Nemigirl Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Synes hun ser litt uproporsjonal ut på en måte Er dette type photoshop der deler av ulike jenter/kvinner er satt sammen til en? Hun ser uansett alt annet enn ekte ut, synes jeg
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Her er andre bildet av henne med sminke. Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 For mye sminke og botox. For noen grusomme lepper. Lurer på hvordan hun ser ut uten sminke. Anonymous poster hash: 477f5...0c7 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Om hun ikke hadde gjort til øynene så veldig, ja. Hva mener du med øynene? Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa
Gjest Honeyblossom Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Syns hun hadde veldig store øyne? Og bryna hennes var også litt vel lange/tykke/store for min smak.
RompeRusk Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Synes jenter ser penere ut når de er naturlig sminket, ikke når de ser ut som drag dolls... 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 Synes jenter ser penere ut når de er naturlig sminket, ikke når de ser ut som drag dolls... Dohhhhhh hun første er jo naturlig sminket ! Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa
Nemigirl Skrevet 30. mai 2015 #16 Skrevet 30. mai 2015 Dohhhhhh hun første er jo naturlig sminket !Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa Så leppeinjeksjoner, vippeextensions, ekstremnapping/-forming av bryn, fargede kontaktlinser samt nese-, hake- og Gud-vet-hva-operasjoner er helt normalt så lenge bare sminken er nøytral/naturlig??!? For du mener vel ikke seriøst at jenta har et naturlig utseende på noen av de to bildene??!? Synes fortsatt det er noe meget merkelig med henne - det gjelder på begge bildene
RompeRusk Skrevet 30. mai 2015 #17 Skrevet 30. mai 2015 Dohhhhhh hun første er jo naturlig sminket ! Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa Nå ja... deg om det 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. mai 2015 #18 Skrevet 30. mai 2015 (endret) Gakk, gakk, det er jaktsesong Hun har altfor mye i leppene, det ser ut som hyller. Endret 30. mai 2015 av Evilposelos 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #19 Skrevet 30. mai 2015 Hvorfor ser hun neddopa ut? Er hun faktisk det, eller er det liksom hot og in å se så sløv ut nå? Hun har pene trekk, fine markerte kinnbein, for all del, men tror hun kunne sett bedre ut om hun la på seg litt og fikk fylt ut litt, det ble litt innhula nå. Ellers, når du har så store og fine øyne bør du tone ned øyesminken. Hun der er også altfor gammel for duckface! Seriøst jenter, ta det til dere: Slutt med det! Vi synes bare det ser dumt ut! Og billig. Jeg vil heller ta med en søt og uskyldig jente hjem til mor, enn ei som ser ut som hun jobber i Skippergata. Det ser også definitivt ut som hun har noen gram i leppa, det kunne hun spart seg for. Anonymous poster hash: bb7e8...28c 1
Tibbie Skrevet 31. mai 2015 #20 Skrevet 31. mai 2015 Synes hun ser pen ut, jeg! Nydelig prinsessehår Synes jenter ser penere ut når de er naturlig sminket, ikke når de ser ut som drag dolls... Enig Hun var finere på første bilde der sminken ligger mer naturlig. Men jenter elsker å sminke seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå