Gå til innhold

Langdistansekne (runner's knee)


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg løper en god del, ca 4 mil. Jeg er avhengig av løping for jeg føler det gir meg energi og utløp for stress. Har løpt i 2 år og har slitt endel med senebetennelse tidligere, men den er bra igjen nå. Problemet nå er kneet mitt, jeg har smerter i kneet og det er liksom i kneskålen øverst på kneet. Og det knekker veldig i kneet. Er dette runners knee? Er skikkelig deppa nå merker jeg for hvis jeg må drive med alternativ trening (som svømming etc) så kommer jeg til å gå i kjelleren. Noen med erfaring? Hvordan diagnostisere runners knee? Kan jo bare hende jeg har belastet kneet litt for mye men det føles ut som noe er galt ned kneet. Er akkurat som kneskåla øverst stikker litt mer ut enn vanlig.

Anonymous poster hash: 75791...482

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare påpeke at det er 4 mil i uka og ikke hver dag.

Anonymous poster hash: 46634...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...