AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Kan noen veldig lett si hva de hormonproduserende kjertler produserer og hva de er til? Sånn veldig enkelt? Synes det er så vanskelig å lese om det, så hvis jeg veldig enkelt kan forstå det basicke så er det kanskje lettere å lese om det. Eksamen på mandag så utrolig takknemelig hvis noen kan svare.Anonymous poster hash: 291e8...b1a Anonymous poster hash: c0edc...76c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 om du söker på endokrine organer på google så får du enkle svar der Anonymous poster hash: 2446f...08a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Hvilket nivå er du på? Videre gående skole eller høyskole du skal ha eksamen på?Anonymous poster hash: bb95f...2e7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Hmm? De produserer hormoner, naturligvis. Hormoner sendes ut i blodbanen og utøver effekt på andre steder i kroppen. Eksempelvis endokrine pancreas, som produserer glucagon og insulin som regulerer blodsukkeret. Andre endokrine organer er hypofysen, thyroidea, binyrene og testikler/ovarier. Men det er ikke så godt å skjønne hva du egentlig lurer på? Anonymous poster hash: b5bf3...83b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå