Gå til innhold

Er denne dama sexy?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

2v0okft.jpg

Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei..

Anonymous poster hash: 3f000...737

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.



Anonymous poster hash: bf1ce...9bb
  • Liker 1
Skrevet

Synes hun ser litt uproporsjonal ut på en måte :forvirret:

Er dette type photoshop der deler av ulike jenter/kvinner er satt sammen til en? :klo:

Hun ser uansett alt annet enn ekte ut, synes jeg :riste:

AnonymBruker
Skrevet

Her er andre bildet av henne med sminke.

e5lbbq.jpg

Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa

AnonymBruker
Skrevet

For mye sminke og botox. For noen grusomme lepper.

Lurer på hvordan hun ser ut uten sminke.



Anonymous poster hash: 477f5...0c7
  • Liker 2
Skrevet

Om hun ikke hadde gjort til øynene så veldig, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke hadde gjort til øynene så veldig, ja.

Hva mener du med øynene?

Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Syns hun hadde veldig store øyne? Og bryna hennes var også litt vel lange/tykke/store for min smak.

Skrevet

Synes jenter ser penere ut når de er naturlig sminket, ikke når de ser ut som drag dolls...

  • Liker 2
Gjest Castielz
Skrevet

Nja
Vet ikke helt, er noe merkelig

AnonymBruker
Skrevet

Synes jenter ser penere ut når de er naturlig sminket, ikke når de ser ut som drag dolls...

Dohhhhhh hun første er jo naturlig sminket !

Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa

Skrevet

Dohhhhhh hun første er jo naturlig sminket !

Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa

Så leppeinjeksjoner, vippeextensions, ekstremnapping/-forming av bryn, fargede kontaktlinser samt nese-, hake- og Gud-vet-hva-operasjoner er helt normalt så lenge bare sminken er nøytral/naturlig??!? For du mener vel ikke seriøst at jenta har et naturlig utseende på noen av de to bildene??!? :klo:

Synes fortsatt det er noe meget merkelig med henne - det gjelder på begge bildene :glare:

Skrevet

Dohhhhhh hun første er jo naturlig sminket !

Anonymous poster hash: 3f3ca...7aa

Nå ja... deg om det :P

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Gakk, gakk, det er jaktsesong :fnise: Hun har altfor mye i leppene, det ser ut som hyller.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser hun neddopa ut? Er hun faktisk det, eller er det liksom hot og in å se så sløv ut nå? Hun har pene trekk, fine markerte kinnbein, for all del, men tror hun kunne sett bedre ut om hun la på seg litt og fikk fylt ut litt, det ble litt innhula nå. Ellers, når du har så store og fine øyne bør du tone ned øyesminken. Hun der er også altfor gammel for duckface! Seriøst jenter, ta det til dere: Slutt med det! Vi synes bare det ser dumt ut! Og billig. Jeg vil heller ta med en søt og uskyldig jente hjem til mor, enn ei som ser ut som hun jobber i Skippergata. Det ser også definitivt ut som hun har noen gram i leppa, det kunne hun spart seg for.



Anonymous poster hash: bb7e8...28c
  • Liker 1
Skrevet

Synes hun ser pen ut, jeg! Nydelig prinsessehår :)

Synes jenter ser penere ut når de er naturlig sminket, ikke når de ser ut som drag dolls...

Enig :) Hun var finere på første bilde der sminken ligger mer naturlig.

Men jenter elsker å sminke seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...