AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Er kvinner som tar abort mer kynisk/egoistisk, kald enn andre kvinner? Jeg har inntrykk av at de ikke er så varme som det mødre er, hva mener dere? Anonymous poster hash: 3bf9e...050 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Hva med de som tar abort og senere får barn? Eller de som tar abort etter å alt ha fått barn? Hvilken kategori faller de innunder? Anonymous poster hash: cb55f...eee 8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Hva med de som tar abort og senere får barn? Eller de som tar abort etter å alt ha fått barn? Hvilken kategori faller de innunder? Anonymous poster hash: cb55f...eee Litt av begge delene kanskje? Anonymous poster hash: 3bf9e...050
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Kjenner jeg blir rasende over disse fordommene mot kvinner som tar abort, dere vet ikke årsaken! Jeg tok abort da jeg var alvorlig syk, jeg fikk et valg om å overleve for de barna jeg alt hadde, eller ta sjansen på å dø for å beholde det tre ukers gamle embryet jeg bar på. Valget var kjempe lett, jeg tok medisinke abort, aldri angret, da jeg lever for mine to barn 7 år etterpå. Det som er vondt er når andre mennesker dømmer deg forde du har tatt dette valget. Jeg hadde ikke overlevd en graviditet, så alle har faktisk ikke noe valg. Jeg og min mann har ikke noen kvaler pga dette valget, men lei av folk som dømmer uten viten. Anonymous poster hash: 1919b...062 14
Gjest Mythic Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Litt av begge delene kanskje? Anonymous poster hash: 3bf9e...050 Så de er både kalde og varme? God til å forsvare utspillene dine, du.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Så de er både kalde og varme? God til å forsvare utspillene dine, du. Du er klar over at mennesker kan forandre seg, og at jeg ikke snakker om temperatur? Noen kan være kald en del av livet og bli god og varmere senere. Anonymous poster hash: 3bf9e...050
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Personer som lager slike fordummende tråder, er de spesielt kalde og kyniske, eller de bare fanatisk i sin abortmotstand?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Personer som lager slike fordummende tråder, er de spesielt kalde og kyniske, eller de bare fanatisk i sin abortmotstand? Hvorfor ikke spørre om dette i en egen tråd? Dette er jo helt off-topic. Anonymous poster hash: 3bf9e...050
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Hvorfor ikke spørre om dette i en egen tråd? Dette er jo helt off-topic. Anonymous poster hash: 3bf9e...050 Virkelig?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Om man vil fjerne en parasitt så ser jeg ikke verken ned eller opp på noen fordi de tok den avgjørelsen. Det er opp til dem å beregne hvordan livet deres ligger ann i forhold til å beholde eller ikke. Anonymous poster hash: 80079...a16 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 Jeg syns det er litt status å bli kalt kald og kynisk, jeg Anonymous poster hash: 99d15...41a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Om man vil fjerne en parasitt så ser jeg ikke verken ned eller opp på noen fordi de tok den avgjørelsen. Det er opp til dem å beregne hvordan livet deres ligger ann i forhold til å beholde eller ikke. Anonymous poster hash: 80079...a16 Så nå er babyer parasitter? For en verden vi lever i! Anonymous poster hash: 3bf9e...050 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Kvinner som har tatt abort 4 ganger fordi de driter i å bruke prevensjon er både kyniske og dumme. Anonymous poster hash: 8ac78...243 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #14 Skrevet 30. mai 2015 Så nå er babyer parasitter? For en verden vi lever i! Anonymous poster hash: 3bf9e...050 Hva vil du kalle det da? Før de er et visst antall uker / måneder gamle så er det ikke mer enn en klump med celler som stjeler energi fra moren for å overleve og vokse. Ikke så ulikt en parasitt med andre ord. Anonymous poster hash: 80079...a16 4
Gjest Mythic Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 Du er klar over at mennesker kan forandre seg, og at jeg ikke snakker om temperatur? Noen kan være kald en del av livet og bli god og varmere senere. Anonymous poster hash: 3bf9e...050 Å, de kan det. altså? Du sa jo selv at enten var man en kald person eller en varm person, sånn sett ut i fra om man tar abort eller ikke. Og jeg har heller aldri sagt noe om temperatur. Hva kan man kalle noen som dømmer andre for å velge abort, da?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #16 Skrevet 30. mai 2015 Å, de kan det. altså? Du sa jo selv at enten var man en kald person eller en varm person, sånn sett ut i fra om man tar abort eller ikke. Og jeg har heller aldri sagt noe om temperatur. Hva kan man kalle noen som dømmer andre for å velge abort, da? Et menneske med meninger. Anonymous poster hash: 3bf9e...050
Gjest Mythic Skrevet 30. mai 2015 #17 Skrevet 30. mai 2015 Et menneske med meninger. Anonymous poster hash: 3bf9e...050 Alle har meninger, så den der holder ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #18 Skrevet 30. mai 2015 Så nå er babyer parasitter? For en verden vi lever i! Anonymous poster hash: 3bf9e...050 Et embryo er ikke en baby. Tror du bør lese deg opp litt Anonymous poster hash: 3ac9e...3cf 7
Gjest C'est la vie:) Skrevet 30. mai 2015 #19 Skrevet 30. mai 2015 Dette er den minst konstruktive tråden jeg har lest på lenge... Jeg forstår hvorfor hun ene over reagerer slik hun gjør. Abort er ikke et valg i mine øyne dersom det gjelder liv eller død for mor, men en nødvendig vonde man må gjøre for å berge eget liv. Om du ser på abort som noe man gjør fordi man er kald kan jeg forstå deg om du mener de som gjør dette flere ganger, og ser på det som et prevensjonsmiddel. Ettersom at denne tråden ikke eier saklighet, synes jeg det er synd at noen som har gjort dette av tungtveiende grunner kan lese slike dumme kommentarer. Vis saklighet eller la være å kommentere...
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #20 Skrevet 30. mai 2015 Hva vil du kalle det da? Før de er et visst antall uker / måneder gamle så er det ikke mer enn en klump med celler som stjeler energi fra moren for å overleve og vokse. Ikke så ulikt en parasitt med andre ord. Anonymous poster hash: 80079...a16 Forskning viser at et foster kan kjenne smerte tidligst i uke 18. Altså 6 uker etter den norske abortgrensen. Et foster kan altså ikke merke noe av at det blir abortert. Det er ganske trist at noen er så kunnskapsløse at de tror et foster i uke 8 er en baby og mener derfor abort er drap. Jeg hadde selv en spontanabort i uke 5, og om jeg ikke hadde spontanabortert hadde sykehuset måttet utført en kirurgisk abort pga at embryoet lå utenfor livmor. Embryoet merker ikke noen forskjell på når kroppen utfører aborten selv eller om en medisin gjør det. I begge tilfellene merker embryoet akkurat like lite av det som når du klør deg på armen og en hudcelle faller av og dør. Anonymous poster hash: 3ac9e...3cf 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå