Olse Skrevet 4. juli 2002 #1 Skrevet 4. juli 2002 Hei. Har dere noen ideer om hva jeg skal kjøpe til et brudepar setter jeg STOR pris på det. Vi er bedt dit til festen De har ikke lagt ut ønskeliste Har ikke vært der de bor slik at jeg vet ikke hvordan det ser ut der! Driver med idrett, slik at de har masse glass etc. Hjelp.........
scorpion73 Skrevet 4. juli 2002 #2 Skrevet 4. juli 2002 Kjøp noe sportsutstyr knyttet til den idretten de holder på med. Eller noe annet du kan forbinde med de, eller så kan du jo ringe og høre med mødrene deres hva de syns. De vet helt sikkert råd.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #3 Skrevet 4. juli 2002 Heisann se her: det er i hvertfall noen tips :-)
Flo* Skrevet 5. juli 2002 #4 Skrevet 5. juli 2002 Hva med et gavekort fra en sportsforretning? Det fikk vi fra min kusine. Supert med gavekort istedet for unyttige pyntegjenstander o.l
Angelina Skrevet 5. juli 2002 #5 Skrevet 5. juli 2002 Hva med et gavekort til en middag for to på en koselig restaurant? Det er noe man altfor sjelden tar seg råd til selv, så jeg ville satt stor pris på å få noe slikt. Ellers stötter jeg forslaget med å snakke med noen av de som står brudeparet när, de vet som regel om det er noe de trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå