AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Hei! Jeg har ganske store pupper (bruker 80D, tror egentlig jeg bør ha større også), og er ellers ganske normal i kroppen. Puppene mine har blitt noe større av p-piller, men de var også ganske store fra før. De er ganske tunge og henger litt, men hvis jeg holder armene opp i været ser de perfekte ut.. haha. Går det an å ta brystløft? Har noen gjort det? Er det vondt, dyrt, og får man mye arr? Og "varer" løftet, eller vil de med tiden henge igjen? jeg har googlet litt på det, men syns ikke jeg fant så mye informasjon.. Anonymous poster hash: 21fe3...e8f
lemon-aid Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Det går an ja Jeg har gjort det. Arrene ble kjempefine. Det kostet 37000,- alene, men jeg tok implantater i tillegg, kom på 50000,- Kommer an på hvor store de er etter løftet, og evt hvor omfattende henget på brystene er. Snakk med kirurgen, de kan dette. Anbefaler Fornebuklinikken, de er flinke.
lemon-aid Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Det var vondt, men ikke KJEMPEvondt. Du får smertestillende. Verst er det de to første dagene. Hadde jo implantater i tillegg.
okim Skrevet 2. juni 2015 #4 Skrevet 2. juni 2015 Dersom de fysiske plagene er store kan du be om henvisning til kirurg av fastlegen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå