Gå til innhold

uten sokker i dressko

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal i selskap i morge og skal ha på meg dress,vurderer å gå uten sokker i dresskoene,har sett mye bilder på nett hvor modeller går uten sokker,er dette en fin look eller helt gale

Anonymous poster hash: b9708...e7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at de ikke bruker hodfarget strømpebukse eller lign?

Anonymous poster hash: be9f1...575

Gjest lipgloss
Skrevet

ja hvorfor ikke,jeg syns det er en fin look

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes man skal ha sokker på seg når man går i dress. Og de skal helst være i lik farge som dressen + ensfargede.

Da en av mine besteforeldre giftet seg på nytt en stund etter at min bestemor var død oppdaget jeg at han som brudgom hadde på seg mønstrede sokker!! :sjokkert: Det er ikke pent!

Anonymous poster hash: d3c03...56c
Gjest lipgloss
Skrevet

Det er faktisk helt inn å gå uten sokker i dag,både med dress og ellers:))

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt på sokker. Lett for at det blir jævlig klamt i skoene om du ikke har på sokker, og da begynner det fort å lukte tåfis. Og det er ingen som har lyst til å kjenne tåfis-lukta til andre.

Anonymous poster hash: bd72b...c85
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Selvfølgelig. Vi fant opp det og brukte det i hundrevis før vi ga dere tillatelse til å bruke oppfinnelsen vår: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1774345693_1/SA09-Men-s-Sheer-Socks-Men-s-Black-Silky-Nylon-Suit-Socks-Men-s-TNT-Dress.jpg ikke missbruk den, før vi trekker tilbake lissensen, eller finn opp noe på egenhåd til en forandring.

AnonymBruker
Skrevet

Man bør bruke sokker til dress, knelange, man skal aldri se en bar legg mellom sokkene og buksa, med mindre man ønsker å bli sett på som en som ikke kan kle seg, mote eller ei.... Og skinnsko er ulidelig klamt uten sokker.

Anonymous poster hash: 4192d...eb6
AnonymBruker
Skrevet

takker for alle svar,jeg gikk for barbeint look og brukte tynne hudfarget nylonstrømper,syns det så skikkelig stilig ut:)

AnonymBruker
Skrevet

Så bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Så bra :)Anonymous poster hash: be9f1...575

Var det du som ga meg tipset kanskje:))

Det var utrolig mye bedre en vanlige strømper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...