Gjest manic Skrevet 10. desember 2004 #21 Skrevet 10. desember 2004 Det er vel egentlig den samme følelsen man får uansett hva man skal hoppe oppi av klær i dag da Samme faen hva slags plagg så har man vel sett et bilde av en perfekt utgave av menneskearten iført samme type plagg... :/ Drit i det! Du er nok nydelig uansett størrelse i brudekjolen!
Aelwyn Skrevet 11. desember 2004 #22 Skrevet 11. desember 2004 Jeg er 160 og veier 80kg+, jeg er stor i str pga jeg er lav i høyden, tror det er forskjellig fra person til person jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #23 Skrevet 11. desember 2004 Hei, Jeg er ikke stor selv, men synes store jenter er flotte. Og selvfølgelig kan og burde større jenter ha på seg brudekjole (om de ønsker det). Det finne så mange flotte kjoler i alle mulige fasonger og stiler, så alle bil kunne finne en som passer perfekt. Lykke til jenter!
Coria Skrevet 11. desember 2004 #24 Skrevet 11. desember 2004 Da jeg var å prøvde kjoler, hadde noen brudesalonger egne seksjoner med kjoler i store størrelser. Der kan man også få tips om hva som ser bra ut og ikke, så da risikerer man ikke å ha en kjole som ser ut som noe "telt". Lykke til!
Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 11. desember 2004 #25 Skrevet 11. desember 2004 Hmmm... 97 kg og bruker 44/46, det skjønner jeg ikke helt. Jeg er 1,78 høy, veier 80 kg, har mye muskler (muskler tar som kjent mindre plass en fett...) og bruker likevel stort sett 44 og XL. Vet jo at det ikke var dette som er temaet i tråden, men klarte ikke å dy meg fra å skrive likevel. Det er forskjell på folk vet du Jeg har også mye muskler, om jeg hadde mer fett hadde jeg nok veid mindre, men jeg har det stort sett fordelt på de riktige stedene, derfor kan jeg bruke samme størrelse som deg. Jeg er tung, men ikke enorm!
Saeria Skrevet 11. desember 2004 #26 Skrevet 11. desember 2004 Selv om jeg ikke er stor selv, så er det utrolig mye fint til store flotte jenter. Synes det er trist at verden overfokuserer på sylfidene, men nok om det. Etter et raskt søk på nett kom jeg over flere sider med flotte brudekjoler for store flotte jenter. Bare se her, her, og bridesave har mange kjoler i større størrelser. Det er masse å velge i. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå