Desigirl977 Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Hei jeg er en pakistansk jente på 17 år. Jeg fikk en liten brun/mørk flekk under brystet først, den begynte å vokse, den ble større! Også begynte jeg å få en på siden av halsen. De er ikke vonde eller noe, men lurer på om noen av dere vet hva det kan være ? Jeg har heller ikke vært noe i sola, hvis noen trodde det kan være pga det. Takk på forhånd:)
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Hei jeg er en pakistansk jente på 17 år. Jeg fikk en liten brun/mørk flekk under brystet først, den begynte å vokse, den ble større! Også begynte jeg å få en på siden av halsen. De er ikke vonde eller noe, men lurer på om noen av dere vet hva det kan være ? Jeg har heller ikke vært noe i sola, hvis noen trodde det kan være pga det. Takk på forhånd:) Hudsopp ?Anonymous poster hash: c38cb...f9a
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Pigmenter Sopp Kan være mye. Gå til en lege og få deg undersøkt Anonymous poster hash: c5c3d...7ed
Gjest Godjente Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Ser ut til å være formørket hud ( hyperpigmentering)
Desigirl977 Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2015 Ser ut til å være formørket hud ( hyperpigmentering) Er det farlig ?
Gjest Godjente Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Er det farlig ? Kan også være cafe au lait flekker. De kan komme av sykdom, så du kan bestille time til lege for å få stilt riktig diagnose.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå