden jeg tidligere har vært plaget med noe kløe. Jeg startet på canesten for to dager siden, men nå virker det som at det har dannet seg store åpne sår i skjedeåpningen! Smerten er helt uutholdelig, og attpåtil har jeg fått mensen. Det er så ille å gå på do at jeg gruer meg, gjør til og med vondt å dusje.

Har lest mye hær inne om underlivssopp, men det virker som at for de fleste er det kløen som er verst. Jeg har mye kløe jeg og, men smerten overdøver alt annet.

Trenger litt sånn desperat hjelp haha, kan ikke akkurat se for meg at jeg kan vente med disse plagene helt til mensen går over slik at jeg kan dra til lege.

Anonymous poster hash: e2395...c21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være du har fått noen rifter, f.eks. Under samleie. Been there, dine that. Gikk over etter noen dager til meg, var sabla vondt, men bare å holde ut så vidt jeg vet. Evt smøre litt kald yoghurt på. Holder bakterieflorarn i sjakk

Anonymous poster hash: 231da...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...