AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #1 Skrevet 29. mai 2015 Jeg synes hun er norges vakkreste kjendis. Men tar jeg feil er hun egentlig vakker ? Anonymous poster hash: 38d32...298
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #2 Skrevet 29. mai 2015 Hun er veldig søt. Anonymous poster hash: 52912...431 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #5 Skrevet 29. mai 2015 Ja, hun er pen. Anonymous poster hash: a645d...67a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #8 Skrevet 29. mai 2015 Er det deg, Hedda? Anonymous poster hash: 8a8d7...16d
Gjest AnonGangerTo Skrevet 29. mai 2015 #9 Skrevet 29. mai 2015 Jeg synes Hedda er smellvakker. Desidert den aller skjønneste kjendis i Norge.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #10 Skrevet 29. mai 2015 Helt klart norges vakreste dame! Anonymous poster hash: b119c...fb3
maia_02 Skrevet 29. mai 2015 #12 Skrevet 29. mai 2015 Jeg synes hun er vakker og jeg skulle ønske jeg kunne ligge med henne.
Lutetium 71 Skrevet 30. mai 2015 #17 Skrevet 30. mai 2015 Jeg synes hun er vakker og jeg skulle ønske jeg kunne ligge med henne. Still deg i kø.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #18 Skrevet 30. mai 2015 Hun er både vakker og søt. Anonymous poster hash: fcda8...ea2
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #19 Skrevet 30. mai 2015 (endret) Hun er kjempe søt, møtt henne flere ganger i RL. Hun er like søt innvendig som utenpå. Endret 30. mai 2015 av morhjertegod
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #20 Skrevet 30. mai 2015 Hun er søt og sjarmerende, ikke misbruk ordet vakker slik at det mister sin betydning. Anonymous poster hash: 2716c...a68 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå