Gå til innhold

Våknet av sterke magesmerter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om dere regner fire fingerlengder fra navelen mot venstre, er det der jeg har vondt. Det gjør vondt å presse inn, ikke å slippe. Jeg våknet og hadde en del blod i trusa der anus er. (Nei, ikke mensen!) Hva kan dette være?

Anonymous poster hash: 32904...abc

Videoannonse
Annonse
Gjest Unknown
Skrevet

Tenkte først spontanabort, men du nevner jo ingenting om at du har vært gravid + at man da ikke blør fra anus.. Dytter og sender en klem!

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte først spontanabort, men du nevner jo ingenting om at du har vært gravid + at man da ikke blør fra anus.. Dytter og sender en klem!

Takk for klemmen!

Skrevet

Om dere regner fire fingerlengder fra navelen mot venstre, er det der jeg har vondt. Det gjør vondt å presse inn, ikke å slippe. Jeg våknet og hadde en del blod i trusa der anus er. (Nei, ikke mensen!) Hva kan dette være?

På ryggen? Ring legevakta og hør hva det kan være og om du burde dra dit.

AnonymBruker
Skrevet

På ryggen? Ring legevakta og hør hva det kan være og om du burde dra dit.

Magen, glemte helt å skrive det!

AnonymBruker
Skrevet

Magen, glemte helt å skrive det!Anonymous poster hash: 32904...abc

Står i overskriften tho

Skrevet

Magen, glemte helt å skrive det!

Ja, men når jeg målte 4 lengder av fingeren kom jeg til ryggen, men samme det, synes du burde høre med legevakta :unsure:

AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg sier som henne som nevner legevakta, du kan ringe å snakke med dem. Da kan du ihvertfall få råd om hva du bør gjøre.

Lykke til :klem1:

Anonymous poster hash: 853cf...838
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men når jeg målte 4 lengder av fingeren kom jeg til ryggen, men samme det, synes du burde høre med legevakta :unsure:

Du tok kanskje vannrett? Mente fire fingre som peker nedover da, altså fire lengder sånn sett

AnonymBruker
Skrevet

Tykktarmen går ned der. Jeg har hatt utlagt tarm på venstre side. 4 fingerbredder fra navlen har jeg arr.

Synes uansett du burde ringe legevakta om du har sterke smerter, som er uvanlige, samt blødning.

Anonymous poster hash: 31ac8...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...