AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 er det vanlig at foreldre har samtalen om sex? som i serier og filmer? Anonymous poster hash: eebd9...2f8
mijaa Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har ikke hatt det med mine foreldre, i alle fall. Ikke kjæresten min heller. Om vi er representative eller ikke gjenstår å se!
kollektivtøs Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har ikke hatt den med mine foreldre, har ikke følt behovet for det heller
Kragebein Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Hadde aldri "praten" med foreldrene mine om sex, men vi har snakket åpent om det mesteparten av barndommen og ungdomstiden min, i tillegg til at jeg ble oppfordret til å lese om det på egenhånd. Jeg er veldig glad for at vi heller gjorde det sånn i stedet for én klein prat.
Gjest morhjertegod Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har hatt med min datter, men da mest pga prevansjon, hun blir snart 16. Men ikke hatt blomster og bien samtalen, de lærte det på skolen. Minsten fikk det gjennom newton/pubertert programmet som gikk nå. Men jeg håper og tror, at mine vil spørre om de lurer på noe, men tror nok at de vet det meste alt.
Gjest Canario Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Hadde aldri praten, men bodde hos pappa og hadde ikke kontakt med mamma på den tiden og han var ikke helt der. Han ble flau bare jeg trengte tamponger på butikken. Når jeg som femtenåring ble sammen med en på 19 fikk jeg klar beskjed om at jeg ikke fikk sove hos han før jeg var 16 og frem til jeg var 16 sov vi på separate soverom hos pappa. Han skjønte vel at vi hadde sex uansett, men han ville ikke oppmuntre det ved å la oss sove i dobbeltseng om natten.
Persephone Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Jeg har aldri hatt det, men jeg tror kanskje det kommer til å bli en slags prat hvor ikke noe blir sagt tydelig når jeg prøver å foreslå at jeg skal overnatte hos kjæresten min. Jeg er 19 og har ikke tidligere hatt forhold mens jeg har bodd hos foreldrene mine, så jeg regner med at de ikke kommer til å være så veldig for at jeg overnatter.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #8 Skrevet 28. mai 2015 Jeg hadde ikke det med min mor, men skulle ønske vi hadde et bedre forhold all over og kunne snakke om alt og ingenting og også sånne ting, Kommer til å ta den prater med min datter når hun blir stor nok. Anonymous poster hash: 88a38...853
annebanane Skrevet 28. mai 2015 #9 Skrevet 28. mai 2015 (endret) . Endret 20. august 2022 av Moonwalker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå