Gå til innhold

Er Hedda Kise egentlig vakker ?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes hun er norges vakkreste kjendis. Men tar jeg feil er hun egentlig vakker ?

978x.jpg



Anonymous poster hash: 38d32...298
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er veldig søt.



Anonymous poster hash: 52912...431
  • Liker 1
Skrevet

Hun er vakker, synes jeg :)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun er pen.

Anonymous poster hash: a645d...67a

Skrevet

Jeg syns hun er feiende flott.

AnonymBruker
Skrevet

Er det deg, Hedda?



Anonymous poster hash: 8a8d7...16d
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg synes Hedda er smellvakker. Desidert den aller skjønneste kjendis i Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart norges vakreste dame!

Anonymous poster hash: b119c...fb3

Skrevet

Jeg synes hun er vakker og jeg skulle ønske jeg kunne ligge med henne. :)

Skrevet

Tja.

  • Liker 1
Skrevet

Synes hun er nydelig. Naturlig søt.

Skrevet

Jeg synes hun er vakker og jeg skulle ønske jeg kunne ligge med henne. :)

Still deg i kø. :twisted:

AnonymBruker
Skrevet

Hun er både vakker og søt.



Anonymous poster hash: fcda8...ea2
Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)

Hun er kjempe søt, møtt henne flere ganger i RL. Hun er like søt innvendig som utenpå.

Endret av morhjertegod
AnonymBruker
Skrevet

Hun er søt og sjarmerende, ikke misbruk ordet vakker slik at det mister sin betydning.

Anonymous poster hash: 2716c...a68

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...