Gå til innhold

Silikon, størrelse 75a


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så å si helt flatbrystet, men har litt. Bruker 75a i BH størrelse.

Jeg tenker nå å ta silikon, så lurer jeg på om det er noen her som i det heletatt har peiling på hvor mye det meste jeg kan ha i er. Om noen har lest noe eller har noe som helst peiling :)



Anonymous poster hash: d5120...510
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så å si helt flatbrystet, men har litt. Bruker 75a i BH størrelse.

Jeg tenker nå å ta silikon, så lurer jeg på om det er noen her som i det heletatt har peiling på hvor mye det meste jeg kan ha i er. Om noen har lest noe eller har noe som helst peiling :)

Anonymous poster hash: d5120...510

Snakk med plastikkirurgen.

Anonymous poster hash: 950f1...0b2

AnonymBruker
Skrevet

75A er da ikke flatt? Jeg bruker samme størrelse og er fornøyd med mine. Du bør kanskje gjøre noe med selvbildet fremfor å legge deg under kniven?



Anonymous poster hash: 42211...987
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Store pupper er ikke fint. Kan sånn sett skjønne at du vil opp litt i str, men om du ikke har fått barn enda, vent litt. Mine bryst vokste masse under graviditetene. -Og ja, ikke bare ved første gang.

Edit: Ikke fint på de som ikke er bygget for det, mente jeg. Er du normalt slank, er ikke digre ballonger flatterende..

Endret av Leini
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så å si helt flatbrystet, men har litt. Bruker 75a i BH størrelse.

Jeg tenker nå å ta silikon, så lurer jeg på om det er noen her som i det heletatt har peiling på hvor mye det meste jeg kan ha i er. Om noen har lest noe eller har noe som helst peiling :)

Anonymous poster hash: d5120...510

Hadde aa i pupper og tok silikon, har nå c og nå veldig fornøyd :) Vondt 2 dager etter opr ellers fint.

Anonymous poster hash: 56562...694

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så å si helt flatbrystet, men har litt. Bruker 75a i BH størrelse.

Jeg tenker nå å ta silikon, så lurer jeg på om det er noen her som i det heletatt har peiling på hvor mye det meste jeg kan ha i er. Om noen har lest noe eller har noe som helst peiling :)

Anonymous poster hash: d5120...510

Jeg er også flatbrystet og har lenge ønsket meg å ta silikon selv. Men vennene mine har overtalt meg til å la være, og nå nylig vokste puppene mine ganske mye før PMS. Og da var det faktisk tungt og veldig ubehagelig å gå rundt med pupper :fnise: Så nå har jeg innsett at jeg ikke ønsker meg pupper - skal heller skape illusjon av pupper ved å gå med Bomb shell bh når jeg skal ut på byn

Anonymous poster hash: d1c90...4ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også flatbrystet og har lenge ønsket meg å ta silikon selv. Men vennene mine har overtalt meg til å la være, og nå nylig vokste puppene mine ganske mye før PMS. Og da var det faktisk tungt og veldig ubehagelig å gå rundt med pupper :fnise: Så nå har jeg innsett at jeg ikke ønsker meg pupper - skal heller skape illusjon av pupper ved å gå med Bomb shell bh når jeg skal ut på byn

Anonymous poster hash: d1c90...4ce

Før mensen blir de ømme og da :P

Husker jeg nesten tippet fremover i sengen når jeg reiste meg første gang, men det var fordi det er uvant. Nå kan jeg ikke merke det. Følg hva du vil, ikke vennene dine, de lever ikke ditt liv ;)

Anonymous poster hash: 56562...694

AnonymBruker
Skrevet

Selv bruker jeg 70A og har lagt fra meg tankene om silikon. Har vel noe med selvbilde å gjøre.



Anonymous poster hash: 9a2ac...4b9
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg verken skjemmes over brystene mine eller at jeg synes på noen måte små pupper er mindre fint og jeg ikke er fornøyd. Slik er det på ingen måte :)

Allikevel vil jeg ha store bryst, bare fordi jeg kunne tenkt meg det. Ikke for at jeg tror jeg vil få det bedre med større bryst :)



Anonymous poster hash: d5120...510
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg verken skjemmes over brystene mine eller at jeg synes på noen måte små pupper er mindre fint og jeg ikke er fornøyd. Slik er det på ingen måte :)

Allikevel vil jeg ha store bryst, bare fordi jeg kunne tenkt meg det. Ikke for at jeg tror jeg vil få det bedre med større bryst :)

Anonymous poster hash: d5120...510

Det gir jo ingen mening..

Anonymous poster hash: 0e37b...e9f

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Store pupper er ikke fint.

Edit: Ikke fint på de som ikke er bygget for det, mente jeg. Er du normalt slank, er ikke digre ballonger flatterende..

...er din mening ja...

Hvorfor skal alltid folk komme med formaninger utover det TS spør om?!

Det er kun TS selv og kirurgen som kan bestemme str, det er ingen fasit på hvor store proteser du kan få med en bestem utgangsstørrelse.

Anonymous poster hash: 6707d...4ed

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

...er din mening ja...

Hvorfor skal alltid folk komme med formaninger utover det TS spør om?!

Det er kun TS selv og kirurgen som kan bestemme str, det er ingen fasit på hvor store proteser du kan få med en bestem utgangsstørrelse.

Anonymous poster hash: 6707d...4ed

Er veldig enig med deg her.

Det er dette jeg misliker ved å søke hjelp her inne på KG.

Anonymous poster hash: d5120...510

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...