Gå til innhold

Tør ikke poste med brukernavn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så irriterende med alle AB'ene, så begynn å post med brukernavnet deres!

Nei når du sier det sånn skal jeg i hvert fall ikke begynne å bruke brukernavnet mitt! :riste:

Anonymous poster hash: 91cdf...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja visst er det det, men det går da virkelig an å "begrense" seg litt fra å bruke den? Jeg bruker den når det er noe veldig sensitivt e.l. det er snakk om, men å være anonym i så mange andre tråder ser jeg ikke vitsen med.

Deg om det, andre synes det er greit å bruke ellers også, og som sagt er det en del av forumet uansett hvor mye angry man og andre sutrer over det :laugh:

Anonymous poster hash: 383c9...31b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster ikke mye med anonym, men har gjort det noen ganger, tror jeg.

For å unngå ufine kommentarer, går jeg ikke ofte tilbake og leser om noen har postet svar til meg. Jeg regner med at når jeg har postet et innlegg, så har jeg sagt det.... hva angår det meg om noen vil pirke i det? Om noen vil forfølge meg med kommentarer i hver tråd jeg poster i, så la de nå gjøre det. Det må irritere de at jeg ikke engang leser det. Jeg har vært på forum med folk som er så kverulerende, ironiske og tvers igjennom dyktige å ordlegge seg at KG virker som en lekestue i forhold. Det har jeg lært å ikke se tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å poste kun ting jeg kan stå for. Er det noe som kan gjøre meg gjenkjent, så bruker jeg ab.

Hva andre gjør driter jeg i, for å være ærlig. Hvis noen foretrekker å være ab hele tiden, så er det deres valg. Det jeg ikke er så begeistret for er de som bruker ab kun for å være nettroll på rett.

De som lager tulletråder får bare gjøre det, interesserer det meg ikke, så hverken leser jeg det eller kommenterer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere grunner til at jeg bruker AB funksjonen. Den ene er at noen da kannfinne på å koble info jeg da gir i en tråd med info fra flere tråder og vips, så skjønner de hjem jeg er.

En annen grunn er å unngå pm, fra folk på forumet.

Men jeg er nå usikker på om AB funksjonen er en funksjon en annen bruker har lært seg å knekke koden på, i følge info denne brukeren har lagt i gjen i en tråd, både på ris og ros/tekniske

tilbakemeldinger og flere ganger i en annen tråd. (Dette er

rapportert.)

Bruk rapporterknappen når noen er ufine, skriver noe som kan være på kant med forumets regler osv. Å være AB innebærer og at enkelte kjenner deg igjen, gir deg "kallenavn", som gjør deg gjenkjennelig og enkelte klarer ikke la være å komme med ufine kommentarer fordi du er AB.

Så nei, ts, du er ikke alene, vi er flere i samme båten.

Anonymous poster hash: 781b0...97f

Hva mente du, man er ikke anonym som AB lenger? Altså alt man har skrevet som AB står under ens brukernavn og enkelte kan finne ut av dette? Syns vi burde fått beskjed om det fra ledelsen her, er vel mange som ikke ønsker å være her mer da?

Anonymous poster hash: c21c7...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...