AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Har en kjøttdeig som gikk ut på dato 27. mai, men satte den i fryseren før den tid og tok den ut i går så den skulle tines til i dag. Er dette trygt å spise? Anonymous poster hash: 59855...0ee
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter. Takk for kjapt svar, da blir det middag Anonymous poster hash: 59855...0ee
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Har jeg gjort mange ganger:) Gått helt fint. Anonymous poster hash: 2281f...015
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Man merker fort om du ikke bør spise den, den blir mer grå og den lukter. Ser den fersk ut og ikke noe lukt, så nyt middagen din.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Så lenge det er fryst før siste forbruksdag kan kjøttdeig fint ligge måneder i fryseren. Anonymous poster hash: a42e3...a30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå