Gå til innhold

Blir så forvirra..!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mye kontakt med en type en periode, men pga bl.a mye forskjellig, har vi ikke hatt kontakt på et par mnd.

Nå har han tatt kontakt igjen. Vi har hatt mange fine samtaler på tlf, møtte han en gang kjapt pga noe, da sa han at han savnet meg, ga meg komplimenter, tok på meg osv. Men jeg holdte en viss avstand. Har vært mye styr pga bl.a mangel på tillit til han, fra min side.

Vi ble enige om å finne på noe nå siste uke. Snakket lenge på tlf kvelden før, og det var han som spurte hva jeg skulle dagen etterpå, om vi kunne møtes. Så avslutter vi samtalen med at han sier at han ringer meg etter jobben sin dagen etter ( var midt i uka ). Hører ingenting neste dag, så jeg tar saken i egne hender og ringer han i 18.30 tida. Han tar ikke tlf. Jeg skriver kort at vi hadde en avtale og spør hva som skjer, hvorfor han ikke har ringt. Han ringer tilbake litt etterpå, men er i dårlig humør. Kommer med mange unnskyldninger ( vet at han har hatt mye å gjøre, det sa han dagen før, men det var jo han som foreslo og møtes , som om han hadde glemt hele avtalen... ). Når han har så kjip tone til meg i tlf, ble jeg så skuffa at jeg bare legger på. Dette skulle liksom være vårt første møte på lang tid.

Så tikker det inn ei mld der han beklager at han ikke sa ifra før, han har hatt så mye å gjøre. Jeg skriver tilbake at dette ikke er bra nok for meg! Man gir beskjed når man har avtale med noen. Dette beviser bare på nytt at jeg ikke kan stole på han, og det funker ikke for meg, skrev jeg tilbake til han Så tikker det inn ei mld til fra han der han skriver at jeg kan godt komme på besøk til han. Jeg er usikker, tenker. Så skriver han ei ny mld der han sier at han kan lage litt mat og vi kan se en film. Men pga ting fra tidligere ble jeg så skuffa over hans første avvsining, at jeg mistet lysta på å møte han. Ventet ca en time med å svare han, men sa da at det var han som tok initiativet til og møtes, og når det føltes som om han ikke husket avtalen engang, mistet jeg lysta på å møte han.

Når man har en avtale med noen, gir man iallefall beskjed. Så det ble ingen møte den kvelden.

Men så fikk vi kontakt igjen en annen dag. Han spurte hva jeg skulle på fredag. Jeg sa at jeg skulle noe først, men kunne møte han seinere på kvelden, evt lørdag hvis det passet. Det går bra , mente han. Skrev at han nettopp hadde kommet ifra jobb, og at han ringer meg etterpå. Hørte på nytt ingenting. Da jeg hadde gjort det jeg skulle gjøre, ringte jeg han. Da var kl blitt ca 21.30. Han tok ikke tlf. Kjente det kokte i meg. Skulle sikkert ikke skrevet noe, men skrev bare hvorfor han sa han skulle ringe , når han ikke gjør det...igjen! Så gikk det litt tid, men kjente at tidligere mistillit kom frem igjen, så jeg sendte han en sinna sms, avsluttet med å skrive at dette var siste dråpen!

Så tikker det inn ei mld ca to timer seinere. Han hadde møtt noen kollegaer...Jeg svarte ikke. Så skrev han ny mld, spurte hva jeg drev med nå. Jeg svarte ikke. Så ringte han, men jeg tok den ikke. Dette var igår kveld.

Og har siden ikke hørt noe. Vi hadde ikke en fast avtale fredag, men han følger jo ikke opp noe av det han sier, og jeg blir gående å lure. Han kunne bare skrevet en sms , sagt at han møter kollegaer. Men siden han ikke gidder å gi beskjed engang, blir jeg gående å lure.

Hva vil han egentlig med meg?

Hvorfor er han sånn? Hvordan hadde andre reagert?

Anonymous poster hash: dd673...c46
Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Tror ikke jeg ville satset på denne fyren.

Skrevet

Han vil ha deg på gress. Styr unna.

Er du veldig interessert i ham, så vær litt hard to get. Karer vil ofte heller jakte, enn å bli jaktet på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha deg på gress. Styr unna.

Er du veldig interessert i ham, så vær litt hard to get. Karer vil ofte heller jakte, enn å bli jaktet på.

Hei, ts her : Har kjent han i lang tid. Vært endel av/på mellom oss. Kanskje han føler det samme med meg, at jeg har han på gress... Men synes den siste oppførselen hans er dårlig.

Nå skrev jo jeg igår at dette var siste dråpen, og så sendte han mld at han hadde møtt kollegaer, og så spurte han hva jeg gjorde, m.a.o : han kommenterte ikke noe av det jeg skrev, latet som ingenting. Men nå har jo ikke jeg svart han, for hvorfor svare når han holder på sånn? Tok ikke tlf da han ringte heller for å vise at jeg mente det jeg sa og at jeg var skuffa. Og siden jeg skrev at dette var siste dråpen, bør jeg jo forholde meg til det.

Kan han være "redd" for å ta kontakt pga det jeg skrev, eller tolker du at han ikke er interessert siden han ikke tar noe kontakt idag?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du har reagert bra med å si tydelig i fra at det ikke er greit å oppføre seg sånn. Kan hende han kommer med noen halvhjerta forsøk, men jeg tror ikke jeg hadde giddet.

Anonymous poster hash: 2b6eb...020
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du har reagert bra med å si tydelig i fra at det ikke er greit å oppføre seg sånn. Kan hende han kommer med noen halvhjerta forsøk, men jeg tror ikke jeg hadde giddet.

Anonymous poster hash: 2b6eb...020

Ts her : jo takk, jeg klarte bare ikke å late som om ingenting. Har vært endel problemer tidligere og ( som mistillit bl.a ) som gjør at jeg ikke tolererer noe særlig fra han. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til han videre. Har motstridende følelser til han. På en måte hadde jeg gledet meg til å se han igjen, begynne på nytt på en måte, men når dette skjer, mistet jeg all lysten...Hva skal jeg gjøre hvis han evt tar kontakt igjen?

Lurer på hva han gjorde igår kveld da han ikke fikk svar ifra meg...og hva han gjør ikveld. Mulig jeg ikke hører fra han mer. Evt at det går et par mnd igjen...

Skrevet

Hei, ts her : Har kjent han i lang tid. Vært endel av/på mellom oss. Kanskje han føler det samme med meg, at jeg har han på gress... Men synes den siste oppførselen hans er dårlig.

Kan han være "redd" for å ta kontakt pga det jeg skrev, eller tolker du at han ikke er interessert siden han ikke tar noe kontakt idag?

Om han er interessert, så hadde han prøvd hardere. Om han følerhan er på gress, men er inter i deg, ville han likevel prøvd å gi et bedre inntrykk.

Om dette er tilfelle, -og han likevel oppfører seg slik, så er han VIRKELIG ikke noe å satse på.

AnonymBruker
Skrevet

Om han er interessert, så hadde han prøvd hardere. Om han følerhan er på gress, men er inter i deg, ville han likevel prøvd å gi et bedre inntrykk.

Om dette er tilfelle, -og han likevel oppfører seg slik, så er han VIRKELIG ikke noe å satse på.

Ts her : jo, kanskje du har rett...Men hvorfor tok han opp kontakten igjen, foreslår ting han ønsker å gjøre med meg. Tar mye kontakt når vi er "på gli", men så skjer episoder som dette. Du sier han hadde prøvd hardere, men når jeg skrev at det var siste dråpen?

Prøver å finne ut hvilke signaler jeg selv sender ut...

Skrevet

Høres totalt dødfødt ut kjære TS. Vær så snill, ikke bruk mere tid på å tenke på han. Jeg garantere; hadde han vært genuint interessert så hadde du aldri lurt på noe som helst. GÅ VIDERE; aldri svar igjen om han sender noen tafatte meldinger . HAN ER IKKE INTERESSERT. Ergo- finn noe bedre!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres totalt dødfødt ut kjære TS. Vær så snill, ikke bruk mere tid på å tenke på han. Jeg garantere; hadde han vært genuint interessert så hadde du aldri lurt på noe som helst. GÅ VIDERE; aldri svar igjen om han sender noen tafatte meldinger . HAN ER IKKE INTERESSERT. Ergo- finn noe bedre!

Ts her : Takk for svar, men synes det er litt rart at du kan skrive det så skråsikkert når du ikke kjenner hele historien mellom oss. Han kan virke veldig interessert, f.eks første gangen vi skulle møtes nå til uka da han plutselig ble avventende og beklaget seg, var han veldig på for å få meg dit allikevel, men da avviste jo jeg han igjen. Så han prøvde. Og fredag hadde vi ikke en fast avtale. Han mld først og spurte hva jeg gjorde, og da sa jeg at jeg må gjøre noe, og da skrev han at han hadde nettopp kommet hjem fra jobb, og "ringer etterpå". Har i ettertid tenkt på at han kanskje ventet på signal fra meg når jeg var ferdig med det jeg skulle. Men enig i at det var rart han ikke tok tlf da jeg ringte, men så skrev han at han hadde møtt kollegaer, så da måtte han ha dratt ut, men av og ting kan jo ting skje. Og han tok kontakt etterpå. Hvilket jeg ikke har svart på.

Enig i at jeg bør forvente mer av en mann, og er jo derfor jeg skrev innlegget her, men samtidig blir jeg så forvirra over hele fyren! Han kan være sååå interessert i det ene øyeblikket ( f.eks da vi snakket på tlf, da han spurt intenst hva jeg skulle gjøre dagen etterpå, og at han ringer meg etter jobb, mens neste dag er han totalt motsatt...

Skrevet

Fordi han liker å "ha noen der", på gress rett og slett.. Når han får deg vil han ikke ha deg, når noe skjer og du blir skuffet prøver han litt igjen å få deg..

Snakker av erfaring.. Holdt sånn på med en lenge.. Og først når jeg fikk med kjæreste, kom han plutselig til meg igjen og fortalte om følelsene sine, noe han aldri hadde gjort før, og sikkert ikke hadde gjort hadde jeg ikke blitt opptatt..

Noen menn er bare slik..

Sikkert noen kvinner også..

Men en ting alle har til felles, er de virkelig intressert, så hender ikke slikt som dette!

Beklager men; he's just not that into you ;/

• Liker 1
Skrevet

Uansett bakhistorie, det høres ut som han er så vinglete og ikke en som holder avtaler eller tar det så alvorlig. Det er et veldig dårlig trekk av han. Det virker på meg som du bare fortsatt fremover vil bli forvirrret og irritert over han hvis du satser noe mer på å noe mer med han å gjøre.

Skrevet

Og som for alle andre er dette forvirrende for deg, og man prøver konstant å finne forklaringer for seg selv, og positive sider med saken, for det kan jo iblant virke som han liker en...

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han liker å "ha noen der", på gress rett og slett.. Når han får deg vil han ikke ha deg, når noe skjer og du blir skuffet prøver han litt igjen å få deg..

Snakker av erfaring.. Holdt sånn på med en lenge.. Og først når jeg fikk med kjæreste, kom han plutselig til meg igjen og fortalte om følelsene sine, noe han aldri hadde gjort før, og sikkert ikke hadde gjort hadde jeg ikke blitt opptatt..

Noen menn er bare slik..

Sikkert noen kvinner også..

Men en ting alle har til felles, er de virkelig intressert, så hender ikke slikt som dette!

Beklager men; he's just not that into you ;/

Ts her : takk for svar. Ja , du er inne på noe, har tenkt det selv. Det med at han er veldig på når jeg er av, mens når jeg er på, ja når vi har begynt å få kontakt igjen, er han av. Kan jo legge til at jeg ofte har avvist han fysisk, pga min usikkerhet til han, og tror det og kan ha gjort han usikker. Han sa i en sms nylig ( før dette skjedde ), at han mistet fotfestet i "forholdet" da han etter en periode vi hadde sammen, ikke kom videre med meg. Men det er pga denne av/på kontakten som gjør at jeg trekker meg.

Han har skrevet mye fint til meg, håndskrevne brev, mailer osv...når vi "så hverandre", men alltid mye av/på kontakt. Det er det som gjør det hele så forvirrende...

AnonymBruker
Skrevet

Uansett bakhistorie, det høres ut som han er så vinglete og ikke en som holder avtaler eller tar det så alvorlig. Det er et veldig dårlig trekk av han. Det virker på meg som du bare fortsatt fremover vil bli forvirrret og irritert over han hvis du satser noe mer på å noe mer med han å gjøre.

Ts : enig, veldig dårlig trekk, derfor trekker jeg meg, gang på gang. Han legger jo selv opp til det.

AnonymBruker
Skrevet

Fortjener han en forklaring? Siden jeg ikke svarte han noe på fredag? Eller fortjener han bare at det "fader ut" ?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Fortjener han en forklaring? Siden jeg ikke svarte han noe på fredag? Eller fortjener han bare at det "fader ut" ?

Ts

Dytter denne, prøver igjen. Fortjener han et svar, en forklaring fra meg? Han spurte jo hva jeg gjorde på fredag, men jeg svarte aldri. Jeg tok heller ikke tlf da han ringte. Men det var jo fordi han ikke tok tlf når jeg ringte, og ikke svarte før ca to timer seinere.

Setter pris på svar. Er så forvirra...Vet at han skulle reise bort noen dager nå. Burde jeg skrive noe ikveld?

Ts

Skrevet

Du kan jo skrive en enkel og grei forklaring for å oppklare hva du synes han har gjort galt.

Etter det er du fri til å fade det ut, med ren samvittighet.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo skrive en enkel og grei forklaring for å oppklare hva du synes han har gjort galt.

Etter det er du fri til å fade det ut, med ren samvittighet.

Takk for svar. Selv om jeg skrev at dette var siste dråpen før han tok kontakt, da jeg ble så sint når han var helt utilgjengelig siden han sa han skulle ringe og vi kanskje skulle møtes? Føler på en måte at jeg da har sagt det eller ? Skrev og ( før han svarte ) at det var dårlig han ikke giddet å svare meg engang, gi beskjed. Han svarte jo ikke før ca to timer senere, da var kl 23.30.

Er så i tvil om jeg skal skrive noe el ei. Synes han og kunne gjort mer. hørte f.eks ingenting på lørdag. Eller kanskje han tenker det samme?

Ts

Skrevet

Jeg vet ikke, det må du nesten ta på egen magefølelse, men du har mer verdi enn å bli dratt i på denne måten, hvordan du avslutter det har egentlig ikke så mye å si, gjør det du føler for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...