AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #21 Skrevet 31. mai 2015 vi skal ikke på tur i år. Ungene skal i tillegg være hos oss mens far jobber (ikke alltid like lett å få det til å gå opp). De er litt større enn TS sine barn, en de forstår veldig godt at i år har vi andre ting vi må bruke sommeren til. Man trenger ikke dra på ferie hvert år. I fjor var vi fire uker på reise, neste år kanskje vi finner på noe annet. Anonymous poster hash: ac85b...e32
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #22 Skrevet 31. mai 2015 Da har jeg undersøkt om leir. Man må jo ha andre til å søke for seg. Såvidt jeg forstod. Som BV, sosialtjenesten, skole. Kan jeg da be min veileder på NAV søke for oss tro? Dette er ikke en drømmesituasjon. Men, jeg har troa på at det blir bra til slutt. Det verste er følelsen av å feile, mislykkes og svikte. Vil jo ikke at de skal føle seg utenfor hele tiden. Fælt å måtte si nei til absolutt alt. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: c2734d5813ca302e7c9685e31625261b"] c2734...61b [/ i] Kommunen sine sommerleirer for barn trenger man søknad fra andre på, men det er den eneste leiren der det behøves. Alt annet søker du på selv. DNT sine turer melder du deg på selv, tror der er både for ungdommer alene og for barn og foreldre. Røde Kors har leirer for barn av alene foreldre nåde med foreldre og for større barn alene Religiøse "foreninger" har for barn alene. De tosistnevnte har jeg flere kjente med god økonomi som har sendt sine barn avsted på - der reiser barna igjen og igjen. Mye koster det heller ikke. Anonymous poster hash: 1b419...357
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå