AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #1 Skrevet 28. mai 2015 Er det mulig å gå opp 3 kg på en uke? Jeg veier tre kilo mer enn for en uke siden, og for meg er det helt krise. Jeg jobber med å gå opp i vekt, men jeg er helt avhengig av at det skjer kontrollert. Jeg skal ikke opp mer enn 0,5-1 kg i uken, men dette her var bare sykt mye på kort tid. Er det fysisk mulig??Anonymous poster hash: 242f8...737
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #2 Skrevet 28. mai 2015 Sannsynligvis har du mye vann i kroppen. Behandleren min har forresten sagt at stabil vekt er +/- 3 kg. Anonymous poster hash: c5a99...fe0
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 28. mai 2015 #3 Skrevet 28. mai 2015 Om du har endret kosthold for å gå opp i vekt, så vil jeg tro det er vannvekt. Har du gått opp 3 kilo på en uke i rent fett, så kan det umulig ha kommet som en overraskelse, for da har du spist ekstremt mye
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Om du har endret kosthold for å gå opp i vekt, så vil jeg tro det er vannvekt. Har du gått opp 3 kilo på en uke i rent fett, så kan det umulig ha kommet som en overraskelse, for da har du spist ekstremt mye Jeg har spist mer enn hva jeg har gjort på veldig veldig lenge, men jeg har bare nådd et normalt dagsinntak tre dager den siste uken. Jeg går opp i vekt av kaloriunderskudd, men dette her var mye mer opp i vekt enn hva jeg trodde. Jeg har jo ikke spist nok mat engang Anonymous poster hash: 242f8...737
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 1 kg fett er 7000 kcal, noe jeg tviler på du har klart på èn uke Det er vannvekt du har oppnådd. Det er helt normalt å svinge, og du kan svinge opptil +/- 5 kg Anonymous poster hash: 64cff...b17
grrwaffmjau Skrevet 28. mai 2015 #7 Skrevet 28. mai 2015 Helt sikkert vannvekt skal mye til for å gå opp 3kg i fett på så kort tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå