Gå til innhold

Bok om selvbilde?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de mange andre som sliter kraftig med selvbilde. Dette påvirker hele hverdagen min, det påvirker jobben min og det har ødelagt for meg så uendelig mange ganger. Jeg er lei og vil få orden på dette, jeg vil bli glad i meg selv og ha troen på meg selv.

Hvordan får en person som aldri har trodd på seg selv, troen tilbake? Jeg sliter med at jeg sammenligner meg mye med andre jenter. Jeg kan sitte i timevis og se på bilder av vakre jenter som jeg skulle ønske jeg så ut som. Jeg føler rett og slett det ikke er noe vakkert med meg. Jeg har psykolog, men psykologen prøver å "kvinne" meg opp, gi meg en slags "jeg driter i hva alle andre syns, jeg er bra uansett" holdning, og det går jo greit, men jeg trenger litt mer teoretisk stoff til å sette ord på det jeg tenker og føler...

Anonymous poster hash: c095b...653
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne boken hjalp meg til å se det større bilde av livet. Å fortelle at "jeg er god nok som jeg er" er en fin ting å prøve seg på, men det fungerte ikke for meg heller. Etter jeg leste denne boken fikk jeg et nytt syn på livet, over hva det egentlig handler om, og at utseende ikke er av betydning. Livet er kort, og skal man gå rundt å tenke at man ikke er pen nok, god nok osv, så glemmer man å leve. Plutselig er det over, og alt en tenkte på betyr ikke noe lengre. Jeg anbefaler deg å lese denne:

http://www.andoybok.no/fribok/andoybok//shop/book?id=9788294198412

Anonymous poster hash: 101cc...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...