Gå til innhold

Kalorier i kebab?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg var ute idag og spiste kebab, pita. Vil vite hvor mye jeg ca har fått i meg? Var medium, kylling, grønnsaker, dressing osv.

Anonymous poster hash: 7c400...66e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

lol

Anonymous poster hash: 14b43...446
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg var ute idag og spiste kebab, pita. Vil vite hvor mye jeg ca har fått i meg? Var medium, kylling, grønnsaker, dressing osv.

Anonymous poster hash: 7c400...66e

Det er noe av det verste du kan spise. Brød (masse karbo), mais (masse karbo), dressing (utrolig usunt). Kjøttet er sikkert ikke god kvalitet heller.

Anonymous poster hash: b1a85...c41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Over 1000

Anonymous poster hash: c934a...fb1
AnonymBruker
Skrevet

"Godt", men ikke noe kvinner med respekt for seg selv spiser.

• Liker 1
Skrevet (endret)

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_ler.gif' alt=':ler:'> Litt av en sammenheng du fant der.

Det er noe av det verste du kan spise. Brød (masse karbo), mais (masse karbo), dressing (utrolig usunt). Kjøttet er sikkert ikke god kvalitet heller.

Karbohydrater er ikke farlige. Kroppene våre er veldig godt tilpasset til å bruke det som energi, så det er ikke de som gjør kebab til drittmat.

Endret av Yme
  • Liker 9
Gjest Keikolina
Skrevet

Ha ha, kvinner med respekt for seg selv, nei de slanker seg til døde :) Godt å ikke respektere seg selv, skal straks hugge i meg en 160 gr Burger, god middag :)

Skrevet

Shit, visste ikke at det var så mye! :o Glad jeg ikke spiser det så ofte. Tror jeg skal holde meg helt unna kebab fra nå av

AnonymBruker
Skrevet

:ler: Litt av en sammenheng du fant der.

Karbohydrater er ikke farlige. Kroppene våre er veldig godt tilpasset til å bruke det som energi, så det er ikke de som gjør kebab til drittmat.

Karbohydrater er greit i små doser og til riktig tid, men det er ikke noe man skal proppe i seg uten å tenke. Etter trening er det greit med litt. Ellers bør energien vår først og fremst komme fra fett.

Skrevet

Shit, visste ikke at det var så mye! :o Glad jeg ikke spiser det så ofte. Tror jeg skal holde meg helt unna kebab fra nå av

Det gjelder all slags fastfood... Det går fint an å lage sunne varianter, så det er jo ikke noe problem.

Gjest kittypurry
Skrevet

Lol. Kvinner med respekt for seg selv koser seg i helga ;)

• Liker 1
Skrevet

Karbohydrater er greit i små doser og til riktig tid, men det er ikke noe man skal proppe i seg uten å tenke. Etter trening er det greit med litt. Ellers bør energien vår først og fremst komme fra fett.

Det stemmer ikke. Mange av oss kan ikke få mesteparten av energien vår fra fett, så det er helt individuelt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer ikke. Mange av oss kan ikke få mesteparten av energien vår fra fett, så det er helt individuelt.

Kosthold er ikke din sterke side, merker jeg. Tror vi setter strek for diskusjonen der.

Skrevet

Kosthold er ikke din sterke side, merker jeg. Tror vi setter strek for diskusjonen der.

Hahaha, flott herskerteknikk du! Jeg har studert ernæring, snuppedupp.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, flott herskerteknikk du! Jeg har studert ernæring, snuppedupp.

Jada, og på hvilket studiested?

AnonymBruker
Skrevet

En statlig utdanningsinstitusjon, ja. Vi vet jo alle hvor flinke myndighetnene har vært med kostholdsråd opp gjennom historien.

Time-Magazine-Cholesterol.jpg

Time-Saturated-fat-Butter-cover-sm.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...