AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/forsvaret/forventer-oekt-terrortrussel-mot-norge-med-norske-soldater-i-irak/a/23461117/ Grunnet norske soldaters bidrag, så skal altså den uskyldige nordmannen straffes. Gøy å bo i hovedstaden nå. Anonymous poster hash: 8f1ae...1a0
Gjest Castielz Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Vel, hvorfor skal vi blande oss? Dette har INGENTING med oss å gjøre, la dem sloss seg ferdig.
Tjuagutten Skrevet 29. mai 2015 #3 Skrevet 29. mai 2015 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/forsvaret/forventer-oekt-terrortrussel-mot-norge-med-norske-soldater-i-irak/a/23461117/ Grunnet norske soldaters bidrag, så skal altså den uskyldige nordmannen straffes.Gøy å bo i hovedstaden nå.Anonymous poster hash: 8f1ae...1a0 Aldri, ALDRI la terrorister skremme deg i eget land! Endret 29. mai 2015 av Tjuagutten 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #4 Skrevet 29. mai 2015 Vel, hvorfor skal vi blande oss? Dette har INGENTING med oss å gjøre, la dem sloss seg ferdig. Nei, er jo ikke så farlig om en eller annen røverbande begår folkemord, bedriver etnisk/religiøs rensking og utstrakt slavehandel. Vi har nok med vårt. Er sikkert et sykehjem her i landet som ikke har plasmaTV enda. Har du sett ansiktsuttrykket til en pensjonist som ikke får se "norge rundt" i HD? Dét er virkelig lidelse det!Anonymous poster hash: 62ee3...2c9 1
Gjest Castielz Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Nei, er jo ikke så farlig om en eller annen røverbande begår folkemord, bedriver etnisk/religiøs rensking og utstrakt slavehandel. Vi har nok med vårt. Er sikkert et sykehjem her i landet som ikke har plasmaTV enda. Har du sett ansiktsuttrykket til en pensjonist som ikke får se "norge rundt" i HD? Dét er virkelig lidelse det!Anonymous poster hash: 62ee3...2c9 Er nok av problemer her til lands, skoler som råtner, elendig eldreomsorg, milelang helsekø og stigende arbeidsløshet. Det siste vi trenger er å importere en krig til våre grenser. Vil du hjelpe til? Flott, reis ned på eget initiativ.
Sir Winston Skrevet 29. mai 2015 #6 Skrevet 29. mai 2015 Nei, er jo ikke så farlig om en eller annen røverbande begår folkemord, bedriver etnisk/religiøs rensking og utstrakt slavehandel. Vi har nok med vårt. Er sikkert et sykehjem her i landet som ikke har plasmaTV enda. Har du sett ansiktsuttrykket til en pensjonist som ikke får se "norge rundt" i HD? Dét er virkelig lidelse det!Anonymous poster hash: 62ee3...2c9 Helt korrekt. Og hvis man kødder med islamistene så blir det jo bare ufyselig å være her, bare se hvordan det gikk i Paris og København. Nei, da er det mye mer sikkert og trygt å la være med å si eller gjøre noe, sitte helt stille å la de innerst inne snille (men ledet på avveie) folkene få rase ifra seg. Og, så foregår alle de stygge ting jo langt fra fjeldheimen, så hvorfor skulle vi bry oss? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #7 Skrevet 29. mai 2015 Aldri, ALDRI la terrorister skremme deg i eget land! Tenker på ungene, de blir like mye drept over en lav sko om man skulle ha de med seg når det smeller/stikkes/skytes.. Anonymous poster hash: 8f1ae...1a0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Bor midt i Oslo (ser Slottsparken fra stuevinduet) og finnes ikke bekymret. At jeg dør i et terrorangrep her i Oslo er neppe topp 100 på listen over ting det er mest sannsynlig at tar livet av meg (eller mine nærmeste), så det gidder jeg virkelig ikke bekymre meg for. Synes det er fint at vi bidrar der det faktisk er farlig. Klart det er grenser for hva man skal gjøre, men å bidra til opptrening av kurdiske styrker er langt innenfor det jeg synes vi kan bidra med. Anonymous poster hash: a57a6...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #9 Skrevet 29. mai 2015 Vel, hvorfor skal vi blande oss? Dette har INGENTING med oss å gjøre, la dem sloss seg ferdig. Her er det snakk om en terroristgruppe som voldtar, torturerer og dreper sivile - menn, kvinner, barn! Det blir feil å sitte og se på, mener jeg. Alle i-land i Vesten bør samle seg og sende soldater og ødelegge IS en gang for alle. Anonymous poster hash: 10838...c8d 1
Gjest Castielz Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 Her er det snakk om en terroristgruppe som voldtar, torturerer og dreper sivile - menn, kvinner, barn! Det blir feil å sitte og se på, mener jeg. Alle i-land i Vesten bør samle seg og sende soldater og ødelegge IS en gang for alle. Anonymous poster hash: 10838...c8d Og hva hjelper det? Da kommer det en ny gruppe, en ny generasjon med terrorister, med enda mer hat. Det blir aldri fred mellom shia og sunni-muslimer.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #11 Skrevet 29. mai 2015 Og hva hjelper det? Da kommer det en ny gruppe, en ny generasjon med terrorister, med enda mer hat. Det blir aldri fred mellom shia og sunni-muslimer. Hadde det vært kamp bare mellom soldater, ja, enig med deg. Men her er det kvinner og barn og uskyldige menn som dør! Det er vår plikt å ødelegge all form for terrorisme! Nei, jeg er hverken pk, sosialist eller noe av den slags heller. Anonymous poster hash: 10838...c8d
Gjest Castielz Skrevet 29. mai 2015 #12 Skrevet 29. mai 2015 Hadde det vært kamp bare mellom soldater, ja, enig med deg. Men her er det kvinner og barn og uskyldige menn som dør! Det er vår plikt å ødelegge all form for terrorisme! Nei, jeg er hverken pk, sosialist eller noe av den slags heller. Anonymous poster hash: 10838...c8d Det er ikke vår plikt nei, det er bullshit. Dessuten vil det ikke hjelpe, hadde vesten smadret IS, som vi kan når vi vil, så hadde en ny gruppe tatt over. Det er en evigvarende krig så lenge de folka der er villige til å dø for sine fantasivenner/vrangforestillinger.
Gjest Fotballen Skrevet 29. mai 2015 #13 Skrevet 29. mai 2015 Aldri, ALDRI la terrorister skremme deg i eget land! OMG Jeg trodde det var en flue eller noe på skjermen her også var det signaturen din! Gi faen i terrorister, la de holde på til de blir lei. De kan utrydde seg selv.
stan Skrevet 29. mai 2015 #14 Skrevet 29. mai 2015 Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv. Vi har plikt til å bekjempe urett. Det vil koste, men det vil koste så mye mer å bare la uretten skje og vokse. 2
Gjest Castielz Skrevet 29. mai 2015 #15 Skrevet 29. mai 2015 Holder vi oss vekk blir de sterkere, og blir en større trussel mot oss. Det skjønner verken du eller PK-sosialistene tydeligvis Anonymous poster hash: f6e89...f10 De vil aldri være i stand til å true oss, så dumme er de ikke. Men visse er visst!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #16 Skrevet 29. mai 2015 De vil aldri være i stand til å true oss, så dumme er de ikke. Men visse er visst! Du burde lese mer nyheter, de truer oss allerede og IS-tilhengere har utført terror i flere land. Dette vil dere altså ha mer av ved å la de etablere en stat som vil fungere en frisone for opplæring av disse Anonymous poster hash: f6e89...f10
Gjest Castielz Skrevet 29. mai 2015 #17 Skrevet 29. mai 2015 Du burde lese mer nyheter, de truer oss allerede og IS-tilhengere har utført terror i flere land. Dette vil dere altså ha mer av ved å la de etablere en stat som vil fungere en frisone for opplæring av disse Anonymous poster hash: f6e89...f10 Opplæringen foregår like uforhindret i andre "demokratier" som Saudi-Arabia, Pakistan og Afghanistan. Nyheter ser jeg mye av, men du må ikke bare se, du må forstå. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 Opplæringen foregår like uforhindret i andre "demokratier" som Saudi-Arabia, Pakistan og Afghanistan. Nyheter ser jeg mye av, men du må ikke bare se, du må forstå. Lykke til! Nei, ikke på langt nær i like stor grad som i Syria/Irak, som vil bli en frisone for ekstremister om dere får viljen deres og lar de etablere en stat. Hvor mange terrorangrep mot vesten ønsker dere? Hvor mange drepte synes dere er ok? Anonymous poster hash: f6e89...f10
pinar Skrevet 30. mai 2015 #19 Skrevet 30. mai 2015 Ryddet for avsporing og latterliggjøring og svar. pinar, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå