Seterjenta Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Da har jeg kommet hjem fra ferie, og det BLE kjolekjøp i Spania. Å handle der i august var en utfordring, for det er utrolig mange butikker som holderferiestengt i denne perioden. Så vi gikk Madrid på kryss og tvers uten å finne noe av interesse. Heldigvis fant vi én i Barcelona som var åpen, og de hadde StPatrick, som var den designeren jeg helst ville ha. De hadde ikke mange kjolene inne, siden det går mot sesongslutt, men når den ene var perfekt så er det jo ikke så farlig Fikk en 2004mod, ubrukt til omtrent samme pris som jeg skulle betalt for en brukt 2003mod her i Norge. Har lagt bilder i albumet, men de venter fortsatt på godkjenning - kommer vel etter hvert. her ligger to bilder og her er modellen på nettsiden til designeren Gå på Make my choise, og side 3, kjole nr 3 (6834) Synes ikke kjolen kommer til sin rett i det hele tatt på nettsiden, derfor hadde jeg ikke registrert den i min leting tidligere!
magnhild Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Kjempeflott kjole! Så bra du fant noe da!!!!
Lullu Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Grattis! Godt valg! Kan jeg spørre hva du betalte?
Seterjenta Skrevet 31. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2004 Hei Takk for koselige tilbakemeldinger!! Er ganske godt fornøyd selv ja Jeg betalte knappe 8000 for den, og er igrunn fornøyd med det. Skulle betalt 7000 for en brukt 2003mod av samme merke.
Catzy Skrevet 31. august 2004 #8 Skrevet 31. august 2004 Så spennende! Fant foresten litt mer tilgjengelige bilder hos Brudekjolen.no: http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/san...images/6834.jpg Catzy
Bokalven Skrevet 1. september 2004 #12 Skrevet 1. september 2004 Veldig pen kjole, om enn ikke min stil.
Vivekke Skrevet 1. september 2004 #13 Skrevet 1. september 2004 Oi :o - den var fin! Og så mange andre flotte kjoler å se på.... Ikke lett å velge en favorittkjole på dette internetstedet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå