Gå til innhold

For trang eller hva?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter veldig med å få inn penis til kjæresten i starten av samleie. Er alltid kåt og våt (så det er ikke det at jeg ikke er klar) og vi bruker i tillegg glidemiddel. Men noen ganger føles det ut som at jeg er jomfru på nytt, altså. Han er vanlig utstyrt. Betyr det at jeg er for trang?

Anonymous poster hash: dd838...fd4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet, men i tillegg gjør det vondt å føre penis inn. Er en kombinasjon av trang inngang (aner ikke noe om skjeden er trang også) og overfølsomme slimhinner. Noen ganger må jeg rett og slett bruke lokalbedøvelse før samleie (spesielt hvis penis er normalt stor eller større).

Anonymous poster hash: 1c681...50a
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet, men i tillegg gjør det vondt å føre penis inn. Er en kombinasjon av trang inngang (aner ikke noe om skjeden er trang også) og overfølsomme slimhinner. Noen ganger må jeg rett og slett bruke lokalbedøvelse før samleie (spesielt hvis penis er normalt stor eller større).

Hvor får du tak i slik bedøvelse?

Anonymous poster hash: 7b99a...de0

Gjest kittypurry
Skrevet

Såpass! Høres styrete ut.

Skrevet

Hvor får du tak i slik bedøvelse?

Anonymous poster hash: 7b99a...de0

Xylocain, tror legen din må skrive en resept.

AnonymBruker
Skrevet

Sliter veldig med å få inn penis til kjæresten i starten av samleie. Er alltid kåt og våt (så det er ikke det at jeg ikke er klar) og vi bruker i tillegg glidemiddel. Men noen ganger føles det ut som at jeg er jomfru på nytt, altså. Han er vanlig utstyrt. Betyr det at jeg er for trang?

Ja har vært med et par trange damer som du beskriver. Er veldig deilig, men er ofte plagsomt for jenta, så skjønner godt det er kjipt.:) Hun ene jeg var med som var trang, endte opp i brudd fordi hun syntes sex ble smertefullt med min. Ganske kjipt igrunn. På normale damer kan man føre inn penisen uten problem hvis hun er våt nok. Begge disse var også veldig våte noe som gjorde at det var veldig deilig når det er glatt og i tillegg trang. Men for jenta ble det smertefullt. Er du kort innvendig også? Kan jo prøve å se om det hjelper med glidemiddel littegrann, men ikke sikkert det hjelper når du er trang i åpningen.:) Håper det ordner seg.:)

Anonymous poster hash: 993da...184

AnonymBruker
Skrevet

Ja har vært med et par trange damer som du beskriver. Er veldig deilig, men er ofte plagsomt for jenta, så skjønner godt det er kjipt. :) Hun ene jeg var med som var trang, endte opp i brudd fordi hun syntes sex ble smertefullt med min. Ganske kjipt igrunn. På normale damer kan man føre inn penisen uten problem hvis hun er våt nok. Begge disse var også veldig våte noe som gjorde at det var veldig deilig når det er glatt og i tillegg trang. Men for jenta ble det smertefullt. Er du kort innvendig også? Kan jo prøve å se om det hjelper med glidemiddel littegrann, men ikke sikkert det hjelper når du er trang i åpningen. :) Håper det ordner seg. :)

Det som er litt rart er at jeg ikke er kort innvendig. Blir sjeldent bunna liksom.. Ja, jeg tror det er åpningen som er det verste, men føles som det er trangt hele veien inn. Sist vi hadde sex måtte vi ta mange pauser i det han skulle penetrere første gang. Han måtte dytte den veldig sakte inn. Etter han har dyttet den inn pleier det som regel å gå bedre de neste støtene. Høres dette kjent ut for deg?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det som er litt rart er at jeg ikke er kort innvendig. Blir sjeldent bunna liksom.. Ja, jeg tror det er åpningen som er det verste, men føles som det er trangt hele veien inn. Sist vi hadde sex måtte vi ta mange pauser i det han skulle penetrere første gang. Han måtte dytte den veldig sakte inn. Etter han har dyttet den inn pleier det som regel å gå bedre de neste støtene. Høres dette kjent ut for deg?

TS

Ble litt bedre etter hvert ja, men kunne aldri knulle de virkelig hardt. Da fikk de smerter. Hun ene var faktigst ganske dyp selv om hun var trang, mens hun andre bunnet jeg etter maks 12-13 cm. Så det er ikke unormalt å ikke bli bunnet.:)

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt bedre etter hvert ja, men kunne aldri knulle de virkelig hardt. Da fikk de smerter. Hun ene var faktigst ganske dyp selv om hun var trang, mens hun andre bunnet jeg etter maks 12-13 cm. Så det er ikke unormalt å ikke bli bunnet. :)

Men er det alltid sånn at når man er trang så sliter man i starten? Kan man være vanlig/løs der nede og fremdeles slite med å få den inn i starten?

AnonymBruker
Skrevet

Men er det alltid sånn at når man er trang så sliter man i starten? Kan man være vanlig/løs der nede og fremdeles slite med å få den inn i starten?

Nei det er ikke min erfaring.:) Men man kan være trang selv om man er dyp da.:)

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke min erfaring.:) Men man kan være trang selv om man er dyp da.:)

Men da må dama være våt. Er hun ikke det, vil det kunne være litt tørt/trangt de første gangene man tar den inni, men du er vel våt?:)

AnonymBruker
Skrevet

Men da må dama være våt. Er hun ikke det, vil det kunne være litt tørt/trangt de første gangene man tar den inni, men du er vel våt? :)

Ok, så det vil si at hvis man er vanlig der nede vil den gli rett inn når man er våt? Jeg var absolutt våt og han hadde smurt glidemiddel på penis og rundt åpningen min. :) Likevel slet vi ganske mye, og jeg fikk som sagt ganske store smerter. Føler meg alltid sår nedentil etter samleie.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde samme erfaring. Føltes ut som om jeg aldri ble kvitt jomfrudommen :P Måtte ligge med flere menn før jeg ble som jeg ville.

Måtte bare tvinge meg gjennom det, sånn at underlivet ble tilvennet det. Det var DRITVONDT og bare gledet meg til han kom. Trikset er å gjøre det når du er litt full, siden det funker litt som bedøvelse :P

Skikkelig dritt, men jeg er VELDIG glad jeg presset meg gjennom det, for nå kan jeg ha sex enkelt og uten smerter :)

Kanskje det er sånn for deg også?

Anonymous poster hash: ab5c4...ee0
Skrevet

Har hatt det slik helt siden jeg debuterte seksuelt. Toppet seg da jeg revnet under sex for et par år siden fordi jeg ikke var våt nok, og fordi jeg var så full at jeg ikke kjente det var vondt.
Tok et halvt år før jeg kunne ha sex uten at det var jævlig vondt, men kjenner enda at det er vondt om jeg har sex flere ganger i løpet av kort tid.

Skrevet

Hm. Virker som dette er noe mange sliter med....En (ubehagelig) mulighet er jo at dette problemet kommer av en infeksjon. Overdreven bruk av såpe kan jo lett ende med en soppinfeksjon, f.eks. Og da blir det sårt og trangt. Eller at damene dusjer før sex, det vil jo og fjerne litt naturlig smøring. Uansett er det viktig med tilstrekkelig forspill, slik at dere er helt klare før penetrasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så det vil si at hvis man er vanlig der nede vil den gli rett inn når man er våt? Jeg var absolutt våt og han hadde smurt glidemiddel på penis og rundt åpningen min. :) Likevel slet vi ganske mye, og jeg fikk som sagt ganske store smerter. Føler meg alltid sår nedentil etter samleie.

TS

Ja hvis man foreks har fått orgasme før samleie og er veldig våt, så er det normalt at den glir inni.:) Er hun ikke våt, er det normalt at man må bruke litt tid før den glir inni.:)

Skrevet

Jeg var syk i fjor med en sykdom som påvirker slimhinner. Dette førte til at samleie kunne være litt ubehagelig spesielt i begynnelsen rett etter at jeg ble frisk. Dette merker jeg noen ganger enda. Du kan jo ta en tur til legen og sjekke opp dette med slimhinnene dine? Kanskje det kan være noe der du ikke merker andre symptomer på?

AnonymBruker
Skrevet

Det som er litt rart er at jeg ikke er kort innvendig. Blir sjeldent bunna liksom.. Ja, jeg tror det er åpningen som er det verste, men føles som det er trangt hele veien inn. Sist vi hadde sex måtte vi ta mange pauser i det han skulle penetrere første gang. Han måtte dytte den veldig sakte inn. Etter han har dyttet den inn pleier det som regel å gå bedre de neste støtene. Høres dette kjent ut for deg?TS Anonymous poster hash: dd838...fd4

Slik har jeg det også, fikk det etter en behandling for underlivssopp for snart to år siden. Jeg har hatt samme partner i tre år, og det første året hadde vi ingen problemer. Man blir jo ikke bare plutselig trang.. tror det er noe med slimhinnene mine som enda ikke er helt 100%. Kjedelig å gå fra sex 2 ganger daglig til hver 3 dag pga smerter...

Anonymous poster hash: 84472...3a3

Skrevet

Får du noe ut av sexen da om du er bedøvet nedentil...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...