Gå til innhold

Ser ut som en heks


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!!

Jeg synes jeg har en utrolig stygg spiss nese og når jeg smiler med tennene "detter" haken min utover så jeg ser ut som en heks (heksehake), og spesielt når folk betrakter meg fra siden er det aller verst . Har tenkt til å gjøre noe med dette, men synes operasjon virker dyrt og kanskje drøyt før jeg har prøvd andre alternativer. Noen med erfaringer? Tips? En slags krem kan jo kanskje hjelpe, men isåfall hvilke?

url

Ser ca. sånn her ut. Litt mindre uttalt enn dette, men likevel synes jeg det er ille. Er 21 år.

Håper noen har erfaringer :)



Anonymous poster hash: bd401...76e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. bilde på linken. :)



Anonymous poster hash: bd401...76e
Gjest Fotballen
Skrevet

Tror ikke på deg. Du er sikkert vakker nok som du er. Dessuten finnes det sexy hekser også ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal kremer hjelpe deg?



Anonymous poster hash: e4d73...1e1
Skrevet

Kjæresten min sier at han hadde en skikkelig stygg nese før. Men nå som han har knekt den tre ganger i fotball, er den ganske fin :P

Kanskje et dårlig tips. Hehe

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal kremer hjelpe deg?

Anonymous poster hash: e4d73...1e1

For å få dratt huden litt tilbake tenkte jeg. Det må vel finnes ett eller annet alternativ før operasjon vurderes. En spesiell type masasje. Hva som helst egentlig. Føler meg stygg, og hater at folk tar bilder av meg for da ser jeg heksehaken min :(

Anonymous poster hash: bd401...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...