AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har fått skikkelig urinveisinfeksjon, men ikke mulighet til noe lege osv akkurat nå. Jeg drikker masse, både varm, kaldt og syrlig/surt. Jeg har varmeflaske og teppe rundt meg for å ikke fryse. Jeg spiser tranebær som aldri før. Men jeg føler ikke noe hjelper. Det blir bare værre og værre. Noen her som har noen andre tips som kanskje funker? Begynner å bli rimelig desperat nå!!Anonymous poster hash: 2d319...b32
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Når jeg har hatt det, har jeg brukt samme metodene som du gjør nå. Særlig drikke masse vann... Det er grusomt å ha UVI og jeg skjønner at du er desperat etter flere råd. Skulle virkelig ønske jeg hadde noen andre til deg. Men kan "oppe" tråden din litt, og se om noen andre kan svare deg. God bedring. Anonymous poster hash: 0baee...0e3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Når jeg har hatt det, har jeg brukt samme metodene som du gjør nå. Særlig drikke masse vann... Det er grusomt å ha UVI og jeg skjønner at du er desperat etter flere råd. Skulle virkelig ønske jeg hadde noen andre til deg. Men kan "oppe" tråden din litt, og se om noen andre kan svare deg. God bedring. Anonymous poster hash: 0baee...0e3 Takk Anonymous poster hash: 2d319...b32
ninuska_ Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Finn en bøtte, fyll den med glovarmt vann og sett deg over dampen. Det kan lindre veldig på tissetrangen, men pass på og ikke brenn deg ved å fylle opp for mye. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har fått skikkelig urinveisinfeksjon, men ikke mulighet til noe lege osv akkurat nå. Jeg drikker masse, både varm, kaldt og syrlig/surt. Jeg har varmeflaske og teppe rundt meg for å ikke fryse. Jeg spiser tranebær som aldri før. Men jeg føler ikke noe hjelper. Det blir bare værre og værre. Noen her som har noen andre tips som kanskje funker? Begynner å bli rimelig desperat nå!!Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 2d31908855b6d89f2f44885fc239eb32"] 2d319...b32 Når dette bare blir verre, så skjønner du vel at det eneste som nytter er å komme deg til lege, der du er? UVI er ikke noe å "leke" med, og særlig ikke når det blir verre, da er det antibiotika som må til, FØR infeksjonen går til nyrene! Ring legevakt og få hjelp med å komme deg dit, nå i kveld/natt!Anonymous poster hash: 1b676...e3c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har fått skikkelig urinveisinfeksjon, men ikke mulighet til noe lege osv akkurat nå. Jeg drikker masse, både varm, kaldt og syrlig/surt. Jeg har varmeflaske og teppe rundt meg for å ikke fryse. Jeg spiser tranebær som aldri før. Men jeg føler ikke noe hjelper. Det blir bare værre og værre. Noen her som har noen andre tips som kanskje funker? Begynner å bli rimelig desperat nå!!Anonymous poster hash: 2d319...b32 Dersom det er litt en skikkelig infeksjon hjelper det lite med kun drikke og tranebær. Ett ord: Legevakt. Nyrebekkenbetennelse er IKKE gøy. Anonymous poster hash: 8ea51...c35
Fleur Delacour Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Du må komme deg til lege. Det kan gå videre opp mot nyrene hvis du ikke får behandling. Disse kjerringrådene tror jeg er for å ta det på et tidlig stadium.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Finn en bøtte, fyll den med glovarmt vann og sett deg over dampen. Det kan lindre veldig på tissetrangen, men pass på og ikke brenn deg ved å fylle opp for mye. God bedring! Problemet er bare at bakteriene og blir varmet opp, og får bedre vekstvilkår. ("Innkubatoreffekt"). Anonymous poster hash: 1b676...e3c
ninuska_ Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Problemet er bare at bakteriene og blir varmet opp, og får bedre vekstvilkår. ("Innkubatoreffekt"). Anonymous poster hash: 1b676...e3c Nå vil jeg tro at TS trenger en form for lindring frem til at hun kommer seg til legen feks i morgen. Jeg har brukt dette veldig mange ganger når jeg har vært desperat og som det hjelper
Supervilde Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Skjønner så uendelig godt hvor vondt det er å ha UVI! Har hatt dette hyppig i mange år selv, og det er i mine øyne noe av det verste man kan få.. Mitt beste stalltips er å drikke ren sitronsaft, så mye du klarer å få tak i og få i deg. I tillegg drikker jeg myyyyye vann. Drikk til du føler at du må spy, og så drikker du litt til. Pleier å lindre symptomene etter noen timer, om ikke annet. Så kommer du deg til lege så fort som fy! Sender deg en stor god klem
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Skjønner så uendelig godt hvor vondt det er å ha UVI! Har hatt dette hyppig i mange år selv, og det er i mine øyne noe av det verste man kan få.. Mitt beste stalltips er å drikke ren sitronsaft, så mye du klarer å få tak i og få i deg. I tillegg drikker jeg myyyyye vann. Drikk til du føler at du må spy, og så drikker du litt til. Pleier å lindre symptomene etter noen timer, om ikke annet. Så kommer du deg til lege så fort som fy! Sender deg en stor god klem Drikke i store mengder, så mye som man klarer, er heller ikke bra, faren for vannforgiftning er da stor. Anonymous poster hash: 1b676...e3c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Takk for tips og gode tanker. Skal prøve å få satt meg over en bøtte nå og få kommet meg på legevakten i morgen når jeg får noen til å kjøre meg.Anonymous poster hash: 2d319...b32
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Takk for tips og gode tanker. Skal prøve å få satt meg over en bøtte nå og få kommet meg på legevakten i morgen når jeg får noen til å kjøre meg.Anonymous poster hash: 2d319...b32 Er du skikkelig klein, som du skriver at du er, spanderer du på deg en taxi. Makan. Anonymous poster hash: 8ea51...c35
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #14 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har fått skikkelig urinveisinfeksjon, men ikke mulighet til noe lege osv akkurat nå. Jeg drikker masse, både varm, kaldt og syrlig/surt. Jeg har varmeflaske og teppe rundt meg for å ikke fryse. Jeg spiser tranebær som aldri før. Men jeg føler ikke noe hjelper. Det blir bare værre og værre. Noen her som har noen andre tips som kanskje funker? Begynner å bli rimelig desperat nå!!Anonymous poster hash: 2d319...b32 Du MÅ dra på legevakten eller fastlegen din. Alternativ medisin hjelper ikke. Du kan bli så syk at du ikke kommer deg utav sengen, så kom deg til lege så fort du kan. Anonymous poster hash: 7bfba...b56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå