Gå til innhold

Allergitest barn

Fremhevede innlegg

Gjest Magdalene
Skrevet

Du beskriver en prikktest. Det heter ikke pirke / pirquet, det er noe annet.

Nei, da beklager jeg virkelig feil ordbruk i tråden, men som du ser så beskrev jeg hva som gjøres. Det var virkelig bra du tok deg til til å rette på noe som allerede var klart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da beklager jeg virkelig feil ordbruk i tråden, men som du ser så beskrev jeg hva som gjøres. Det var virkelig bra du tok deg til til å rette på noe som allerede var klart.

jeg syntes ikke det var klart. Det spørres om allergitest og svares med tuberkulosetest.

• Liker 3
Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)

Pirke? Pirquetprøve? Er det jeg som er på bærtur nå? Det er da for å teste tuberkulose, ikke allergi.

Du har helt rett, jeg som slang meg på første mann ut her. Pirquet tok vi på skolen, testet for tub.

Endret av morhjertegod
Skrevet

Er du morsom eller?

Om du klarer å lese, så kan du nok se at noen vare raskere enn deg

Slapp av, det gjør ikke noe at du tok feil, men du må tåle at noen påpeker det. Nå slutter vi å avspore tråden.

• Liker 2
Gjest Magdalene
Skrevet

Slapp av, det gjør ikke noe at du tok feil, men du må tåle at noen påpeker det. Nå slutter vi å avspore tråden.

Jeg tok egentlig ikke feil, jeg bare skrev feil navn på testen. Men om du ser i mitt andre innlegg, så forklarer jeg testen, og skriver hva jeg trodde det het.

Jeg vet at Pirque er en tub test, men trodde det het pirkèprøve når de pirker i huden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok egentlig ikke feil, jeg bare skrev feil navn på testen. Men om du ser i mitt andre innlegg, så forklarer jeg testen, og skriver hva jeg trodde det het.

Jeg vet at Pirque er en tub test, men trodde det het pirkèprøve når de pirker i huden.

:plystre:

Anonymous poster hash: c1f62...ae5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...