Gå til innhold

Et lite eventyr

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet en liten novelle, den er sikkert litt for sær for de fleste om ikke alle her inne, men jeg deler den enn dog.

Here goes :)

Vi er ute på flyreise. Jeg ser du har på deg et tettsittende sort skjørt som går til knærne dine og en sort strømpebukse. Toppen din er en hvit litt gjennomsiktig skjorte der jeg kan skimte en sort BH under. Vi ser begge pene og verdensvant ut der vi kommer.

Endelig framme på hotellet går vi på hotellrommet. Vi kommer inn og ser oss rundt. En stor dobbeltseng står midt i rommet og langs ene veggen er det en speilvegg. På gulvet foran speilet er det et mykt teppe. Jeg setter meg på senga, du går på badet.

Du kommer ut fra badet og kommer imot meg, stiller deg foran meg og selv om jeg sitter er du bare såvidt et hode høyere enn meg. Vi kysser. Jeg stryker hendene mine over de feminine hoftene dine, lar den ene hånden min gå nedover skjørtet ditt, og opp et stykke langs innsiden av låret ditt. Jeg kjenner til min store overraskelse at det ikke er en vanlig strømpebukse du har tatt på deg, den har franskåpning.. Du ser jeg reagerer, og ser blygt på meg mens du biter deg i underleppen. Jeg løfter skjørtet ditt og ser du har en sort string på, den trekker jeg av deg og jeg ser rett på den barberte musa di. Jeg ber deg spre bena for meg mens jeg fisker fram noe fra lommene mine, det rasler litt. Jeg fester klyper med noen lenker på fitteleppene dine, du stønner.

Jeg drar på plass skjørtet og trekker til meg hånden, jeg reiser meg opp mens du fortsatt ser ned. Jeg tar ett bestemt tak i halsen din med en hånd. Jeg skyver deg bakover mot speilveggen og presser hodet ditt opp til siden med hånden under kjeven din. Jeg lener meg mot øret ditt og puster inn i det, jeg pauser litt før jeg kysser det, biter litt i øreflippen din, biter hardere, du stønner. Jeg kysser halsen din, jeg kjenner duften fra parfymen din, du lukter deilig, du lukter dame! Den andre hånden min kryper opp siden fra hoften din og tar tak i brystet ditt, klemmer bestemt utenpå skjorten din. Jeg går bakover mens jeg holder halsen din og deg mot veggen og ber deg kneppe opp skjorta di for meg. Du knepper opp og jeg studerer brystene dine. Jeg ber deg gape og plutselig har jeg en dentalgag i hånden. Jeg putter den i munnen din uten å åpne den fullstendig, bare nok. Du står der med gapende munn mens jeg tar tak i brystet ditt med hånden igjen, jeg smyger hånden innenfor BHen din og kjenner på deg, jeg griper tak i brystvorten med to fingre og henter fram brystet ditt. Jeg koser med brystvorten, bestemt men kjærlig med fingrene mine. Jeg slipper taket i halsen din og bruker den hånda til å hente fram det andre brystet, og den brystvorten får samme behandling. Jeg griper rundt begge brystene og presser dem sammen, brystvortene dine strutter mot meg, jeg bøyer meg og suger på dem, jeg småbiter og du stønner. Jeg drar av deg skjorta og roter i baklommen min, jeg henter fram ett par håndjern. Du må holde fram hendene dine, jeg setter de på. Jeg tar tak i brystvortene dine, jeg klemmer hardt, du stønner høyt og frustrert mens du løfter hendene dine for å beskytte deg. Jeg ser du sikler, og jeg smiler litt mens jeg gnir spyttet ditt på brystvortene dine. Jeg løfter skjørtet ditt og finner fram lenkene som henger der, de er allerede så glatte av saftene dine at de er vanskelige å få tak på. Jeg fester endene som ikke henger fast i fitta di i håndjernene. Jeg tar et lett tak i brystvortene dine igjen, og du ser frustrert ut uten at jeg har klemt i det hele tatt.

Jeg kysser deg på den siklende munnen din mens jeg lar en hånd gå rundt deg og opp nakken din, under håret ditt, jeg tar et godt tak og holder fast, bruker håret ditt som et håndtak. Jeg tvinger deg ned på kne foran meg. Jeg drar fram kuken min som allerede er stor og hard og dasker den i ansiktet ditt. Jeg våter den med sikkelet ditt og gnir den rundt i ansiktet ditt. Jeg lar ikke en millimeter av det søte, gapende, lille ansiktet ditt forbli uberørt av kjønnet mitt. Jeg lar kuken gli mellom leppene dine, tunga di strekker seg instinktivt fram mot kuken og smaker på meg. Jeg skal knulle munnen din, og det vet du godt, sånn er det. Jeg ber deg gape mer og jeg åpner gagen deretter. Jeg presser kuken min inn i munnen din. Spyttet du har samlet på i et forsøk på å ikke grise for mye, flommer nå ut munnvikene dine når kuken min trenger all den plassen den kan få inni deg. Jeg jukker på munnen din og hører lyden av at du puster og stønner og prøver å takle situasjonen som pågår. Jeg stønner og er nærmest i ekstase der jeg nyter deg på denne måten. Jeg trekker meg ut av munnen din og gnir pikken min nok en gang i ansiktet ditt. Sminken din har blitt et kaos, blodet bruser i kroppen min.

Jeg løfter deg opp og fjerner klypene. Jeg slenger deg på rygg i senga. Jeg pjusker den kåte kuken min på den klissvåte fitta di. Du gnir fitta di på kuken min, du vil ha meg inni deg. Jeg kjører kuken inn i deg, ingen motstand der. Du stønner, jeg stønner, vi knuller. Jeg er så kåt, jeg knuller deg hardt. Jeg holder rundt halsen din med en hånd, jeg spytter i den andre og gnir den i ansiktet ditt og holder den fast der. Du stønner mens jeg kjører meg hardt inn i deg, jeg kjenner sammentrekningene dine rundt kuken min, dette trigger meg, følelsen av musa di som melker kuken min, jeg kommer, åh jeg kommer, vi kommer..!

Anonymous poster hash: c3315...2b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leste speilegg på veggen jeg :ler:

Anonymous poster hash: 9f253...b7e

Gjest Hofmann
Skrevet

Hva? Alt det der, og så ingen anal? Jeg føler meg svindlet!

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Alt det der, og så ingen anal? Jeg føler meg svindlet!

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: c3315...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...