AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Jeg vet det finnes en del spørsmål om dette, men jeg finner ingen gode svar. Finnes det en test for å sjekke om man er trang? Jeg tok blyanttesten og bestod, men aner ikke om det er en god test. Ingen partnere har sagt at jeg er trang, og jeg synes det er flaut å spørre om det. Anonymous poster hash: 9a70c...bd1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Opplever du noen problemer i forbindelse med dette? Hvis ikke så er det ikke noe å bekymre seg over. Anonymous poster hash: 41d36...f26
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 Opplever du noen problemer i forbindelse med dette? Hvis ikke så er det ikke noe å bekymre seg over.Anonymous poster hash: 41d36...f26 Ikke en bekymring, men et ønske. Jeg er litt redd for å være for vid ettersom at jeg har lest at menn her beskriver det som å kaste en pølse nedover en korridor. Anonymous poster hash: 9a70c...bd1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Ikke hør på mennene her inne!!! Du merker det når du er med en mann om du er trang eller ei Anonymous poster hash: a8ed7...b19 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Om du er bekymret for at du ikke er trang nok, så begyn å knip. Knipeøvleser er undervurdert, en enkel måte å få bedre sexliv på. Anonymous poster hash: e234c...2c5 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Ikke hør på mennene her inne!!! Du merker det når du er med en mann om du er trang eller ei Anonymous poster hash: a8ed7...b19 Hvordan merker man det? Om du er bekymret for at du ikke er trang nok, så begyn å knip. Knipeøvleser er undervurdert, en enkel måte å få bedre sexliv på. Anonymous poster hash: e234c...2c5 Jeg gjør knipeøvelser allerde Anonymous poster hash: 9a70c...bd1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #7 Skrevet 29. mai 2015 Ikke en bekymring, men et ønske. Jeg er litt redd for å være for vid ettersom at jeg har lest at menn her beskriver det som å kaste en pølse nedover en korridor. Anonymous poster hash: 9a70c...bd1 Det er faktisk ganske bra beskrevet, kan også sammenlignes med å dyppe den i en bøtte med vann( litt overdrivelse men ganske akkurat). Er mange jenter som er veldig løse, alt som skal til er noen knipe øvelser skjønner ikke at flere jenter ikke praktiserer dette. Jeg bruker diverse øvelser så jeg kan vare evigheter i sengen, fungerer faktisk ganske bra. Anonymous poster hash: 7d466...a53 2
Mr Green Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Ikke hør på mennene her inne!!! Du merker det når du er med en mann om du er trang eller ei Anonymous poster hash: a8ed7...b19 Ikke hør på mennene her inne?. Noen av mennene her inne er helt på bærtur men for å være ærlig er det litt kjipt når jenten er ganske løs. Personlig har jeg helt normal størrelse på penis og de fleste ser ut til å kose seg men har opplevd at mange er ganske løse, men selv de trange blir ganske så vid når de blir jævlig kåt for det utvider seg noe som er helt normalt. Noen er jo også super trang av natur
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #9 Skrevet 29. mai 2015 Det er faktisk ganske bra beskrevet, kan også sammenlignes med å dyppe den i en bøtte med vann( litt overdrivelse men ganske akkurat). Er mange jenter som er veldig løse, alt som skal til er noen knipe øvelser skjønner ikke at flere jenter ikke praktiserer dette. Jeg bruker diverse øvelser så jeg kan vare evigheter i sengen, fungerer faktisk ganske bra. Anonymous poster hash: 7d466...a53 Når du har samleie med en jente og hun er vid, hvordan merker du det liksom? Er det sånn at hvis hun er vid så må du ikke jobbe noe for å få den inn? Mens hvis hun er trang så må du jobbe litt mer? Eller merker du det på x-antall fingre du får inn? Eller noe annet? Anonymous poster hash: 9a70c...bd1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 Når du har samleie med en jente og hun er vid, hvordan merker du det liksom? Er det sånn at hvis hun er vid så må du ikke jobbe noe for å få den inn? Mens hvis hun er trang så må du jobbe litt mer? Eller merker du det på x-antall fingre du får inn? Eller noe annet? Anonymous poster hash: 9a70c...bd1 De fleste er ofte ganske trang helt i starten til den er skikkelig inn og 20 sec etterpå pluss minus er det man merker forskjellen, jenter som er vid bare forsetter man å gli inne og kjenner ikke så masse motstand på en måte at det er så masse rundt køllen. Men ved en trang en føles det som en tunnel som holder et godt grep rundt penis hele veien. Man får mye mer følelser og personlig blir jeg mye mer kåt og føler en bedre nærhet. Jobber ikke noe spesielt mer og det er med penis jeg merker det godt. Anonymous poster hash: 7d466...a53
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #11 Skrevet 29. mai 2015 Jeg har fått kommentarer på det, slik vet jeg det. Anonymous poster hash: 12852...d54
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #12 Skrevet 29. mai 2015 De fleste er ofte ganske trang helt i starten til den er skikkelig inn og 20 sec etterpå pluss minus er det man merker forskjellen, jenter som er vid bare forsetter man å gli inne og kjenner ikke så masse motstand på en måte at det er så masse rundt køllen. Men ved en trang en føles det som en tunnel som holder et godt grep rundt penis hele veien. Man får mye mer følelser og personlig blir jeg mye mer kåt og føler en bedre nærhet. Jobber ikke noe spesielt mer og det er med penis jeg merker det godt. Anonymous poster hash: 7d466...a53 Hmm, men hvis du har fingret noen som er litt vide, føler du liksom at fingeren blir godt omsluttet når du putter den inn? Eller er det nesten som er hulerom? Anonymous poster hash: 9a70c...bd1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #13 Skrevet 29. mai 2015 Jeg har fått kommentarer på det, slik vet jeg det. Anonymous poster hash: 12852...d54 Jeg pleier ofte å si til jenten at de er gode å trange uansett for det booster selvtilitten deres. Tenk deg hvis de hadde sagt at du var vid. Trokke det hadde blitt noe på dem den natten. Anonymous poster hash: 7d466...a53 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #14 Skrevet 29. mai 2015 Hmm, men hvis du har fingret noen som er litt vide, føler du liksom at fingeren blir godt omsluttet når du putter den inn? Eller er det nesten som er hulerom? Anonymous poster hash: 9a70c...bd1 Er litt vanskelig å kjenne med fingrene syntes jeg. Det er ihvertfall min erfaring, mye lettere å kjenne det med penis. Selvsagt, får man 4 fingre inn med en gang så kan man jo nesten gjette seg til at hun er løs Anonymous poster hash: 7d466...a53
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #15 Skrevet 29. mai 2015 Ikke en bekymring, men et ønske. Jeg er litt redd for å være for vid ettersom at jeg har lest at menn her beskriver det som å kaste en pølse nedover en korridor.Anonymous poster hash: 9a70c...bd1 Hvorfor i all verden kaster du bort livet ditt ved å fokusere på det?? Finn deg en bra fyr og du vil aldri bruke en kalori på IDIOTI som seksuelle taperer ("menn")her inne ofte spyr ut. Lev livet ditt, nyt sex og en mann vil digge deg!!Anonymous poster hash: 609f5...3e9 1
Yme Skrevet 29. mai 2015 #16 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Jeg vet det finnes en del spørsmål om dette, men jeg finner ingen gode svar. Finnes det en test for å sjekke om man er trang? Jeg tok blyanttesten og bestod, men aner ikke om det er en god test. Ingen partnere har sagt at jeg er trang, og jeg synes det er flaut å spørre om det.Anonymous poster hash: 9a70c...bd1 Putt to fingre i fitta, og kjenn om du greier å stramme rundt dem med fittemusklene dine. Om du ikke kjenner så mye forskjell på når du strammer og når du ikke gjør det, burde du begynne med knipeøvelser.Egentlig burde alle gjøre det uansett, inkludert menn. Endret 29. mai 2015 av Yme
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #17 Skrevet 29. mai 2015 Er litt vanskelig å kjenne med fingrene syntes jeg. Det er ihvertfall min erfaring, mye lettere å kjenne det med penis. Selvsagt, får man 4 fingre inn med en gang så kan man jo nesten gjette seg til at hun er løs Anonymous poster hash: 7d466...a53 Ok, åh, så dumt at det skal være så vanskelig å finne ut dette på egenhånd. Hvis jeg ikke er opphisset og prøver å ta inn en finger klarer jeg maks en, hvis jeg prøver å ta inn to så får jeg de kun inn til mellom det første og det andre leddet på fingeren. Likevel blir man jo mer vid når man er opphisset, og man kan alltids jobbe seg til å få inne flere fingre… Men hva tror dere om blyanttesten da? Anonymous poster hash: 9a70c...bd1
Mr Green Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 Hvorfor i all verden kaster du bort livet ditt ved å fokusere på det?? Finn deg en bra fyr og du vil aldri bruke en kalori på IDIOTI som seksuelle taperer ("menn")her inne ofte spyr ut. Lev livet ditt, nyt sex og en mann vil digge deg!!Anonymous poster hash: 609f5...3e9 Hun vil vel bare være bra for sin partner eller noe da. Er jo ikke å kaste bort livet sitt, noen knipe øvelser her og der så fikser så er man jo langt på vei. Jeg gjør div ølvelser for å vare lengre i sengen og det gjør jeg for jeg vil at partneren min skal ha det bra. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #19 Skrevet 29. mai 2015 Ok, åh, så dumt at det skal være så vanskelig å finne ut dette på egenhånd. Hvis jeg ikke er opphisset og prøver å ta inn en finger klarer jeg maks en, hvis jeg prøver å ta inn to så får jeg de kun inn til mellom det første og det andre leddet på fingeren. Likevel blir man jo mer vid når man er opphisset, og man kan alltids jobbe seg til å få inne flere fingre… Men hva tror dere om blyanttesten da? Anonymous poster hash: 9a70c...bd1 hva er blyant testen?. Klart man klarer å få flere inn når man er opphisset. Men får jeg fire stykker inn er hun ganske så vid, også føler jeg egentlig resten veldig godt med penis. Anonymous poster hash: 7d466...a53 1
Yme Skrevet 29. mai 2015 #20 Skrevet 29. mai 2015 Jeg gjør div ølvelser for å vare lengre i sengen og det gjør jeg for jeg vil at partneren min skal ha det bra.Samme her. Det er verken idiotisk eller bortkastet, og gjør at man kan gi partneren sin en bedre opplevelse i senga. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå