kubrak Skrevet 13. juli 2015 #681 Del Skrevet 13. juli 2015 Synes du det? nei. Synes du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #682 Del Skrevet 13. juli 2015 nei. Synes du det da? absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #683 Del Skrevet 13. juli 2015 Noen informative lenker, med lettfattelig innhold: http://www.dummies.com/how-to/content/what-evidence-supports-the-theory-of-evolution.html http://www.dummies.com/how-to/content/evolution-for-dummies-cheat-sheet.html http://darwin200.christs.cam.ac.uk/pages/index.php?page_id=j Så du mener at likheter beviser slektskap. Jeg mener at likheter beviser likheter. At Darwinsk evolusjon aldri er observert taler for seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suprarenalis Skrevet 13. juli 2015 #684 Del Skrevet 13. juli 2015 Så du mener at likheter beviser slektskap. Jeg mener at likheter beviser likheter. At Darwinsk evolusjon aldri er observert taler for seg... Hva jeg mener er irrelevant. Fakta derimot... Les gjerne en bok om temaet. Jeg har tidligere kommet med forslag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #685 Del Skrevet 13. juli 2015 Hva jeg mener er irrelevant. Fakta derimot... Les gjerne en bok om temaet. Jeg har tidligere kommet med forslag. Jeg ble indoktrinert evolusjon i 12 år på grunnskolen uten å se et eneste uomstridt eksempel på Darwinsk evolusjon.... Må si det er deilig å slippe å lese sånt vås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #686 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg ble indoktrinert evolusjon i 12 år på grunnskolen uten å se et eneste uomstridt eksempel på Darwinsk evolusjon.... Må si det er deilig å slippe å lese sånt vås Hvorfor har mitokondriene dine eget DNA?Anonymous poster hash: dd334...fa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suprarenalis Skrevet 13. juli 2015 #687 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg ble indoktrinert evolusjon i 12 år på grunnskolen uten å se et eneste uomstridt eksempel på Darwinsk evolusjon.... Må si det er deilig å slippe å lese sånt vås Ok. Jeg liker ikke så godt å lese om religionshistorie heller. Det betyr ikke at det ikke har hendt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #688 Del Skrevet 13. juli 2015 Ok. Jeg liker ikke så godt å lese om religionshistorie heller. Det betyr ikke at det ikke har hendt. Jeg har lest denne tråden, men jeg tror egentlig ikke den eksisterer. Jeg velger å tro at det er min psyke som er slått i stykker heller enn at en så dum debatt som dette finnes......Anonymous poster hash: dd334...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #689 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Hvorfor har mitokondriene dine eget DNA?Anonymous poster hash: dd334...fa0 Det er vel fordi de må ha det, derfor er de skapt med DNA. Endret 13. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #690 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Ok. Jeg liker ikke så godt å lese om religionshistorie heller. Det betyr ikke at det ikke har hendt. Den vestlige sivilisasjon er bygget på kristendom. Vår kirkehistorie er bunnsolid uansett hva SV'ere måtte mene. Det er en smal sak å observere kirkehistorien skrevet av øyenvitner til den. Evolusjon er i motsetning fremdeles aldri observert. Endret 13. juli 2015 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #691 Del Skrevet 13. juli 2015 Det er vel fordi de må ha det, derfor er de skat med DNA. Hvorfor må de det når ikke andre celler i kroppen har det?Anonymous poster hash: dd334...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suprarenalis Skrevet 13. juli 2015 #692 Del Skrevet 13. juli 2015 Den vestlige sivilisasjon er bygget på kristendom. Vår kirkehistorie er bunnsolid uansett hva SV'ere måtte mene. Det er en smal sak å observere kirkehistorien skrevet av øyenvitner til den. Evolusjon er i motsetning fremdeles aldri observert. Jeg gir opp. Jo. Det er bevist, observert, opplest og vedtatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #693 Del Skrevet 13. juli 2015 Hvorfor må de det når ikke andre celler i kroppen har det?Anonymous poster hash: dd334...fa0 Alle fordi de trenger det, Hvem har lært deg biologi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #694 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg gir opp. Jo. Det er bevist, observert, opplest og vedtatt. Av hvem, hvor og når ble Darwinsk evolusjon observert??!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #695 Del Skrevet 13. juli 2015 Alle fordi de trenger det, Hvem har lært deg biologi? Jeg tror jeg er litt full.... Hvorfor har ikke andre organeller i cellene eget DNA? Hvorfor bare mitokondriene?Anonymous poster hash: dd334...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #696 Del Skrevet 13. juli 2015 Av hvem, hvor og når ble Darwinsk evolusjon observert??!!?? Les tråden din en gang til.Anonymous poster hash: dd334...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #697 Del Skrevet 13. juli 2015 Les tråden din en gang til.Anonymous poster hash: dd334...fa0 Jeg har enda ikke fått et uomstridt eksempel på evolusjon. Jeg tar det som en selvfølge at heller ikke du vet om noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #698 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg har enda ikke fått et uomstridt eksempel på evolusjon. Jeg tar det som en selvfølge at heller ikke du vet om noen. Stønn.....Anonymous poster hash: dd334...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #699 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg tror jeg er litt full.... Hvorfor har ikke andre organeller i cellene eget DNA? Hvorfor bare mitokondriene?Anonymous poster hash: dd334...fa0 Fordi de trenger det, hva vil du fram til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #700 Del Skrevet 13. juli 2015 Fordi de trenger det, hva vil du fram til? Ditt DNA befinner seg i nucleus - cellekjernen - som dobbel helix. Mitokondriene dine (en organell med dobbel membran) har sitt eget ringformede DNA, altså ikke dobbelhelix. Hvorfor finnes det en organell med en annen type DNA enn ditt eget arvemateriale inne i alle cellene i kroppen din?Anonymous poster hash: dd334...fa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå