AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Skal i selskap i morge og skal ha på meg dress,vurderer å gå uten sokker i dresskoene,har sett mye bilder på nett hvor modeller går uten sokker,er dette en fin look eller helt galeAnonymous poster hash: b9708...e7c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Sikker på at de ikke bruker hodfarget strømpebukse eller lign?Anonymous poster hash: be9f1...575
Gjest lipgloss Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 ja hvorfor ikke,jeg syns det er en fin look
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Jeg synes man skal ha sokker på seg når man går i dress. Og de skal helst være i lik farge som dressen + ensfargede. Da en av mine besteforeldre giftet seg på nytt en stund etter at min bestemor var død oppdaget jeg at han som brudgom hadde på seg mønstrede sokker!! Det er ikke pent! Anonymous poster hash: d3c03...56c
Gjest lipgloss Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Det er faktisk helt inn å gå uten sokker i dag,både med dress og ellers:))
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Jeg ville hatt på sokker. Lett for at det blir jævlig klamt i skoene om du ikke har på sokker, og da begynner det fort å lukte tåfis. Og det er ingen som har lyst til å kjenne tåfis-lukta til andre. Anonymous poster hash: bd72b...c85
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Kanskje for sent Men jeg ville brukt en strømpebukse for å få en naken look som han på bildet. Hadde ikke holdt ut heldt barbeint:http://cdn.thegloss.com/files/2012/07/International-Klein-Blue-esquire-men-style-suit-fashion-640x851.jpgAnonymous poster hash: be9f1...575
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Kanskje for sent Men jeg ville brukt en strømpebukse for å få en naken look som han på bildet. Hadde ikke holdt ut heldt barbeint:http://cdn.thegloss.com/files/2012/07/International-Klein-Blue-esquire-men-style-suit-fashion-640x851.jpgAnonymous poster hash: be9f1...575 kan men bruke nylonstrømper og nå)Anonymous poster hash: b9708...e7c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Ja. Selvfølgelig. Vi fant opp det og brukte det i hundrevis før vi ga dere tillatelse til å bruke oppfinnelsen vår: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1774345693_1/SA09-Men-s-Sheer-Socks-Men-s-Black-Silky-Nylon-Suit-Socks-Men-s-TNT-Dress.jpg ikke missbruk den, før vi trekker tilbake lissensen, eller finn opp noe på egenhåd til en forandring.Anonymous poster hash: be9f1...575
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #10 Skrevet 31. mai 2015 Man bør bruke sokker til dress, knelange, man skal aldri se en bar legg mellom sokkene og buksa, med mindre man ønsker å bli sett på som en som ikke kan kle seg, mote eller ei.... Og skinnsko er ulidelig klamt uten sokker. Anonymous poster hash: 4192d...eb6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #11 Skrevet 31. mai 2015 takker for alle svar,jeg gikk for barbeint look og brukte tynne hudfarget nylonstrømper,syns det så skikkelig stilig ut:)Anonymous poster hash: b9708...e7c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #13 Skrevet 31. mai 2015 Så bra Anonymous poster hash: be9f1...575 Var det du som ga meg tipset kanskje:)) Det var utrolig mye bedre en vanlige strømper:)Anonymous poster hash: b9708...e7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå