Gå til innhold

Sist orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når hadde du orgasme sist?

Anonymous poster hash: 27412...eaa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I dag tidlig, 6-7-tiden.

Anonymous poster hash: 6ddc5...3b5
Skrevet

Jeg har vel egentlig aldri hatt en, men jeg tror jeg var veldig nære på mandag morgen.

Skrevet

Jeg har vel egentlig aldri hatt en, men jeg tror jeg var veldig nære på mandag morgen.

En dag knekker du koden. Og opplever den herlige nytelsen en orgasme kan gi deg.

Lykke til.

Klem Siw

Skrevet

En dag knekker du koden. Og opplever den herlige nytelsen en orgasme kan gi deg.

Lykke til.

Klem Siw

Takk! Jeg håper virkelig ikke det er så lenge igjen, for det virker helt fantastisk.

Skrevet

Takk! Jeg håper virkelig ikke det er så lenge igjen, for det virker helt fantastisk.

Før du vet ord av det er du midt oppi det.

AnonymBruker
Skrevet

Bare vær obs på at det er en sjanse for at det ikke vil leve helt opp til forventningene dine. Ofte blir de bedre med erfaring, når du etter hvert lærer deg akkurat hvordan å gi deg selv den beste orgasmen :) Det finnes ikke noe fasitsvar, så det er viktig å prøve seg frem!

Anonymous poster hash: 6ddc5...3b5

Skrevet

3 timer siden 😊

AnonymBruker
Skrevet

Nå nettop når jeg leste ett par av innleggene på KG.Er fremdeles heltent å venter på att typen skal komme fra nattevakt :-)

Anonymous poster hash: 00318...3b0
Gjest HarryDotter
Skrevet

I helgen som var......fikk mange av dem. Så sterke har jeg aldri kjent før. Håper å oppleve flere av de på den skalaen der..... :trist:

• Liker 2
Skrevet

Sist jeg hadde sex. Tirsdag, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

For ett par timer siden, mens jeg sov :P

Anonymous poster hash: e4942...73b

AnonymBruker
Skrevet

For 30 min siden. Blir så sykt kåt av å tenke på min kjæreste. Tissetrengt var jeg også.

Anonymous poster hash: 2c46a...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Når hadde du orgasme sist?

Anonymous poster hash: 27412...eaa

17-mai.

Vi heisa flagget helt til topps om du skjønnar ka eg meina! Ja er fjortis igjen når det kommer til sex.. Sånn er det når man har fått barn. Da går det litt tid i mellom og det å få seg noe er kun når vi har barnepass. Så vi har fryktelig dårlig tid når vi leverer henne hos tanter / besteforeldre 😂

Anonymous poster hash: 0340d...afc

Skrevet (endret)

Jeg fikk orgasme da jeg våknet i dag. :)

Endret av maia_02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...