AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Hei! For en stund tilbake var jeg veldig seksuelt aktiv. Jeg hadde mange partnere, mange one-night-stands. En trekant. Den var ikke planlagt. Jeg ville egentlig bare ha han ene, men de to hadde nok planlagt på forhånd at det var slik det skulle bli da jeg kom på besøk. Jeg ble med på det altså, så det er ikke noe voldtekt her. Jeg har vanskelig for å se for meg at gutter skal kunne ville ha meg for noe annet etter disse hendelsene. Jeg føler meg brukt og verdiløs. Det er også slik nå at jeg med en gang en gutt er interessert, føler jeg må ha sex med ham for at han ikke bare skal forsvinne. Bli utålmodig. Noen ganger hadde jeg håpet det kunne bli noe mer - at han ringte, sendte en melding - la meg til på facebook - men det ble det jo selvsagt ikke. Han ville jo bare ha kroppen min. Ikke meg. Jeg ønsker med å kvitte meg med det å være så trengende av en mann. Jeg ønsker at jeg skal kunne styre løpet - men er som sagt redde for at de bare skal forsvinne. Selv om jeg vet at de forsvinner i det de har fått det de vil ha. Vanskelig dilemma. Måtte få ut noen tanker. Anonymous poster hash: ab421...e64 1
lillehavfruen Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 9 av 10 damer en mann viser interesse for vil han bare ligge med, sånn er det bare. 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Var det heeelt uventet at en slik CV kom til å forfølge deg senere i livet når du skulle prøve å finne "mister nice guy"? Anonymous poster hash: c1962...b5c 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Fortiden får du ikke endret, den er som den er. Det er mange som har sine svin på skogen, og for de aller fleste diskuterer man uansett ikke slikt. Problemet her er jo ikke fortiden, men at du fortsatt sliter og har et ekstremt behov for bekreftelse. Det er sannsynligvis et selvtillitsproblem. Jeg ville vurdert å prate med noen. Anonymous poster hash: b7358...9f5 6
Gjest MissMa Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Hvorfor skal en kommende kjæreste vite om din fortid med andre? Fortid er fortid.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Jeg er mann. Når jeg var yngre. Ville jeg vite alt om fortiden til de jeg var sammen med. Hun jeg har endt opp med nå i voksen alder. Vil jeg egentlig ikke vite noe som helst om seksuell CV. Det gjør bare vondt å snakke om det. Vi får ikke endret det uanz. Bare dumt å bringe det frem.Anonymous poster hash: c1962...b5c
Gjest Castielz Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Vi menn har etterhvert lært oss å ikke spørre, ettersom de aller fleste jenter idag har en sånn fortid mtp hvor enkelt det er for dem å få sex. Spør de, så svar ærlig, da får du silt ut om dette er en kar å ta vare på.
Sparks Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Hvorfor skal en kommende kjæreste vite om din fortid med andre? Fortid er fortid. Hvorfor skal en kommende kjæreste ikke vite noe om en persons fortid? Er bare vanlig at en er interessert i å vite hva som har skjedd i fortiden. 3
Sparks Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Du føler deg verdiløs nå, men var det en spesiell grunn til at du var såpass seksuelt aktiv der og da? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Hei! For en stund tilbake var jeg veldig seksuelt aktiv. Jeg hadde mange partnere, mange one-night-stands. En trekant. Den var ikke planlagt. Jeg ville egentlig bare ha han ene, men de to hadde nok planlagt på forhånd at det var slik det skulle bli da jeg kom på besøk. Jeg ble med på det altså, så det er ikke noe voldtekt her. Jeg har vanskelig for å se for meg at gutter skal kunne ville ha meg for noe annet etter disse hendelsene. Jeg føler meg brukt og verdiløs. Det er også slik nå at jeg med en gang en gutt er interessert, føler jeg må ha sex med ham for at han ikke bare skal forsvinne. Bli utålmodig. Noen ganger hadde jeg håpet det kunne bli noe mer - at han ringte, sendte en melding - la meg til på facebook - men det ble det jo selvsagt ikke. Han ville jo bare ha kroppen min. Ikke meg. Jeg ønsker med å kvitte meg med det å være så trengende av en mann. Jeg ønsker at jeg skal kunne styre løpet - men er som sagt redde for at de bare skal forsvinne. Selv om jeg vet at de forsvinner i det de har fått det de vil ha. Vanskelig dilemma. Måtte få ut noen tanker. Anonymous poster hash: ab421...e64 kjenner flust av jenter i din situasjon. Sex uten forpliktelse ødelegger så mye. Alle sliter med å finne seg kjæreste og kjærligheten. Og skjønner guttene godt. Hvem vil ha en partner som til de grader er så ukritiske til hvem de ligger med. Slutt å ha sex med tilfekdige menn. Eventuekt får du finne en mann som har samme problemet som deg. Anonymous poster hash: bfb96...740 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #11 Skrevet 30. mai 2015 9 av 10 damer en mann viser interesse for vil han bare ligge med, sånn er det bare. Det er fordi han ikke ser på dere som egnet i et forhold med noen han bare vil knulle. Når skal dere damer skjønne dette, og ikke gå i samme fella gang etter gang??Anonymous poster hash: bfb96...740
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #12 Skrevet 30. mai 2015 Hvorfor skal en kommende kjæreste vite om din fortid med andre? Fortid er fortid. Fordi jeg går aldri inn i et forhold med noen som har helt andre syn på sex og forhold. Damer som har ligget rundt er ikke noe for meg. Har kun sex i forhold og vil ha ei dame som gar lik tankegang. Blir småkvalm av tanken på hvis jeg skulle knullet randoms jenter hver helg. Følelseslivet ville blitt fucka.Anonymous poster hash: bfb96...740 6
Trampe23 Skrevet 30. mai 2015 #13 Skrevet 30. mai 2015 Dessverre virker det som om de mennene du har vært borti ikke har hatt ønske om noe varig, men slapp av - du finner han nok. Bare la hormonene vente. Og ikke hopp i køys med en gang du finner en flørt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #14 Skrevet 30. mai 2015 Enkel huskeregel er jo at om en gutt/mann virkelig vil ha deg, så har de tålmodighet med deg. De vil ikke forsvinne om du ikke vil ha sex med engang. Men de fake som bare er ute etter å få noe vil nok forsvinne, men det er jo det som er poenget. Bevare de ærlige å få vekk de fake. Anonymous poster hash: 04d10...ae7 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #15 Skrevet 30. mai 2015 kjenner flust av jenter i din situasjon. Sex uten forpliktelse ødelegger så mye. Alle sliter med å finne seg kjæreste og kjærligheten. Og skjønner guttene godt. Hvem vil ha en partner som til de grader er så ukritiske til hvem de ligger med. Slutt å ha sex med tilfekdige menn. Eventuekt får du finne en mann som har samme problemet som deg.Anonymous poster hash: bfb96...740 Du og alle som har svar i ditt kaliber er idioter i mine øyne. TS: IKKE vær flau over at du er en seksuell person, herregud, jenter skal ikke være flau over at de har hatt sex eller er seksuelle av seg; det er så latterlig at både kvinner og menn skal slutshame jenter på den måten. Det er normalt, lov og naturlig å like sex og å ha sex. Ha sex med så mange menn du bare vil, men ikke bruk det som et middel for å få kjæreste. Å få kjæreste handler om å finne en emosjonell relasjon; et bånd bygget på personlighet, interesser(like og ulike) og felles ønske om å være sammen. Så er det en gutt du liker, så spill gjerne ikke på seksualitet eller på sex i møte med han, men heller på andre menneskelige egenskaper som evnen til å ha det gøy sammen, interesser og å bli kjent med hverandre som personer. Da er det helt i orden å ikke fokusere på sex. I mellomtiden: kos deg, ha sex med de du måtte ønske(må vel sies på kg: de som også vil det med deg og bruk alltid kondom...), FLØRT, spill på sex og ha det gøy, og for all del ikke hør på de som prøver å si at fortiden din har ødelagt noe som helst for deg, det har den IKKE. Anonymous poster hash: a2702...c36 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #16 Skrevet 31. mai 2015 Så mye som jeg vil tro på noen av rådene som gis her, så skjønner jeg at det ikke går. Hun ene her påstår at løsningen på at menn ikke liker at du har mye sex, er å ha mer sex og fortsette som før.... God logikk. Grunnen til at det blir vanskeligere for kvinner som ligger rundt å bli tatt seriøst, er fordi menn også vet bedre nå til dags. Det skal ikke mye til å finne ut hva slags jente man har med å gjøre. Derfor tenker menn at de heller kan stille seg og være en i køen. Før de lar nestemann få en bit. Men for å være litt mer hjelpsom så vil jeg anbefale deg å utvikle andre kvaliteter ved deg som gjør deg mer attraktiv som partner. Du får ikke gjort noe med fortiden. Men da må du kompensere på andre områder for å bli tatt mer seriøst. Selv om det blir færre og færre damer som deg, som faktisk ender opp med en fyr tilslutt, så er ikke all håp ute. Tenk hva menn vil ha og jobb med å gi dem det. Hvis du bare gir dem sex slik du har gjort med andre menn ukritisk, så vil ingen forplikte seg. Din seksuelle verdi for dem er verdiløs. Du må ha andre verdier å tiltrekke de med og for at de skal bli. Lykke til.Anonymous poster hash: 3f95a...842 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #17 Skrevet 31. mai 2015 Du og alle som har svar i ditt kaliber er idioter i mine øyne. TS: IKKE vær flau over at du er en seksuell person, herregud, jenter skal ikke være flau over at de har hatt sex eller er seksuelle av seg; det er så latterlig at både kvinner og menn skal slutshame jenter på den måten. Det er normalt, lov og naturlig å like sex og å ha sex. Ha sex med så mange menn du bare vil, men ikke bruk det som et middel for å få kjæreste. Å få kjæreste handler om å finne en emosjonell relasjon; et bånd bygget på personlighet, interesser(like og ulike) og felles ønske om å være sammen. Så er det en gutt du liker, så spill gjerne ikke på seksualitet eller på sex i møte med han, men heller på andre menneskelige egenskaper som evnen til å ha det gøy sammen, interesser og å bli kjent med hverandre som personer. Da er det helt i orden å ikke fokusere på sex. I mellomtiden: kos deg, ha sex med de du måtte ønske(må vel sies på kg: de som også vil det med deg og bruk alltid kondom...), FLØRT, spill på sex og ha det gøy, og for all del ikke hør på de som prøver å si at fortiden din har ødelagt noe som helst for deg, det har den IKKE. Anonymous poster hash: a2702...c36 Du vet du selv tar grundig feil, og sitter i samme båt selv. Er greit å trøste hverandre, men det vil ikke ha noen effekt. Er du slut-shamet, kan du bare glemme store deler av den mannlige befolkningen for et seriøst forhold. Hadde ikke tatt i ei sånn kvinne med ildtang engang. Vet alt for mye om hva som skjer med huet til sånne, og hva det gjør med følelseslivet. Vet om flere sånne jenter. Alle sliter med å finne en seriøs gutt. Anonymous poster hash: bfb96...740 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #18 Skrevet 31. mai 2015 Fordi jeg går aldri inn i et forhold med noen som har helt andre syn på sex og forhold. Damer som har ligget rundt er ikke noe for meg. Har kun sex i forhold og vil ha ei dame som gar lik tankegang. Blir småkvalm av tanken på hvis jeg skulle knullet randoms jenter hver helg. Følelseslivet ville blitt fucka.Anonymous poster hash: bfb96...740 Ååå fint å høre flere som tenker sånn! Jeg syns også lite om å ligge rundt, jeg er ganske ung og virker som ingen andre på min alder tenker som meg på det..Anonymous poster hash: b241b...5a5 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #19 Skrevet 31. mai 2015 Du vet du selv tar grundig feil, og sitter i samme båt selv. Er greit å trøste hverandre, men det vil ikke ha noen effekt. Er du slut-shamet, kan du bare glemme store deler av den mannlige befolkningen for et seriøst forhold. Hadde ikke tatt i ei sånn kvinne med ildtang engang. Vet alt for mye om hva som skjer med huet til sånne, og hva det gjør med følelseslivet. Vet om flere sånne jenter. Alle sliter med å finne en seriøs gutt. Anonymous poster hash: bfb96...740 Hmm jeg blir usikker nå jeg. Hvor ekstreme er disse slut shamede jentene? Mulig jeg ikke forstår dimensjonen av en "sånn" jente. Har en "sånn" jente sex med ulik gutt hver helg? Eller er man "sånn" hvis man har hatt sex med over 10 gutter for eksempel? Og hvordan skal en gutt i én by som du ønsker å ha mer enn et seksuelt forhold med vite at du har hatt trekant x antall ganger i f.eks en annen by eller vennegjeng? Får man et stempel? Noen utdyp. Og forresten vil jeg helst ha meg frabedt at du prøver å komme med karakteristikker av meg basert på ingenting, det er ikke det denne diskusjonen handler om. Anonymous poster hash: a2702...c36
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #20 Skrevet 31. mai 2015 Hmm jeg blir usikker nå jeg. Hvor ekstreme er disse slut shamede jentene? Mulig jeg ikke forstår dimensjonen av en "sånn" jente. Har en "sånn" jente sex med ulik gutt hver helg? Eller er man "sånn" hvis man har hatt sex med over 10 gutter for eksempel? Og hvordan skal en gutt i én by som du ønsker å ha mer enn et seksuelt forhold med vite at du har hatt trekant x antall ganger i f.eks en annen by eller vennegjeng? Får man et stempel? Noen utdyp. Og forresten vil jeg helst ha meg frabedt at du prøver å komme med karakteristikker av meg basert på ingenting, det er ikke det denne diskusjonen handler om.Anonymous poster hash: a2702...c36 Var ikke meg du siterte, men jeg kan godt komme med svar på hvorfor slutshamet jenter er dårlige. For det første så knytter kvinner sterkere bånd til menn gjennnom sex. De frigjør oxytocin når de har sex. Dette er det samme stoffet som frigjøres når kvinnen ammer. Det som skjer med kvinner som har hatt mye sex med flere menn, er at de mister evnen til å knytte like sterke bånd med menn. Videre blir det slik at disse kvinnene ikke klarer forholde seg til en type mann. Hun har vært bortpå og smakt alle forskjellige typer, og dermed blir hun også lettere misfornøyd. Hun vet det finnes bedre der ute. Hun hopper til neste mann fordi hun vet han finnes der ute. Videre er det også slik at jenter som har hatt mye ukritisk sex kan ha dårligere selvkontroll og virke som dårlige partnere. For å dra en ekvivalent: Menn som alltid stiller opp for alle kvinner som trenger hjelp. Som ukritisk låner bort penger og gir mye innsats i et ensidig "vennskap". Jeg er sikker på at kvinner hadde tenkt to ganger over å bli i forhold med menn som gir bort forpliktelse og oppmerksomhet så lett. Det oser desperasjon ikkesant? På samme måte er det at kvinnen gir bort noe som egentlig skal være ettertraktet ukritisk. For akkurat som mange menn flytter himmel og hav for å få seg noe (det er fakta), så vil også kvinner jobbe for å få god forpliktelse og oppmerksomhet fra en fyr. Kommer tingene for lett, så begynner man å lure på om det ikke er noe galt med partneren som gir det bort altfor lett. Når det skal sies, så er jeg nøytral til hele greia. Jeg vet innerst inne at alle mennesker har mulighet til å være gode partnere om de innerst inne vil. Men det krever mye. Dessverre er det slik at vi er summen av våre handlinger, og vår historie og vaner former oss til den vi er idag. Det å bryte en gammel vane er ikke umulig, men veldig vanskelig. Det å bryte tankemønstre er vanskelig. Jeg føler for disse jentene som ikke har rollemodeller som forteller dem konsekvensene av å ligge rundt i ung alder. Hvor er disse damene i 30+ årene som kanskje ender opp single? Hvorfor advarer de ikke jentene om at det kan ha sin pris? Jeg er mer skuffet over deres eldre medsøstre, enn at de holdt på slik i sine yngre og sårbare dager. De ødelegger seg selv uten å egentlig vite det. Jeg er også klar over at mange utagerer seksuelt når de har det dårlig med seg selv. Det er helt klart ikke hennes skyld. Jeg ser ikke svart/hvitt på det. Men jeg prøver påpeke hvorfor kvinner som har hatt mange sexpartnere kan virke turnoff og som dårlige partnere for menn. Anonymous poster hash: 3f95a...842 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå