Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 ok har startet og trene, og trenger da det lille puffet, for jeg lengter etter å se resultatene på kroppen min-.. skal hovedsakelig trene, rumpa, lår, knær,magen.... ok, bruker sykkel, steppemaskin, skimaskin,løpemaskin, og apparater som trener magen... er jeg på rett vei? mener at sykkling,stepping,løping er med på å stramme ben og rumpe? eller er det andre ting jeg burde gjøre?
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 spør en instruktør da vel......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest StoreSky Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Ja du er på rett vei! Sykling og step er veldig effektivt for rumpe og lår. Du kan jo ta noen sit-ups og armhevinger for variasjons skyld. Hvis de har "timer" der du trener kan du jo gå på disse.. (tenker på sånne felles treninger i sal) Eller du kan be de som jobber der å sette opp ett trenings program på styrkeapparatene - da få du enda mer effekt!
Sita Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Ja, du er på rett vei.......ønsker deg lykke til videre
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #5 Skrevet 1. september 2004 Du er på rett vei. men en ting som kan være lurt, er å ta kontakt med en instruktør og få h*n til å sette opp et program for deg, hvor det blir tatt hensyn til hva formålet med treningen din er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå