sjøhest Skrevet 30. mai 2015 #21 Skrevet 30. mai 2015 Er jo ikke sikkert de har hatt like nær kontakt som nå selv om de har kjent hverandre en god stund..
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #22 Skrevet 30. mai 2015 (endret) Er jo ikke sikkert de har hatt like nær kontakt som nå selv om de har kjent hverandre en god stund.. Nå vil ikke jeg si samtaler ang et spill, er så nær kontakt, spes ikke om det er nødvendig pga spillet. Men nå tror jo jeg at sjalusi kan være mer ødleggende for et forhold en å ha en venn av motsatt kjønn. Om disse to kun snakker spill, så er jo dette like ufarlig som om at jeg snakker med mine mannlige kollegaer på tlf daglig. Endret 30. mai 2015 av morhjertegod
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #23 Skrevet 30. mai 2015 Jeg får vel ta meg selv litt i nakkeskinnet skjønner jeg, og prøve å jobbe med frustrasjonen som oppstår om vi skal fortsette å være sammen. -TSAnonymous poster hash: c885f...91f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #24 Skrevet 30. mai 2015 Jeg hadde ikke likt det.... Anonymous poster hash: e9742...9ca
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #25 Skrevet 30. mai 2015 Jeg får vel ta meg selv litt i nakkeskinnet skjønner jeg, og prøve å jobbe med frustrasjonen som oppstår om vi skal fortsette å være sammen. -TSAnonymous poster hash: c885f...91f Har du møtt denne jenta? Kanskje det blir lettere for deg om du ble kjent med henne?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #26 Skrevet 30. mai 2015 Nei, jeg har ikke møtt denne jenta. Det har vært noe mer mellom dem tidligere (Bor på en relativt liten plass, så det er lett å finne ut). Selv svarte han nei da jeg spurte, sikkert for å ikke gjøre meg mer urolig. -TSAnonymous poster hash: c885f...91f
WubWub Skrevet 30. mai 2015 #27 Skrevet 30. mai 2015 La gutten få ha venner - uansett kjønn. Jeg tror forholdet mest sannsynlig vil begi seg ut i farlig farvann om en part skal diktere venne relasjoner. Det er bare sunt og fint at et menneske har venner ved siden av kjæresten sin - de fleste mennesker har behov for venner til tross for at man har kjæreste. Om du føler psykisk ubehag som sjalusi og angst fordi kjæresten din har vennskap som han pleier på fritiden så er det du som sitter med problemet og det er du som må ta tak i problemene dine slik at du kan ha en litt sunnere og trygg tilnærming til "problemet" ditt. Terapi kan være en grei plass å starte. Men for all del, ikke la problemene dine gå utover din kjæreste. 1
sjøhest Skrevet 30. mai 2015 #28 Skrevet 30. mai 2015 Hun har ikke sagt at de kun snakker om spillet. De prater jo sammen på Tlf mens Ts er på jobb. Og nå sier hun at det har vært noe mellom de før. Tenkte jeg det ikke. Kvinner og menn kan som regel ikke være bare kompis.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #29 Skrevet 30. mai 2015 Er seff ikke det samme om det er ei dame eller en mann! Jeg hadde bedt han kutte ut det spillet og slutte å ringe henne for å preike! Dere er et par nå så hun kan heller treffe dere sammen! Er ikke normalt for voksne menn i forhold å ha egne venninner. Anonymous poster hash: a2a20...f21
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #30 Skrevet 30. mai 2015 Spiller wow jeg, har en kompis som jeg møtte via spillet for mange år siden. -Men han bor ikke i Norge. -Mannen min vet om dette og stoler heldigvis på meg. Det er dog ingen tlf samtaler, men vi tekster på skype. Det er helt platonisk. Anonymous poster hash: 57e50...050
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #31 Skrevet 30. mai 2015 Hun har ikke sagt at de kun snakker om spillet. De prater jo sammen på Tlf mens Ts er på jobb. Og nå sier hun at det har vært noe mellom de før. Tenkte jeg det ikke. Kvinner og menn kan som regel ikke være bare kompis. Beklager er helt uenig med deg. Jeg har mange mannlige venner, noen felles med mannen min, andre som jeg kjenner fra før vi ble sammen. Jeg har også mannlige kollegaer, som jeg også snakker om andre ting en bare jobb. Vi snakker om hvordan helgen har vært, om barna våres, hva som skjer i livene våres osv. Samme med min mann, som har mange kvinnelige ansatte, man kan ikke alltid tro det værste, og man må ha tilitt til hverandre.
sjøhest Skrevet 30. mai 2015 #32 Skrevet 30. mai 2015 Ringer din mann sine kvinnelige ansatte for å bare prate, mens du ikke er hjemme?
sjøhest Skrevet 30. mai 2015 #33 Skrevet 30. mai 2015 Jeg snakker selvfølgelig med menn noen ganger, men inngår ikke 1-1 vennskap på privaten med dem. Alt for risikabelt.
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #34 Skrevet 30. mai 2015 (endret) Ringer din mann sine kvinnelige ansatte for å bare prate, mens du ikke er hjemme? Ehh ja. Min mann kan ha hjemmekontor, og som sjef så må han faktisk snakke med sine ansatte. Han hjalp nettopp en kollega som mistet mannen sin nylig, så klart han trøstet og prøvde være der for henne. Noen han også gjør med sine mannlige ansatte, man prater i hovedsak jobb, men viser intresse for person og livet deres, helt vanlig for oss begge. Endret 30. mai 2015 av morhjertegod
sjøhest Skrevet 30. mai 2015 #35 Skrevet 30. mai 2015 SOM sjef kan han ringe ja, men ringer de vel ikke bare for å preike på fritida.
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #36 Skrevet 30. mai 2015 SOM sjef kan han ringe ja, men ringer de vel ikke bare for å preike på fritida. Du og jeg blir aldri enige, så vi lar det ligge. Jeg ser ikke det motsatte kjønn som en trussel, slik som du gjør. Jeg ser på en venn som en venn uansett kjønn, jeg velger stole på min partner helt til jeg får bevis på noe annet. Jeg kunne ikke levd slik, jeg er ikke spes sjalu, min mann har aldri gitt meg grunn til annet. Vi vet hvor grensen går, med vi tillater venner av motsatt kjønn, vi kan jo ikke velge bort de vi kjente fra tidligere. Men man er forskjellige, det må man akseptere.
sjøhest Skrevet 30. mai 2015 #37 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har aldri hatt et venneforhold til en mann uten visse spenninger. Og jeg tenker at hvis mannen min hadde begynt å ha mye kontakt med ei dame han har hatt det på samme måte med før, da er det fare.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #38 Skrevet 30. mai 2015 Ringer din mann sine kvinnelige ansatte for å bare prate, mens du ikke er hjemme? I TS sitt tilfelle så var det vel snakk om at han ringer henne mens de spiller, altså at de snakker via Skype eller liknende mens de spiller? Føler ikke at det er helt det samme som å ringe noen på telefonen kun for å prate.. det er jo som regel spillet som er hovedfokus og man ringer både for å samarbeide om spillet og for å ha sosialt selskap mens man spiller. Anonymous poster hash: 3c469...5c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå