Gå til innhold

Brud ålesund trenger hjeeeelp! hehe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg skal endelig gifte meg men jeg finner ikke lokalet som jeg vil ha, jeg skal ha festen i ålesund,herøy,ulsteinvik,hareid eller alesund omeg.. Det jeg leter etter et litt gammalthus litt sann bondeplass:P men ganske så fint inni! festen skal være i juni neste år.

Det som er at vi skal gifte oss i hemmelighet i utlandet januar og vi tenkte å ha festen en stund vi hadde komt hjem, så valgte vi juni siden det blir litt sommerbryllupsfølelse<3 og så er jeg litt usikker på om jeg skal ha på meg brudekjole da og ha blomster? Eller blir det for dumt?

grunnen til at vi velger å dra til utlandet er fordi at vi vil overaske alle sammen og så tar vi bryllupsreisen i sammesleng men jeg vil på enmåte ha en Bryllupsfest når jeg kommer hjem og slik at mamma/famillie kan få muligheten til å se meg i brudekjole pg at jeg har jo bare så lyst å vise meg fram en ekstra gang til da!

Men tilbake til lokale da,jeg har søkt opp kjellsund litt og synst det var fint men jeg vil ha mer alternativ og jeg har seriøst NULL peiling på plasser i området

Hilsen en søt brud:)

hehe

Anonymous poster hash: 16bbe...a33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunnmøre museum :)

Skrevet

Storfjord Hotel?

AnonymBruker
Skrevet

Ishavsmuseet Aarvak

Anonymous poster hash: bfba8...be9
AnonymBruker
Skrevet

Rekkedal gjestehus på Sæbø

Anonymous poster hash: a51fb...fca
AnonymBruker
Skrevet

berlihuset i sykkylven

Anonymous poster hash: 213f1...bd3
AnonymBruker
Skrevet

I Ålesund finner man http://www.jervellhaugen.no/

Jervellhaugen ligger fredfullt og vakkert til, like ved innkjørselen til Sunnmøre Museum.

Jervellhuset er satt i stand slik som det var rundt år 1900. I spennende historiske lokaler tilrettelegger de for bl.a. selskapeligheter. I 1. etasje har de selskapslokaler i spisestue, salong, hall og bibliotek. Her kan man bevege seg mellom rommene og føle seg som gjester i en annen tid. Interiør og møbler er bevart og de kan tilby en unik ramme i en rolig og uforstyrret atmosfære. Maten de serverer er hjemmelaget og menyen er inspirert av fru Jervell’s gamle kokebøker...

Anonymous poster hash: fa4c9...817

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...