Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og personangrep.

Raven Emerald, mod.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

" Varme som mødre er " ?

Hva med mødre som forsømmer sine barn?

Mødre som sammen med sambo fysisk skader barnet til døde ( Følger du med på nyhetene )?

Hva med mødre som mishandler sine barn.

Mødre som klandrer barnet for alt som har gått galt i deres liv, driver med psykisk terror.

De som sulter dem til døde ( Følger du med på nyhetene )?

De som sammen med sambo driver med pedofili, flere naboer involvert ( Følger du med på nyhetene )?

Edit: Skrivefeil

Endret av gjestvest
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at personer som TS er kyniske og kalde.

Anonymous poster hash: 5c789...492

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Abort♥

Anonymous poster hash: 054a9...06c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke alle som tar abort er kalde og kyniske, men jeg tror de som tar veldig lett på det og ikke får dårlig samvittighet i etterkant kanskje er det.

Anonymous poster hash: ac81e...6a0
  • Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg tror ikke alle som tar abort er kalde og kyniske, men jeg tror de som tar veldig lett på det og ikke får dårlig samvittighet i etterkant kanskje er det. Anonymous poster hash: ac81e...6a0

Så det er et krav at man har dårlig samvittighet, ellers er man kald og kynisk?

Gjest Evans
Skrevet

Du kunne likså godt krever at kvinner som tar abort er like like som kvinner som drikker kaffe. Eneste de har til felles er kaffe/abort. Du har hele spekteret med følelser hos kvinner som tar abort, og etter som hver enkelt kvinne er ett individ, vil hun ha sine sett med føelser og opplevelserer.

Jeg tror det blir umulig å generalisere så mye og si at kvinner som tar abort er sånn og sånn, punktum.

AnonymBruker
Skrevet

Så det er et krav at man har dårlig samvittighet, ellers er man kald og kynisk?

Skrev bare hva jeg tror, eneste jeg har er anekdotiske bevis så skal ikke påstå det er fakta og at det gjelder for alle og enhver.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke alle som tar abort er kalde og kyniske, men jeg tror de som tar veldig lett på det og ikke får dårlig samvittighet i etterkant kanskje er det.

Enig!

Anonymous poster hash: 48bd1...e1e

Skrevet

Er kvinner som tar abort mer kynisk/egoistisk, kald enn andre kvinner? Jeg har inntrykk av at de ikke er så varme som det mødre er, hva mener dere? Anonymous poster hash: 3bf9e...050

Jeg mener de er like forskjellige som alle andre kvinner.... Hvorfor skulle de ikke være det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke alle som tar abort er kalde og kyniske, men jeg tror de som tar veldig lett på det og ikke får dårlig samvittighet i etterkant kanskje er det. Anonymous poster hash: ac81e...6a0

Hvorfor skal man ha dårlig samvittighet?

• Liker 1
Skrevet

Hva andre gjør gidder jeg ikke å henge meg oppi, et slik valg er tøft psykisk og mange sliter i etterkant, og det er "straff" nok. Det er deres privatsak, og ikke noe vi utenforstående skal henge oss opp i.

Personlig ville jeg aldri tatt abort etter uke 10, og synes det er forkastelig at øvre grense for abort er blitt hevet fra 18 uker til 22 uker. Jeg synes også det burde bli mye strengere å få innvilget abort etter uke 12, i dag kan nesten "hvem som helst" få innvilget abort etter uke 12, eneste forskjellen er at de må skrive en søknad for å få det innvilget, og det er sjeldent noen får avslag på disse. Men dette for bli regjeringen sin sak, og ikke enkeltindivider.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...