AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #21 Skrevet 31. mai 2015 Jeg vet ikke, det må du nesten ta på egen magefølelse, men du har mer verdi enn å bli dratt i på denne måten, hvordan du avslutter det har egentlig ikke så mye å si, gjør det du føler for. Jo takk, er enig med deg. Men kan bli så usikker på hva han evt tenker, kanskje ahn og er usikker på meg...Men føler han kunne gjort mer, eller forventer jeg for mye? Huff, blir så forvirra av dette... Hvis han tar kontakt igjen, hva skal jeg da si f eks. Skal jeg skrive noe nå, før han drar imorgen og bir borte ca to/tre dager? Har så mange motstridende følelser til han/denne situasjonen. Han bør jo skjønne hvorfor jeg er stille, men når det skjer gang på gang. To ganger denne uka har han vært litt sånn, sagt en ting , men ikke fulgt opp. Men han er veldig laid back på tid generelt. Glemmer tid fort. Er litt sånn selv, men jeg gir beskjed, det er forskjellen, og den er vesentlig mener jeg. Handler om at man tenker på den andre, ikke bare blir borte, kjører ego...( skjedde jo ikke første gangen denne uka da siden han svarte etterpå, men allikevel, har skjedd endel ganger tidligere ) Ts Ts Anonymous poster hash: dd673...c46
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #22 Skrevet 31. mai 2015 Bare slett denne mannen fra tankene dine. Ikke tenk på hva du skal skrive om han tar kontakt. Ikke tenk på om han "fortjener" en forklaring. Glem han. Ikke send sms, ikke send forklaring, ikke svar når han tar kontakt. Ikke unnskyld oppførselen hans. Uansett forhistorie så oppfører man seg ikke sånn. Du er for god for dette. Ikke sikkert det er vondt ment fra hans side, men at han bare er sånn. Det spiller ingen folle hva som er forklaringen, for det tar altfor mye energi å være sammen med sånne. Fram-tilbake, inne-ute, ja-nei-kanskje, stille... Dette håper jeg at du rett og slett ikke gidder. Finn deg noe annet å være opptatt av og å tenke på til hodet har glemt ham. La det være som når du går på trening selv om det er det siste du vil - du bare bestemmer deg og kobler ut hodet. Og les boken He's just not that into you. Anonymous poster hash: 5d2b7...a36 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #23 Skrevet 1. juni 2015 Hadde mye kontakt med en type en periode, men pga bl.a mye forskjellig, har vi ikke hatt kontakt på et par mnd. Nå har han tatt kontakt igjen. Vi har hatt mange fine samtaler på tlf, møtte han en gang kjapt pga noe, da sa han at han savnet meg, ga meg komplimenter, tok på meg osv. Men jeg holdte en viss avstand. Har vært mye styr pga bl.a mangel på tillit til han, fra min side. Vi ble enige om å finne på noe nå siste uke. Snakket lenge på tlf kvelden før, og det var han som spurte hva jeg skulle dagen etterpå, om vi kunne møtes. Så avslutter vi samtalen med at han sier at han ringer meg etter jobben sin dagen etter ( var midt i uka ). Hører ingenting neste dag, så jeg tar saken i egne hender og ringer han i 18.30 tida. Han tar ikke tlf. Jeg skriver kort at vi hadde en avtale og spør hva som skjer, hvorfor han ikke har ringt. Han ringer tilbake litt etterpå, men er i dårlig humør. Kommer med mange unnskyldninger ( vet at han har hatt mye å gjøre, det sa han dagen før, men det var jo han som foreslo og møtes , som om han hadde glemt hele avtalen... ). Når han har så kjip tone til meg i tlf, ble jeg så skuffa at jeg bare legger på. Dette skulle liksom være vårt første møte på lang tid. Så tikker det inn ei mld der han beklager at han ikke sa ifra før, han har hatt så mye å gjøre. Jeg skriver tilbake at dette ikke er bra nok for meg! Man gir beskjed når man har avtale med noen. Dette beviser bare på nytt at jeg ikke kan stole på han, og det funker ikke for meg, skrev jeg tilbake til han Så tikker det inn ei mld til fra han der han skriver at jeg kan godt komme på besøk til han. Jeg er usikker, tenker. Så skriver han ei ny mld der han sier at han kan lage litt mat og vi kan se en film. Men pga ting fra tidligere ble jeg så skuffa over hans første avvsining, at jeg mistet lysta på å møte han. Ventet ca en time med å svare han, men sa da at det var han som tok initiativet til og møtes, og når det føltes som om han ikke husket avtalen engang, mistet jeg lysta på å møte han. Når man har en avtale med noen, gir man iallefall beskjed. Så det ble ingen møte den kvelden. Men så fikk vi kontakt igjen en annen dag. Han spurte hva jeg skulle på fredag. Jeg sa at jeg skulle noe først, men kunne møte han seinere på kvelden, evt lørdag hvis det passet. Det går bra , mente han. Skrev at han nettopp hadde kommet ifra jobb, og at han ringer meg etterpå. Hørte på nytt ingenting. Da jeg hadde gjort det jeg skulle gjøre, ringte jeg han. Da var kl blitt ca 21.30. Han tok ikke tlf. Kjente det kokte i meg. Skulle sikkert ikke skrevet noe, men skrev bare hvorfor han sa han skulle ringe , når han ikke gjør det...igjen! Så gikk det litt tid, men kjente at tidligere mistillit kom frem igjen, så jeg sendte han en sinna sms, avsluttet med å skrive at dette var siste dråpen! Så tikker det inn ei mld ca to timer seinere. Han hadde møtt noen kollegaer...Jeg svarte ikke. Så skrev han ny mld, spurte hva jeg drev med nå. Jeg svarte ikke. Så ringte han, men jeg tok den ikke. Dette var igår kveld. Og har siden ikke hørt noe. Vi hadde ikke en fast avtale fredag, men han følger jo ikke opp noe av det han sier, og jeg blir gående å lure. Han kunne bare skrevet en sms , sagt at han møter kollegaer. Men siden han ikke gidder å gi beskjed engang, blir jeg gående å lure. Hva vil han egentlig med meg? Hvorfor er han sånn? Hvordan hadde andre reagert? Anonymous poster hash: dd673...c46 Ansvarsløs. Dette blir neppe bedre. Mennesker som har vondt for å holde avtaler sliter jeg veldig med. Jeg hadde ikke orket. Anonymous poster hash: 04db5...56f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #25 Skrevet 1. juni 2015 Ts her : Så det ble skrevet en kommentar fra en, som ble slettet. Var en kommentar til Snippet ( ikke ifra meg ) Det var der jeg svarte Snippet at det var litt for skråsikkert å kommentere at han ikke er interessert, og en anonym bruker var enig. Synd det ble slettet, da jeg synes det er bra å vise at man har forskjellige meninger i en debatt. Mulig de skrev kjipe ting til hverandre etterpå, men det første skjønner jeg ikke hvorfor ble slettet. Har forøvrig ikke tatt mer kontakt med han. Synes det er vanskelig. Jeg har og problemer med tilliten til han. Selv om han kontakter meg, kan han kanskje se andre. Det at han blir borte som han gjør, kan og tyde på det? Har ikke hørt noe fra han heller. Anonymous poster hash: dd673...c46
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #26 Skrevet 1. juni 2015 Bare slett denne mannen fra tankene dine. Ikke tenk på hva du skal skrive om han tar kontakt. Ikke tenk på om han "fortjener" en forklaring. Glem han. Ikke send sms, ikke send forklaring, ikke svar når han tar kontakt. Ikke unnskyld oppførselen hans. Uansett forhistorie så oppfører man seg ikke sånn. Du er for god for dette. Ikke sikkert det er vondt ment fra hans side, men at han bare er sånn. Det spiller ingen folle hva som er forklaringen, for det tar altfor mye energi å være sammen med sånne. Fram-tilbake, inne-ute, ja-nei-kanskje, stille... Dette håper jeg at du rett og slett ikke gidder. Finn deg noe annet å være opptatt av og å tenke på til hodet har glemt ham. La det være som når du går på trening selv om det er det siste du vil - du bare bestemmer deg og kobler ut hodet. Og les boken He's just not that into you. Anonymous poster hash: 5d2b7...a36 Ts her: takk for svar. En ting : du skriver at mulig han bare er sånn og at det ikke er vondt ment. Men så nevner du den boka...er jo to forskjellige ting. Enig med deg at det er så slitsomt, vet liksom aldri, sier en ting, men følger ikke opp. Så når han plutselig tar kontakt igjen, et par timer seinere, etter mine sinte kommentarer, er liksom alt som før , i hans øyne. Hvorfor? Hvorfro later han som ingenting? Derfor svarte jeg ikke noe. Svarte han jo på en måte i utsagnet jeg kom med før han tok kontakt, der jeg skrev at dette var siste dråpen. Kanskje jeg bare skal holde på det, ikke gjøre noe mer. Hvis han virkelig er interessert må han gjøre noe, vise det!? Anonymous poster hash: dd673...c46
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #27 Skrevet 1. juni 2015 Ansvarsløs. Dette blir neppe bedre. Mennesker som har vondt for å holde avtaler sliter jeg veldig med. Jeg hadde ikke orket. Anonymous poster hash: 04db5...56f Takk, det er nettopp det jeg og tenker. Han tenker ikke at jeg sitter og lurer, han bare gjør det han føler for der og da, og tror han kan slippe unna med det, gang på gang... ts Anonymous poster hash: dd673...c46
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #28 Skrevet 1. juni 2015 Om du gjerne vil ha noe positivt :-) jeg har vært i lange forhold, og kanskje litt player'ish... Uansett, basert på egne erfaringer, så kan det være at han er redd for å være med deg fordi han vet han blir hodestups forelsket, og samtidig er redd for å gå inn i forhold. Dessuten så er det kjipt å møte opp om man er kjempe nervøs pga man liker ei jente veldig godt. Man har lyst å være den 'kule' gutten, men det blir vanskelig da. Forhold er kanskje ikke planen enda... Min kone, og mor til mine tre barn, tvang meg langsomt inn i en rytme som lignet et forhold .-) så fikk jeg panikk, før jeg begynte å elske det :-) Lykke tilAnonymous poster hash: cf032...5f8 2
Zenobia Skrevet 1. juni 2015 #29 Skrevet 1. juni 2015 Tommelfingerregel: Ikke hør på det menn sier (lover gull og grønne skoger) Se på det de gjør. (hvor ble det av gullet og skogen?) Eller, det gjelder vel både menn og kvinner. Talk is cheap. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #30 Skrevet 5. juni 2015 Om du gjerne vil ha noe positivt :-) jeg har vært i lange forhold, og kanskje litt player'ish... Uansett, basert på egne erfaringer, så kan det være at han er redd for å være med deg fordi han vet han blir hodestups forelsket, og samtidig er redd for å gå inn i forhold. Dessuten så er det kjipt å møte opp om man er kjempe nervøs pga man liker ei jente veldig godt. Man har lyst å være den 'kule' gutten, men det blir vanskelig da. Forhold er kanskje ikke planen enda... Min kone, og mor til mine tre barn, tvang meg langsomt inn i en rytme som lignet et forhold .-) så fikk jeg panikk, før jeg begynte å elske det :-) Lykke tilAnonymous poster hash: cf032...5f8 Hei , ts her. Takk for svar! Har sett han over en lang periode tidligere med mye av/på, så er ikke en helt ukjent date liksom, men skjønner hva du sier. Godt mulig han er redd for å forplikte seg, men han er voksen og har sagt at han ønsker en kjæreste. Kanskje det evt om det er noen andre i bildet...klarer ikke å bli klok på han. Nå har jeg ikke verken hørt noe mer fra han , eller tatt kontakt selv. Så bra at du fant hun som ble din kone til slutt! Anonymous poster hash: bbbd9...3dd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #31 Skrevet 5. juni 2015 Tommelfingerregel: Ikke hør på det menn sier (lover gull og grønne skoger) Se på det de gjør. (hvor ble det av gullet og skogen?) Eller, det gjelder vel både menn og kvinner. Talk is cheap. Ts her. Ja, enig med deg. Jeg har ikke gjort noe mer, og har ikke hørt noe ifra han. Skrev jo sist at dette var siste dråpen, så han tør kanskje ikke ta mer kontakt? Men tenker at han hadde gjort noe hvis han er interessert? Av og til får jeg lyst til å skrive at jeg stoler ikke på han ( av gode grunner, både mht avtaler, men og om det er noen andre der... ) og at trenger ikke ta mer kontakt, men kanskje bare best å la det fade ut uten noe mer lyd ifra meg... Anonymous poster hash: bbbd9...3dd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #32 Skrevet 5. juni 2015 Ta her igjen : jeg svarte som sagt ikke sist han mld eller ringte ( ei uke siden nå ), pga at han ikke fulgte opp avtalen. Burde jeg skrive det til han, eller la det fade ut? Anonymous poster hash: bbbd9...3dd
Sveva Skrevet 5. juni 2015 #33 Skrevet 5. juni 2015 La det fade ut. Ikke verdt å bruke mer tid på han, særlig ikke når du ikke har tillit til han heller (på flere området).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå