Gå til innhold

Penger => lønn i himmelen??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nå har jeg og min kjære alltid et problem når økonomi er diskusjonstema... Det har seg slik at jeg prioriterer det barna og jeg trenger av min konto mens han aldri får noe til seg som han sier - og han har for så vidt rett i det.. Vi har en felles konto hvor begge fører over fra sine lønskontoer hver måned, så der går regninger og faste oppdrag sin vante gang... Ellers beholder vi litt til oss selv, mat og slikt på hver vår lønnskonto...

Så skjer det da - hvert år - lønnsøkning.... Planer.... osv..

Men i år endret det seg da jeg steg 1000 kr hver måned i bruttolønn (yahoo) men ender opp med mindre utbetalt!!! På grunn av skatt!!! Grr.....

Så nå går diskusjonene høyt.. Hva skjedde her??

Når skal en stakkar ha noe til overs da?? Når skal man ha råd til ting?? Når ungene er voksne og man ikke trenger de sårt opptjente kronene??

Er det rart sååååå mange krangler om penger og økonomi? At så mange ekteskap og forhåld ryker fordi man faktisk sitter igjen med mer om man er alene??

For et rot - for et skattesystem, man tjener på å lure og snyte...

Nei dette tar kaka - jeg ser for meg diskusjonen hjemme i kveld... Vi skulle hatt ditt og vi skulle hatt datt og ender opp med det samme som alltid...

Frustrerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...